แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Research on the Change of Marketing Strategy of Airbnb China Based on the New Double Cycle Pattern Strategy
基于 双循环 新格局的爱彼迎中国 (Airbnb China) 营销战略变革研究

ThaSH: Marketing -- Research
ThaSH: Airbnb China
Abstract: 基于国家做大做强经济内循环、做优做精国际循环的“双循环”新格局战略 的大环境,探索将其用于爱彼迎中国 (Airbnb China) 营销战略变革和发展的路 径与方法。本文依托CNKI数据库,选用国内学者近8年发表的CSSCI相关文 献,运用文献计量分析法进行梳理分析。利用4Ps营销组合理论等现代营销理论, 从产品策略、价格策略、渠道策略和分销略一一进行分析与确定。基于爱彼迎 国(Airbnb China)的现状,通过市场营销战略的制定为爱彼迎中国 China)在“双循环”新格局战略下的变革与发展寻找路径与方法。为其在中国 市场的长远发展提供新的思路,同时也为“双循环”新格局战略下的中国共享住 宿行业的变革与发展提供营销战略层面的新思路。
Abstract: Based on the environment of the "double cycle" new pattern strategy of the "double cycle" of the country's bigger and stronger economy and the international cycle of excellence, explore the path and method of changing and developing its marketing strategy for Airbnb China. Relying on CNKI database, this paper selects the CSSCI-related literature published by domestic scholars in the past 8 years, and uses the method of literature measurement and analysis to comb and analyze. Using modern marketing theory such as 4Ps marketing combination theory, this method is analyzed and determined from product strategy, price strategy, channel strategy and distribution strategy. Based on the current situation of Airbnb China, through the development of marketing strategy for Airbnb China in the "double cycle" of the new pattern of change and development to find a path and approach. It provides new ideas for the long-term development of china's market, and also provides new ideas at the marketing strategy level for the transformation and development of China's shared accommodation industry under the strategy of "double cycle" new pattern.
Dhurakij Pundit University. Learning Center and Library.
Address: BANGKOK
Email: library@dpu.ac.th
Name: Wei Meng
Role: Principal Supervisor
Modified: 2567-09-23
Created: 2021
Issued: 2024-09-20
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
chi
©copyrights มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Yingtao.Chen.pdf 3.21 MB
ใช้เวลา
0.264428 วินาที

Yingtao Chen
Title Contributor Type
Research on the Change of Marketing Strategy of Airbnb China Based on the New Double Cycle Pattern Strategy
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Yingtao Chen
Wei Meng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Wei Meng
Title Creator Type and Date Create
Research on Improving Gender and Racial Discrimination in Workplace by Diversity, Equity, and Inclusion (Dei) of C.H. Robinson Company Based on Transformational Leadership Theory
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Wei Meng
Mingyang Liang
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study Of U.S. Containment Strategies and Methodologies Based on Trade War Analysis of the BCI Project of the NGO
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Wei Meng
Xu Zhen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Douyin Group Thought Leadership Case Study - Douyin Products As An Example
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Wei Meng
Xuan Liu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on Business Ethics of B2c E-Commerce Enterprise Platform Based on China\'s New Generation of Artificial Intelligence Ethics
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Wei Meng
Wenbin Sun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on Mixed Office Mode of China Ctrip Company Driven by Technology and Concept --- From the Perspective of Cybernetics
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Wei Meng
Qili Zhuma
วิทยานิพนธ์/Thesis
Based on VG\'s the Three Box Solution : Hospice Service Innovation in China
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Wei Meng
Ziyi Zhang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on the Change of Marketing Strategy of Airbnb China Based on the New Double Cycle Pattern Strategy
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Wei Meng
Yingtao Chen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 6
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,324
รวม 3,330 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 66,246 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 36 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 13 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 6 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 66,304 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48