แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The application of intensive reading approach with multimodal teaching for esl reading comprehension skill of grade 6 bhutanese students

ThaSH: Reading comprehension
ThaSH: English language -- study and teaching -- Foreign speakers
ThaSH: Language and languages -- Study and teaching
Abstract: This study was to examine primary Bhutanese teachers’ perceptions and practices towards the use of technology in teaching. One hundred and fifteen teachers from 13 primary schools in the Tsirang district took part in the study over the course of a month. The 23-item survey questionnaire was utilized to collect the quantitative data. The semi-structured online open-ended question interview was moderately organized to collect qualitative data. The findings were evaluated using both descriptive analysis and thematic analysis. The results of the survey questionnaire showed that the primary teachers in the Tsirang district had a positive opinion about integrating ICT into their daily teaching. The total mean on the Likert scale, which was 3.7 out of 5, was categorized as "Agree." The findings of the semi-structured online open-ended question interviews with teachers demonstrated their unwavering belief in the significance of incorporating ICT into their daily teaching. Based on the above-mentioned findings, the study revealed that teachers' positive attitudes about integrating ICT into their daily teaching mattered a lot for the life-long teaching and learning process. However, swift action was required on the part of district-level officials and supervisory agencies to ensure that teachers had access to enough ICT resources and programs for professional growth.
Rangsit University Library
Address: Pathumthani
Email: library@rsu.ac.th
Role: Advisor
Created: 2022
Modified: 2567-01-23
Issued: 2024-01-23
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights Rangsit University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 TENZIN PEMA.pdf 943.2 KB1 2024-01-23 11:52:46
ใช้เวลา
0.10808 วินาที

Pema, Tenzin
Title Contributor Type
The application of intensive reading approach with multimodal teaching for esl reading comprehension skill of grade 6 bhutanese students
มหาวิทยาลัยรังสิต
Pema, Tenzin
Nipaporn Sakulwongs, Ed.D.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Nipaporn Sakulwongs
Title Creator Type and Date Create
The application of MOOC for careers guidance of year 3 university students in Heilongjiang Province, China
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs
Mingxue Li
วิทยานิพนธ์/Thesis
The application of WEIBO media for English vocabulary learning of grade 7 Chinese students in Hubei Province, China
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs
Yijun Zha
วิทยานิพนธ์/Thesis
Learning management using schema theory for English listening skill : a case study of Chinese vocational high school students in Zhejiang province
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs, Ed.D.
Chenjie Li
วิทยานิพนธ์/Thesis
The factor influences on education quality of online courses of Yaha School of built environment in Hainan Province, China
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs, Ed.D.
Yucheng Jiang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The integration of web-applications and collaborative learning in mathematics for grade five Bhutanese students
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs, Ed.D.
Seldon, Pema
วิทยานิพนธ์/Thesis
The application of place-based education in social studies of grade 5 Bhutanese students
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs, Ed.D.
Dorji D., Leki
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of primary Bhutanese teachers perceptions and practices towards the use of technology in teaching
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs, Ed.D.
Dorji, Pema
วิทยานิพนธ์/Thesis
The application of intensive reading approach with multimodal teaching for esl reading comprehension skill of grade 6 bhutanese students
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs, Ed.D.
Pema, Tenzin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The application of play-based learning for a science subject of grade 5 Bhutanese students
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs, Ed.D.
Pem, Tshering
วิทยานิพนธ์/Thesis
The use of mind mapping to improve Cinese writing skill of grade 7 students in Jiangsu Province China
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs, Ed.D.
Shihui Hua
วิทยานิพนธ์/Thesis
The application of situational teaching method for English vocabulary skill in Chinese junior high school
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs
Hu Na
วิทยานิพนธ์/Thesis
The application of school stage production technique for Chinese speaking skill of grade 5 Thai students
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs
Cao Jiajia
วิทยานิพนธ์/Thesis
The application of problem based learning method in Chinese reading skill of grade 5 students in Guizhou Province, China
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs
Shiqi Hu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The use of picture books and heuristic teaching method for Chinese writing skill of grade 3 Chinese students in Sichuan Province, China
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs
Bai Xue
วิทยานิพนธ์/Thesis
The application of mind mapping for English vocabulary learning of grade 8 students in Sichuan Province, China
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs
Rouyi Pu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The application of interactive game teaching method for English speaking skill of grade 6 students in Sichuan Province, China
มหาวิทยาลัยรังสิต
Nipaporn Sakulwongs
Jia Liu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 23
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,207
รวม 3,230 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 99,038 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 192 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 164 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 24 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 14 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 99,438 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48