แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Participatory development of english additional subject for fourth grade level learners in the secondary schools, Chiang Mai Province
การพัฒนาสาระการเรียนรู้เพิ่มเติมวิชาภาษาอังกฤษแบบมีส่วนร่วมสำหรับผู้เรียนช่วงชั้นที่ 4 ในโรงเรียนมัธยมศึกษา จังหวัดเชียงใหม่

LCSH: English language -- Study and teaching
Classification :.DDC: 420.7
LCSH: Particpatory learning
Chiang Mai University Library
Address: Chiang Mai
Email: cmulibref@cmu.ac.th
Role: Chairperson
Role: Member
Role: Member
Role: Member
Role: Member
Created: 2009-08
Modified: 2010-08-11
Issued: 2010-08-11
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: Th/N 420.7 P346P
eng
Spatial: Thailand, Northern
©copyrights Chiang Mai University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 ci0809pw_tpg.pdf 583.94 KB31 2018-05-17 02:50:18
2 ci0809pw_abs.pdf 474.17 KB35 2021-07-29 16:14:55
3 ci0809pw_con.pdf 430.73 KB17 2018-05-17 02:50:20
4 ci0809pw_ch1.pdf 448.25 KB43 2021-09-20 21:26:07
5 ci0809pw_ch2.pdf 573.41 KB35 2020-04-08 21:07:35
6 ci0809pw_ch3.pdf 495.34 KB33 2018-05-17 02:50:23
7 ci0809pw_ch4.pdf 530.74 KB25 2018-05-17 02:50:23
8 ci0809pw_ch5.pdf 469.72 KB21 2018-05-17 02:50:24
9 ci0809pw_bib.pdf 432.84 KB25 2018-05-17 02:50:25
10 ci0809pw_app.pdf 1.83 MB26 2018-05-17 02:50:26
ใช้เวลา
0.044086 วินาที

Payomsri Warunwanarak
Nitida Adipattaranan
Title Creator Type and Date Create
Use of metacognitive strategies to promote English writing ability of second year students, Payap University, Chiang Mai Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wanida Penkingcam;Nitida Adipattaranan;Kittiporn Punyapinyophol
Nattawat Utthangkorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Vocabulary learnings strategies in English reading in a natural setting of students, Chiang Mai University
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nitida Adipattaranan;Nanthiya Saengsin;wirat Waiyakul
Aaron Koh Thong Chiang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Application of critical literacy to enhance English speaking ability and critical consciousens of Janpanese students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nitida Adipattaranan;Pachongkarn Phuvipadawat;Wirat Waiyakul
Rasami Chaikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of an activity management model to promote reading habits of second grade level students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nitida Adipattaranan;Pachongkarn Phuvipadavat;Kittiporn Punyapinyophol;Narawan Poonpipat;Wirat Wiyakul
Sasithorn Intoon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Genre-based courseware for development of English writing ability and learner autonomy
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nitida Adipattaranan;Anchalee Wongla
Krisdabhan Fukham
วิทยานิพนธ์/Thesis
Science teaching for successful intelligence to develop learning of Mathayom Suksa 1 students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Kittiporn Punyapinyophol;Nitida Adipattaranan;Pongsak Pankaew;Vilaiporn Luksameevanish
Weerasak Chomphucome
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of school-based character education curriculum with emphasis on integration into content area instruction for the Prince Royal's Collecge
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nitida Adipattaranan;Kittiporn Punyapinyophol;Choocheep Puthaprasert;Anchalee Tananone;Chalong Tubsree
Sirilak Fuangkarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Participatory development of english additional subject for fourth grade level learners in the secondary schools, Chiang Mai Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nitida Adipattaranan;Pachongkarn Phuvipadawat;Kittiporn Punyapinyophol;Nanthiya Saengsin;Pailin Karnjanpanupan
Payomsri Warunwanarak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of three types of background knowledge activation on students' reading comprehension
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nitida Adipattaranan
Busarakam Raksakomana
วิทยานิพนธ์/Thesis
English remedial framework based on constructionism to enhance english writing ability among software engineering students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pearl Wattanakul;Nitida Adipattaranan;Arnan Sipitakiat;Nopasit Chakpitak;Komsak Meksamoot
Teeraporn Saeheaw
วิทยานิพนธ์/Thesis
Integration of task-based language teaching and metacognitive strategies to promote Engliwriting ability and learner autonomy among Mathayom Suksa 4 Studentssh
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nitida Adipattaranan;Nanthiya Saengsin
Passakorn Chatreepinyo
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using problem-based learning in the integrated ASkills for english teacher course
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nanthiya Saengsin;Nitida Adipattaranan;Duanghathai Katwibun;Sunee Nguenyuang;Somkiart Intasingh
Patcharobon Jariyathitinant
วิทยานิพนธ์/Thesis
Jing, Zhu Title Using jigsaw reading and semantic mapping activities to develop english reading and writing abilities among mathayom suksa 4 students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wilaiporn Tanasuwan;Nitida Adipattaranan;Nanthiya Saengsin
Jing Zhu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of an english multicultural curriculum to promote language skills and attitudes among Maejo University students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sirmsree Chaisorn;Nitida Adipattaranan;Nanthiya Saengsin;Sunee Nguenyuang;Somkiart Intasingh
Thanutcha Preechaamornkul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Innovation in teaching and learning using personal learning network via social networking tools with gamification to enhance the self directed learning of student interns in professional experience
