แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Factors influencing reuse intentions of the car leasing service business in Rayong
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจกลับมาใช้ซ้ำของธุรกิจบริการให้เช่ารถยนต์ในจังหวัดระยอง

LCSH: Burapha University -- Business Administration
Classification :.DDC: 658
LCSH: Brand loyalty
LCSH: Consumer behavior
LCSH: Car leasing service
Abstract: The purpose of this research was to study the factors influencing reuse intentions of the car leasing service business in Rayong. To study company characteristics and brand equity in terms of brand awareness, brand association, perceived quality, brand loyalty and other proprietary assets factors. The data received for this research study came from a total of 294 companies or entrepreneurs in the industrial areas in Rayong, Thailand, with the use of nonprobability sampling method of purposive sampling for the sample to have a probability of utilizing car leasing services. The data was collected with the use of a closed-ended questionnaire. The study's findings indicate that the relationship between independent and dependent variables, as a consequence of brand equity (Brand awareness, brand loyalty, other proprietary and brand assets), has a significant on influence on reuse intention in the car leasing service. The study discovered, however, that user behaviors (Type of leasing car, duration, monthly rent) and brand equity sub-factors (brand association, perceived quality) had no significant influence on reuse intention in the car leasing business. Based on the major findings, the following recommendations were made: 1) acquire a different conclusion and greater clarity, do research, and examine a sample group from another province; 2) study and increase group the sample size to achieve more complete results; 3) use an alternative approach using qualitative methods such as interviews etc., to gain clarity and more insight into the study.
Burapha University. Library
Address: CHONBURI
Email: buulibrary@buu.ac.th
Role: Principal advisor
Created: 2023
Modified: 2024-03-29
Issued: 2024-03-29
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: Th 658.8342 Na273F
eng
Spatial: Thai (Eastern region)
Spatial: Rayong
©copyrights Burapha University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 62740003.pdf 2.05 MB
ใช้เวลา
0.037192 วินาที

Natcha Ratsamesaranchon
Title Contributor Type
Factors influencing reuse intentions of the car leasing service business in Rayong
มหาวิทยาลัยบูรพา
Natcha Ratsamesaranchon
Supasit Lertbuasin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Supasit Lertbuasin
Title Creator Type and Date Create
A degree of industry 4.0 strategies imp;ementation and practices in among automotive manufacturers in Thailand
มหาวิทยาลัยบูรพา
Teetut Tresirichod;Supasit Lertbuasin
Nuchon Meechamna
วิทยานิพนธ์/Thesis
A causal relationship model of factors effected to purchase intention of Battery electric cars in Thailand
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin;Teetut Tresirichod
Potjanat Tonpradit
วิทยานิพนธ์/Thesis
After-sales service quality in paint industry case study Valspar Thailand Company in Heavy Machine Business
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Thanet Danpotivat
วิทยานิพนธ์/Thesis
An investigation of budgeting and budgetary control: case of ABC heavy industries public company limited (ABCCHI)
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Park, Jamie Jung
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing the loyalty of parents choosing british burriculum international schools for their children's study in the area of Banglamung Chonburi
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Nattiporn Deeponpuk
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting by social word of mouth on purchase intentions from wongnai mobile application
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Suchulee Peankobku
วิทยานิพนธ์/Thesis
Perception of sustainable development of Cambodian coffee shop on customer satisfaction
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Roth Monivibol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting customers' behavioral intention to continue adopting mobile banking in phnom penh, Cambodia
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Chan Marisa
วิทยานิพนธ์/Thesis
Guidelines for effective conflict management in the workplace : a case study of ABC company located in Laem Chabang, Chonburi
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Metavee Chaum
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing reuse intentions of the car leasing service business in Rayong
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Natcha Ratsamesaranchon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing Thai tourists' intentions to purchase souveniors in Chonburi province : a case study of the Ang-Sila local fish market
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Kunthika Sakunwongtana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 13,444
รวม 13,447 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 192,132 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 18 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 16 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 4 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 192,172 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.165