แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Brand Strategy of China's Catering Enterprises: A Case Study of X Chain Catering

keyword: Brand strategy
; Catering enterprise
; Brand competitiveness
; Dhonburi Rajabhat University
Abstract: The objectives of this research were as follows: 1) to study the brand positioning strategy of X chain catering; 2) To study the brand image strategy of X chain catering and 3) To study the brand communication strategy of X chain catering. As the research methodology, this paper chose 15 samples which divided into 3 groups and utilized in-depth interview to get critical information about X chain catering 's brand strategy. Then content analysis has been used as qualitative analysis tool according to the results. The research findings have revealed that: 1) For brand positioning strategy, X chain catering should clearly define its brand objectives and target audience. Secondly, the brand should pay attention to product quality and taste. They should also pay attention to environmental friendliness and sustainable development; 2) For brand image strategy, X chain catering should strengthen its brand identity, product innovation and customer experience from the three aspects of brand uniqueness, brand spirit and brand visual image, and at the same time strengthen its social responsibility to enhance its brand uniqueness and 3) For brand communication strategy, Brand X should attach importance to online and offline publicity channels in the communication process, differentiate itself from other competitors in publicity methods, find its core competitive advantages, and attract target consumers
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี. สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ
Address: กรุงเทพมหานคร
Email: arc.dru@dru.ac.th
Role: Adviser
Created: 2024
Modified: 2025-06-18
Issued: 2025-06-18
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
Dhonburi Rajabhat University
eng
©copyrights Dhonburi Rajabhat university
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Thesis.pdf 6.95 MB
ใช้เวลา
0.024736 วินาที

Du Wenting
Title Contributor Type
Brand Strategy of China\'s Catering Enterprises: A Case Study of X Chain Catering
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Du Wenting
Lalita Puangmaha
วิทยานิพนธ์/Thesis
Lalita Puangmaha
Title Creator Type and Date Create
The Effect of Service Quality on Customer Loyalty of Social E-commerce: A Case Study of Pinduoduo
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Lalita Puangmaha;Sittichai Farangthong
Dong Yifeng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Brand Strategy of China\'s Catering Enterprises: A Case Study of X Chain Catering
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Lalita Puangmaha
Du Wenting
วิทยานิพนธ์/Thesis
Brand Equity Management of Coffee Chains: A Case Study of Luckin Coffee
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Lalita Puangmaha;Sittichai Farangthong
Gong Caidie
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study of Marketing Mix of Brand A Tea Company Affecting Customer Decision Making
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Lalita Puangmaha;Sittichai Farangthong
Huang Jingruo
วิทยานิพนธ์/Thesis
Recruitment Strategy of Agriculture Enterprise: A Case Study of Jiangsu Xianghe Agricultural Development Co., LTD
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Lalita Puangmaha;Sittichai Farangthong
Jiang Zhidong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study of Deming Quality Cycle Model Affecting Employee Performance Management
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Lalita Puangmaha;Sittichai Farangthong
Lei Juanjuan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of Organizational Factors on Risk Management Among Construction Industries in China
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Sittichai Farlangthong;Lalita Puangmaha
Li Lizhou
วิทยานิพนธ์/Thesis
Service Quality of Cold Chain Logistics based on Customer Relationship Management: A Case Study of Shun Feng Express Co., Ltd.
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Sittichai Farlangthong;Lalita Puangmaha
Liu Xin
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study of Smart Door Lock Supply Chain Management Affecting Firm Performance
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Sittichai Farlangthong;Lalita Puangmaha
Luo Qin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors Affecting Chinese Tourists\' Decision to Travel Abroad After the Change of Policies
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Lalita Puangmaha;Sittichai Farangthong
Ma Yuhui
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors Influencing Chinese Gamers Decision to Play Mobile Games: A Case Study of F Company
มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี
Lalita Puangmaha;Sittichai Farangthong
Song Wenjing
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 10
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,637
รวม 2,647 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 152,554 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 232 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 170 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 12 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 11 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 5 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 152,987 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.104