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Anuchai Theeraroungchaisri;Thanomporm Laohajaratsang;Nitida Adipattaranan;Tipparat Noparit;Sunee Nguenyuang
Janejira Arsarkij
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of curriculum enhancement of English Language skills using Taba’s Model and content-based instruction for graduate students of Chiang Mai University
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Somkiart Intasingh;Nitida Adipattaranan;Sunee Nguenyuang
Siam Chutima
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pachongkarn Phuvipadawat
Title Creator Type and Date Create
Motivation and achievement in learning english resulting from development and implementation of lessons based on the natural approach
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Wanida Penkingcarn;Nitida Adipattaranun
Urairat Thongpinit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Application of critical literacy to enhance English speaking ability and critical consciousens of Janpanese students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nitida Adipattaranan;Pachongkarn Phuvipadawat;Wirat Waiyakul
Rasami Chaikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Genre-based courseware for development of English writing ability and learner autonomy
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nitida Adipattaranan;Anchalee Wongla
Krisdabhan Fukham
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of a self-study computer program assisting informal education learners in reading comprehension of English literary work
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Jarunee Maneekul;Ruangwit Nontapa
Nartnatda Phongpradit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Promoting English oral presentation skills of undergraduate students through autonomous learning approach
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nanthiya Saengsin;Pailin Kanjanapanupan
Assanee Nantachaipan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Science teaching for successful intelligence to develop learning of Mathayom Suksa 1 students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Kittiporn Punyapinyophol;Nitida Adipattaranan;Pongsak Pankaew;Vilaiporn Luksameevanish
Weerasak Chomphucome
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of learning activities to promote thinking skills of Mathayom Suksa 2 students in schools attached to Chiang Mai educational service area office 2
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Somsak Phuvipadawat;Choocheep Puthaprasert;Pachongkarn Phuvipadawat;Wirat Waiyakul;Prapassorn Krasaechai
Puangpayorm Chidthong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Use of mulitisensory appoach to promote vocabulary knowledge and creative English writing ability of partially sighted syudents
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wirat Waiyakul;Pachongkarn Phuvipadawat;Jarunee Maneekul
Wanlop Youdee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of school-based character education curriculum with emphasis on integration into content area instruction for the Prince Royal's Collecge
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nitida Adipattaranan;Kittiporn Punyapinyophol;Choocheep Puthaprasert;Anchalee Tananone;Chalong Tubsree
Sirilak Fuangkarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Participatory development of english additional subject for fourth grade level learners in the secondary schools, Chiang Mai Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nitida Adipattaranan;Pachongkarn Phuvipadawat;Kittiporn Punyapinyophol;Nanthiya Saengsin;Pailin Karnjanpanupan
Payomsri Warunwanarak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Participation of Basic Educational School Committee in developing curriculum and instruction: case study of Ban Doikham School, Lamphun Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Bupa Anansuchatkul;Phasina Tangchuang;Pachongkarn Phuvipadawat
Kanthiya Jaiklangduk
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of three types of background knowledge activation on students' reading comprehension
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nitida Adipattaranan
Busarakam Raksakomana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Applying the melodic approach to enhancement of English creative writing ability and postitive attitudes towards classroom atmosphere
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Wilaiporn Tanasuwan;Prapassorn Krasaechai
Suchada Cox
วิทยานิพนธ์/Thesis
Integration of task-based language teaching and metacognitive strategies to promote Engliwriting ability and learner autonomy among Mathayom Suksa 4 Studentssh
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nitida Adipattaranan;Nanthiya Saengsin
Passakorn Chatreepinyo
วิทยานิพนธ์/Thesis
Kittiporn Punyapinyophol
Title Creator Type and Date Create
Developing a critical thinking process-based learning model in nursing education
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Prakin Suchaxaya;Sujitra Tiansawad;Sujitra Tiansawad;Kittiporn Punyapinyophol;Wichit Srisuphan;Pimon Ruetrakul
Mukda Seetalanuchit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Use of metacognitive strategies to promote English writing ability of second year students, Payap University, Chiang Mai Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wanida Penkingcam;Nitida Adipattaranan;Kittiporn Punyapinyophol
Nattawat Utthangkorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of an activity management model to promote reading habits of second grade level students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nitida Adipattaranan;Pachongkarn Phuvipadavat;Kittiporn Punyapinyophol;Narawan Poonpipat;Wirat Wiyakul
