แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The learning management through the direct instruction model to improve vocal music skills for secondary 5 (Grade 11) students

Address: Pathum thani
Organization : Rajamangala University of Technology Thanyaburi. Faculty of Technical Education. Program in Curriculum Development and Instructional Innovation
keyword: Direct instruction model
ThaSH: Music -- Instruction and study
Classification :.LCCS: MT 930
; Vocal music skills
ThaSH: Traditional method
Abstract: The objectives of the study were to: 1) compare the vocal music skills of the Secondary 5 (Grade 11) students before and after learning management through the traditional method, 2) compare the vocal music skills of the Secondary 5 (Grade 11) students before and after learning management through direct instruction model, and 3) compare the vocal music skills of the Secondary 5 (Grade 11) students between those after learning through the traditional method with those after learning through the direct instruction model. The sample group was 30 Secondary 5 (Grade 11) students at Beijing Modern Music School, in Beijing, China in the academic year 2022. The samples were selected by cluster random sampling. The instruments consisted of: 1) the learning management plan using the traditional method, 2) the learning management plan using the direct instruction model, and 3) the assessment form of vocal music skills. The statistics used to analyze the data were mean, standard deviation, independent samples t-test, and dependent samples t-test. The results showed that: 1) the vocal music skills the Secondary 5 (Grade 11) students after learning through the traditional method were higher than those before learning at the statistical significance level of .05; 2) the vocal music skills of the students after learning through the direct instruction model were higher than those before learning at the statistical significance level of .05; and 3) the vocal music skills of the students after learning through direct instruction model were higher than those after learning through the traditional method at the statistical significance level of .05.
Rajamangala University of Technology Thanyaburi. Office of Academic Resource and Information Technology
Address: PATHUM THANI
Email: elibrary@mail.rmutt.ac.th
Role: Faculty advisor
Created: 2568
Modified: 2025-03-31
Issued: 2025-02-11
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: THE MT 930 .Z42
eng
©copyrights Rajamangala Univetsity of Technology Thanyaburi
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 RMUTT-176146.pdf 2.08 MB
ใช้เวลา
0.016722 วินาที

Limin Zhang
Title Contributor Type
The learning management through the direct instruction model to improve vocal music skills for secondary 5 (Grade 11) students
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Limin Zhang
Rossarin Jermtaisong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Rossarin Jermtaisong
Title Creator Type and Date Create
The learning management through the student team achievement division combined with mind mapping techniques to develop learning achievement for 1st year of secondary vocational students
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Rossarin Jermtaisong
Xiaoling Zhu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The learning management through the direct instruction model to improve vocal music skills for secondary 5 (Grade 11) students
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Rossarin Jermtaisong
Limin Zhang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Curriculum evaluation of bachelor\'s degree in network engineering at Sichuan university of science
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Rossarin Jermtaisong
Nanyang Xiang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The learning management using the virtual reality technology to improve learning achievement for secondary 5 (Grade 11) students
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Rossarin Jermtaisong
Heng Tao
วิทยานิพนธ์/Thesis
The learning management through the scaffolding teaching to improve learning achievement for 1st year of secondary vocational students
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Rossarin Jermtaisong
Jing Sun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,294
รวม 2,297 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 213,215 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 682 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 553 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 49 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 43 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 24 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 4 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 214,576 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48