Jittima Choopun. Teachings performance development through self-reflection and teacher collaboration. Doctoral Degree(English as an International Language). Kasetsart University. Office of the University Library. : Kasetsart University, 2019.
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| Teachings performance development through self-reflection and teacher collaboration
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Jittima Choopun | Jirayu Tuppoom Udomkrit Srinon | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Title | Creator | Type and Date Create |
|---|---|---|
| The effects of verbat and nonverbal communication on relationship satisfaction in intercultural Thai-Foreigner couples
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Jirayu Tuppoom;Kanjana Charttrakul;Anamai Damnet | Martina Beg | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Teachings performance development through self-reflection and teacher collaboration
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Jirayu Tuppoom;Udomkrit Srinon | Jittima Choopun | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| A case study of implementing SFL genre-based pedagogy in teaching writing for EFL upper secondary school students in the context of Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Udomkrit Srinon;Jirayu Tuppoom | Pajonsak Mingsakoon | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Title | Creator | Type and Date Create |
|---|---|---|
| A study of genre based pedagogy to develop pre-cadets critical writing skill through exposition genre
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ Saneh Thongrin;Udomkrit Srinon | Parinyaporn Preecha | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Teachings performance development through self-reflection and teacher collaboration
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Jirayu Tuppoom;Udomkrit Srinon | Jittima Choopun | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| An analysis of evaluation resources in an English classroom discourse appraisal perspective
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Udomkrit Srinon | Cheewala Badklang | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| A case study of implementing SFL genre-based pedagogy in teaching writing for EFL upper secondary school students in the context of Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Udomkrit Srinon;Jirayu Tuppoom | Pajonsak Mingsakoon | วิทยานิพนธ์/Thesis |