Sasithorn Intoon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Science teaching for successful intelligence to develop learning of Mathayom Suksa 1 students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Kittiporn Punyapinyophol;Nitida Adipattaranan;Pongsak Pankaew;Vilaiporn Luksameevanish
Weerasak Chomphucome
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of school-based character education curriculum with emphasis on integration into content area instruction for the Prince Royal's Collecge
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nitida Adipattaranan;Kittiporn Punyapinyophol;Choocheep Puthaprasert;Anchalee Tananone;Chalong Tubsree
Sirilak Fuangkarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Participatory development of english additional subject for fourth grade level learners in the secondary schools, Chiang Mai Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nitida Adipattaranan;Pachongkarn Phuvipadawat;Kittiporn Punyapinyophol;Nanthiya Saengsin;Pailin Karnjanpanupan
Payomsri Warunwanarak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using concept mapping to develop a mathematics preparation curriculum for industrial technical students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Anchalee Tananone;Kittiporn Punyapinyophol;Pongsak Pankaew
Teerasak Urajananon
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Model for developing the ability in research and development of local curriculum of northern community teachers through the intergration of constructionism theory learning process and participatory action research
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Kittiporn Punyapinyophol;Sirmsree Chaisorn;Anurak Panyanuwat;Jintana Suijanun;Suchin Petcharak
Jirachai Booranaritthithawee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Construction of a model for developing instructional competency promoting prathom suksa Sixth students' mathematics process skills through knowledge management and action research
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Kittiporn Punyapinyophol;Somsak Phuvipadawat;Weena Warotamawit;Aunchalee Tananone;Pongchawee Vaijavutjamai;Toont Chomchuen
Songkran Promwong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Nanthiya Saengsin
Title Creator Type and Date Create
Input versus output practice in the acquisition of English grammar of Thai learners
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkam Phuvipadawat;Nanthiya Saengsin;Somsak Phuvipadawat
Nikom Tolongtong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Vocabulary learnings strategies in English reading in a natural setting of students, Chiang Mai University
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nitida Adipattaranan;Nanthiya Saengsin;wirat Waiyakul
Aaron Koh Thong Chiang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Promoting English oral presentation skills of undergraduate students through autonomous learning approach
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nanthiya Saengsin;Pailin Kanjanapanupan
Assanee Nantachaipan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Participatory development of english additional subject for fourth grade level learners in the secondary schools, Chiang Mai Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nitida Adipattaranan;Pachongkarn Phuvipadawat;Kittiporn Punyapinyophol;Nanthiya Saengsin;Pailin Karnjanpanupan
Payomsri Warunwanarak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Integration of task-based language teaching and metacognitive strategies to promote Engliwriting ability and learner autonomy among Mathayom Suksa 4 Studentssh
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nitida Adipattaranan;Nanthiya Saengsin
Passakorn Chatreepinyo
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using problem-based learning in the integrated ASkills for english teacher course
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nanthiya Saengsin;Nitida Adipattaranan;Duanghathai Katwibun;Sunee Nguenyuang;Somkiart Intasingh
Patcharobon Jariyathitinant
วิทยานิพนธ์/Thesis
Jing, Zhu Title Using jigsaw reading and semantic mapping activities to develop english reading and writing abilities among mathayom suksa 4 students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wilaiporn Tanasuwan;Nitida Adipattaranan;Nanthiya Saengsin
Jing Zhu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of an english multicultural curriculum to promote language skills and attitudes among Maejo University students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sirmsree Chaisorn;Nitida Adipattaranan;Nanthiya Saengsin;Sunee Nguenyuang;Somkiart Intasingh
Thanutcha Preechaamornkul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pailin Karnjanpanupan
Title Creator Type and Date Create
Participatory development of english additional subject for fourth grade level learners in the secondary schools, Chiang Mai Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Nitida Adipattaranan;Pachongkarn Phuvipadawat;Kittiporn Punyapinyophol;Nanthiya Saengsin;Pailin Karnjanpanupan
Payomsri Warunwanarak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 23
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,080
รวม 3,103 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 70,506 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 86 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 39 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 11 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 6 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 70,651 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.132
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48