แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Chinese online consumer towards thai designer brand lady cloths

LCSH: Kasetsart University -- Theses. M.B.A. 2017
Classification :.LCCS: HD9940.T352
LCSH: Kasetsart University. Faculty of Business Administration -- Theses
LCSH: Women's clothing industry -- Thailand
LCSH: Clothing trade -- Thailand
LCSH: Consumer behavior
LCSH: Teleshopping
Abstract: The objectives of this research were 1) to analyze Chinese online consumer buying decision towards Thai design brand lady clothes 2) to analyze Chinese online consumer behavior towards Thai designer brand lady clothes 3) to analyze different demographic factors affecting online consumer buying decision towards Thai designer brand clothes 4) to analyze relationship between demographic and Chinese online consumer behavior towards Thai designer brand clothes. The sample groups were customers who had experience of online shopping age over 20 years old that has ability of certain buying power. The income level of respondents was not less than 3,000 yuan per/month. The sample size consisted of 385 people and the questionnaires launched during 18 to 29 May 2016. The data were analyzed by using SPSS program based on the method of frequency, percentage, means, t-test, one-way ANOVA (F-test) and chi-square test and explain respondent’s characteristic, marketing factors and customer behavior, thus test the hypothesis. The results represent that respondents’ demographic characteristics had significant on difference in levels of affecting on Chinese online consumer buying decision towards marketing factor. Among them, demographic factors expect the level of education have an impact on product of marketing factors. Based on the analyst of this study, the manager can design the different package image according to different customer group target to satisfy customers’ need. In addition to, Manager of Thai Ladies Clothes brand also can focus on the package and build up the brand status to gain more customer market.
Kasetsart University. Office of the University Library
Address: Bangkok
Email: tdckulib@ku.ac.th
Role: Thesis Advisor
Role: Thesis Co-Advisor
Created: 2017
Modified: 2023-06-19
Issued: 2023-06-19
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
URL: https://kasetsart.idm.oclc.org/login?url=https://www.lib.ku.ac.th/KUthesis/2560/jiaohui-shi-all.pdf
CallNumber: HD9940.T352.J53
eng
Spatial: Thailand
©copyrights Kasetsart University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 jiaohui-shi-all.pdf 1.36 MB
ใช้เวลา
0.04299 วินาที

Jiaohui Shi Jiaohui
Title Contributor Type
Chinese online consumer towards thai designer brand lady cloths
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Jiaohui Shi Jiaohui
Chuenjit Changchenkit
Thirarut Worapishet
วิทยานิพนธ์/Thesis
Chuenjit Changchenkit
Title Creator Type and Date Create
Brand value, promotional activities, customer relationship management factors on : implication on Matress shops in Songkhla province
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Nirundon Tapachai ;Chuenjit Changchenkit ;Nuttapon Punpugdee
Kanokrat Chaitada
วิทยานิพนธ์/Thesis
Chinese online consumer towards thai designer brand lady cloths
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit ;Thirarut Worapishet
Jiaohui Shi Jiaohui
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thirarut Worapishet
Title Creator Type and Date Create
Marketing factors affecting decision making toward using internet banking in case of Krung Thai Bank Co.,Ltd. (KTB Online)
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Thirarut Worapishet
Chantima Rhoongsittichai
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer perceptions of luxurious image towards estee lauder
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Thirarut Worapishet
Noppawan Pongsapipatana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer segmentation of a second home in green area by demographic factors and buying reasons : a case study Khaoyai area in Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Thirarut Worapishet
Nattida Kosol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing mix factors affecting consumers' buying decision of online jewelry shopping
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit;Thirarut Worapishet
Chanisara Akarahirankul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of sexual suggestive food and beverage advertising on brand recall, attitude and purchase intention
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Thirarut Worapishet ;Thongchai Srivardhana
Pin Montreewasuwat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting consumers' retirement saving plan adoption decision : an empirical investigation
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Thirarut Worapishet;Samart Powpaka;Tipparat Laohavichien
Suchanya Saichana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Online product review factors impacting hotel sales : a case study of Hotel entrepreneurs in Phuket, Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Thirarut Worapishet;Tipparat Laohavichien;Anchalee Pichyangkul
Ittipoom Promma
วิทยานิพนธ์/Thesis
Chinese online consumer towards thai designer brand lady cloths
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit ;Thirarut Worapishet
Jiaohui Shi Jiaohui
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customer perception on Thai passenger car's brand identity-case of toyota and MG
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Thirarut Worapishet;Thongchai Srivardhana
Yuhao Pei
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,986
รวม 1,986 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 30,554 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 10 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 8 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 30,573 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.208