แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Integration of mind mapping and problem-based learning instructional model to enhance ancient Chinese reading summarizing ability for undergraduate students: a case study in Southwest Jiaotong university

Name: Zhang Jie
ThaSH: Chinese language -- Study and teaching (Higher)
Abstract: The objective of this research were to 1) examine the factors affecting ancient Chinese reading summarizing ability of undergraduate students in Sichuan Province 2) develop minds mapping and problem-based learning instructional model for enhance ancient Chinese reading summarizing ability of the undergraduate students in Southwest Jiaotong University, and 3) study the result of minds mapping and problem-based learning instructional model for enhance ancient Chinese reading summarizing ability of the undergraduate students in Southwest Jiaotong University.
Bansomdejchaophaya rajabhat university. Office of Academic Resources and Information Technology
Address: Bansomdejchaophaya rajabhat university. Office of Academic Resources and Information Technology
Email: seubyos.si@bsru.ac.th
Role: Major Advisor
Role: Co-advisor
Role: Co-advisor
Created: 2023
Modified: 2567-02-19
Issued: 2024-02-19
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: 495.1
eng
©copyrights Bansomdejchaopraya Rajabhat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Zhang Jie.pdf 5.63 MB4 2024-07-25 13:46:58
ใช้เวลา
0.050818 วินาที

Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard
Title Creator Type and Date Create
Integration of mind mapping and problem-based learning instructional model to enhance ancient Chinese reading summarizing ability for undergraduate students: a case study in Southwest Jiaotong university
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard;Assistant Professor Dr. Wapee Kong-In;Associate Professor Dr. Suriya Phankosol
Zhang Jie
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of Flipped Classroom Instructional Model to Improve Physical Innovative Ability for Undergraduate Students
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Assistant Professor Dr. Nuttamon Punchatree;Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard
Zhong Youkun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of Scaffolding Instructional Model to Enhance Students' Reading Comprehension Skill
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Associate Professor Dr. Jittawisut Wimutipanya;Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard;Associate Professor Dr. Suriya Phankosol
Huang Hongli
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of Project-Based Learning Instructional Model to Improve Problem-Solving Ability for Undergraduate Students
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Associate Professor Dr. Jittawisut Wimutipanya;Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard;Associate Professor Dr. Suriya Phankosol
Tang Shangjie
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of Task-Based Language Teaching and Experiential Culture Learning Cycle Instructional Model for Enhancing Intercultural Communication Competence of Uudergraduate Students
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Assistant Professor Dr. Wapee Kong-In;Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard
Li Caixia
วิทยานิพนธ์/Thesis
The strategies of professional development of dirst-level administrators on universities in Guangxi
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Associate Professor Dr. Jittawisut Wimutipanya;Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard;Associate Professor Dr. Suriya Phankosol
Wang Chunxia
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of Flipped Classroom and Cooperative Learning Instructional Model to Enhance Bedminton Technical Skill of Undergraduate Students
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Associate Professor Dr. Jittawisut Wimutipanya;Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard
Wang Shijing
วิทยานิพนธ์/Thesis
Assistant Professor Dr. Wapee Kong-In
Title Creator Type and Date Create
Integration of mind mapping and problem-based learning instructional model to enhance ancient Chinese reading summarizing ability for undergraduate students: a case study in Southwest Jiaotong university
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard;Assistant Professor Dr. Wapee Kong-In;Associate Professor Dr. Suriya Phankosol
Zhang Jie
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of Task-Based Language Teaching and Experiential Culture Learning Cycle Instructional Model for Enhancing Intercultural Communication Competence of Uudergraduate Students
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Assistant Professor Dr. Wapee Kong-In;Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard
Li Caixia
วิทยานิพนธ์/Thesis
Associate Professor Dr. Suriya Phankosol
Title Creator Type and Date Create
Integration of mind mapping and problem-based learning instructional model to enhance ancient Chinese reading summarizing ability for undergraduate students: a case study in Southwest Jiaotong university
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard;Assistant Professor Dr. Wapee Kong-In;Associate Professor Dr. Suriya Phankosol
Zhang Jie
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of Scaffolding Instructional Model to Enhance Students' Reading Comprehension Skill
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Associate Professor Dr. Jittawisut Wimutipanya;Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard;Associate Professor Dr. Suriya Phankosol
Huang Hongli
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of Project-Based Learning Instructional Model to Improve Problem-Solving Ability for Undergraduate Students
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Associate Professor Dr. Jittawisut Wimutipanya;Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard;Associate Professor Dr. Suriya Phankosol
Tang Shangjie
วิทยานิพนธ์/Thesis
The strategies of professional development of dirst-level administrators on universities in Guangxi
มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา
Associate Professor Dr. Jittawisut Wimutipanya;Associate Professor Dr. Areewan Iamsa-ard;Associate Professor Dr. Suriya Phankosol
Wang Chunxia
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 23
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,057
รวม 3,080 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 95,569 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 169 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 157 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 22 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 14 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 95,936 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48