แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Influence of the 4PS marketing mix strategy and intelligent logistics service on consumer purchase decisions

Address: Pathum thani
Organization : Rajamangala University of Technology Thanyaburi. Faculty of Business Administration. Program in General Management
keyword: 4Ps marketing mix strategy
ThaSH: Marketing
Classification :.LCCS: HF 5415
; Intelligent logistics service
ThaSH: Logistics
; Consumer purchase decisions
Abstract: This independent study aimed to investigate the influence of 4Ps marketing mix strategy and the intelligent logistics service on consumer purchase decisions in the current logistics market environment. The sample group used in the study were 406 customers of China Post Zhoushan Branch. The instrument used to collect data was a questionnaire. The statistical methods used to analyze the data were frequency, percentage, mean, reliability and validity analysis, correlation analysis, regression analysis, and mediation effect analysis. The study made the following findings. Firstly, 4Ps marketing mix strategy perception significantly and positively influenced consumer logistics product purchase decisions. Indeed, there was a significant positive relationship between the product, price, promotion and place of the 4Ps marketing mix strategy and 4Ps marketing mix strategy perception. Secondly, intelligent logistics service quality perception significantly and positively influenced consumer logistics product purchase decisions. Smart logistics service quality perception showed a positive relationship with logistics product repurchase intention. Finally, it was found a partial mediating effect of the 4Ps marketing mix strategy perception on the 4Ps marketing mix strategy of product, price, promotion and place.
Rajamangala University of Technology Thanyaburi. Office of Academic Resource and Information Technology
Address: PATHUM THANI
Email: elibrary@mail.rmutt.ac.th
Role: Faculty advisor
Created: 2568
Modified: 2025-02-13
Issued: 2025-02-13
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: THE HF 5415 .R86
eng
Descipline: General Management
©copyrights Rajamangala Univetsity of Technology Thanyaburi
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 RMUTT-176190.pdf 1.49 MB1 2025-03-27 21:47:07
ใช้เวลา
0.036476 วินาที

Ding Runzhi
Title Contributor Type
Influence of the 4PS marketing mix strategy and intelligent logistics service on consumer purchase decisions
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Ding Runzhi
Li Liou-Yuan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Li Liou-Yuan
Title Creator Type and Date Create
Relationship among private school brand image, marketing strategy, and student satisfaction in a private university - A case study
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Li Liou-Yuan
Song Yufei
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of the 4PS marketing mix strategy and intelligent logistics service on consumer purchase decisions
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Li Liou-Yuan
Ding Runzhi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,402
รวม 3,409 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 417,602 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 400 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 301 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 39 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 16 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 7 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 4 ครั้ง
รวม 418,369 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.214