แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Vietnamese Pre-service Physics Teachers' TPACK Development in Citizen Inquiry-based STEM Learning Approach
การพัฒนาความรู้ในการสอนจำเพาะเนื้อหาโดยใช้เทคโนโลยีของนักศึกษาวิชาชีพครูฟิสิกส์แห่งสาธารณรัฐสังคมนิยมเวียดนามในกลวิธีการจัดการเรียนรู้สะเต็มแบบที่เน้นพลเมืองสืบเสาะ

LCSH: Physics -- Study and teaching -- Vietnam
Khon Kaen University. Khon Kaen University Library
Address: KHONKEAN
Email: library.inbox@kku.ac.th
Role: Advisor
Created: 2020
Modified: 2024-10-04
Issued: 2024-10-04
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
Descipline: Science Education
©copyrights Khon Kaen University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Nguyen Thi Thuy Hang-ab.pdf 359.32 KB1 2024-10-31 10:52:22
2 Nguyen Thi Thuy Hang-fulltext.pdf 8.68 MB3 2025-01-16 11:31:15
ใช้เวลา
0.050784 วินาที

Nguyen Thi Thuy Hang
Title Contributor Type
Vietnamese Pre-service Physics Teachers\' TPACK Development in Citizen Inquiry-based STEM Learning Approach
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Nguyen Thi Thuy Hang
Niwat Srisawasdi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Niwat Srisawasdi
Title Creator Type and Date Create
Infusing online data science tools into inquiry-based STEM learning for promoting 10th graders' computational thinking and understanding about nature of scientific inquiry : a case of kingdom plantae lesson
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Thanatchaphorn Musika
ธนัชพร มุสิกา
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of an adaptive web-based learning environment based on a formative assessment approach
มหาวิทยาลัยมหิดล
Patcharin Panjaburee;Niwat Srisawasdi;Monamorn Precharattana
Charoenchai Wongwatkit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Fostering Technological Pedagogical Content Knowledge through Case-based Professional Learning Tutorial for Pre-service Science Teachers
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Phattaraporn Pondee
ภัทรพร ผลดี
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of smartphone-based inquiry laboratory on secondary school students' conceptual understanding about concentration of solution, perception and science motivation
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Sasivimol Premthaisong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effects of student-associated game-based open inquiry pedagogy with problem-based functional groups digital game environment on twelve graders' chemistry motivation, conceptual understanding, and problem solving skills
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Sasiwimon Kitchawalit
วิทยานิพนธ์/Thesis
The enhancement of chemistry learning of acid-base titration by combining augmented reality and hands-on microcomputer-based laboratory into model-based inquiry learning
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Apichon Nachairit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Blended combination of physical and virtual experimentations in inquiry-based physics learning about sound wave: effects on mental model, reasoning ability, and motivation
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Chakkrapan Piraksa
วิทยานิพนธ์/Thesis
Promoting STEM literacy through smart materials learning module in Thai high school classroom : an integrated STEM learning approach centered on scientific inquiry
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Peempond Phaprom
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using augmented reality-based refutational text on photosynthesis to promoting eleventh graders conceptual understanding, critical thinking skills, and perception towards learning materials
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi;Preeya Wangsomnuek
Monthathip Sakulphon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Students Cognitive-affective Learning Performance in Gamified Flipped-Inquiry Physics Learning about Energy
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Tanakorn Panomrerngsak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using the light game-like simulation to improve eleventh-grade students' physics learning performance
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Suphanut Ruttanasaeng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effect of digital card game environment embedded in student-associated game-based open inquiry approach on students' Cognitive-affective learning performance: Newton's Laws of Motion
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Sakkarach Muangbangyung
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigating augmented reality into refutation text for model-based inquiry learning of acid-base chemistry: impacts on conceptual understanding, conceptual change, and critical thinking skills
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi;นิวัฒน์ ศรีสวัสดิ์
Lalita Boonterng
ลลิตา บุญเถิง
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of inquiry learning in electricity problem-based digital game on eleventh graders conceptual understanding, problem-solving skill, and attitude toward physics
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi;นิวัฒน์ ศรีสวัสดิ์;Issara Kanjug;อิศรา ก้านจักร
Tawat Dontrisanor
ธวัช ดนตรีเสนาะ
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of a personalized flipped learning system for promoting university students' information literacy, self-efficacy, and learning motivation : a comparative study
มหาวิทยาลัยมหิดล
Pratchayapong Yasri;Patcharin Panjaburee;Niwat Srisawasdi
Chuthathip Srisuwan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Vietnamese Pre-service Physics Teachers\' TPACK Development in Citizen Inquiry-based STEM Learning Approach
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Nguyen Thi Thuy Hang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Promoting 11th graders' computational thinking and understanding of nature of scientific inquiry through collaborative inquiry-based STEM learning : a case of photosynthesis phenomenon
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Phatsakorn Saphan
พัสกร สาพันธ์
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of integrating computational thinking in inquiry-based STEM learning for 12th graders: a case of fluid pressure phenomenon
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Watcharawit Wongwan
วัชรวิชญ์ วงศ์วาน
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using an online-mediated system modeling tool in inquiry-based STEM learning to support 11th graders' computational thinking and understanding of nature of scientific inquiry development : a case of pandemic disease phenomenon
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Niwat Srisawasdi
Sahawut Rotrungsathit
สหวุฒิ โรจน์รุ่งสถิตย์
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 24
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,772
รวม 2,796 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 95,195 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 168 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 157 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 22 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 14 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 95,561 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48