แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The influencing of cultural intelligence on service provider performance and service quality in hypermarket

Organization : Rajamangala University of Technology Phra Nakhon. Faculty of Business Administration
Email : thanaphon.r@rmutp.ac.th

Organization : Rajamangala University of Technology Phra Nakhon. Faculty of Business Administration
Email : Sirikarn.t@rmutp.ac.th

Organization : Rajamangala University of Technology Phra Nakhon. Faculty of Business Administration
Email : Holger.k@rmutp.ac.th

Organization : Rajamangala University of Technology Phra Nakhon. Faculty of Business Administration
Email : rattanavalee.m@rmutp.ac.th
keyword: Hypermarkets
ThaSH: Cultural intelligence
Classification :.DDC: 658.879
; Service provider performance
Abstract: Although the self-checkout counter is being offered to clients in the hypermarket, the frontline service staff are still required to assist the customers during the initial stages of the introduction process. Other clients are still in need of support with the technology's adoption and adaption, among other things. This research would look at the customer from the perspective of cultural intelligence and technological adaptability. A semi-structured interview with 20 participants was conducted to examine the self-checkout counter and the frontline service provider. According to the sub-cultural differences in the service provider's background, geography, and level of technology implementation, the data of this study is gathered from a variety of geographical locations. The result reveals the four distinct roles played by the service provider in terms of performance, technology assistance, and the ability to comprehend how self-checkout and frontline service personas influence the shopping experience and perception of quality in a hypermarket setting, respectively.
Rajamangala University of Technology Phra Nakhon. Office of Resource and Information Technology
Address: BANGKOK
Email: arit@rmutp.ac.th
Role: Funding agency
Email : arit@rmutp.ac.th
Created: 2564
Modified: 2025-05-24
Issued: 2023-05-27
งานวิจัย/Research report
application/pdf
วจ 658.879 T367I
eng
©copyrights Rajamangala University of Technology Phra Nakhon
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 BUS_66_03.pdf 670.76 KB
ใช้เวลา
0.021908 วินาที

Ratchatakulpat, Thanaphon
Title Contributor Type
Tirasuwanvasee, Sirikarn
Title Contributor Type
Kieckbusch, Holger
Title Contributor Type
Maisak, Rattanavalee
Title Contributor Type
The influencing of cultural intelligence on service provider performance and service quality in hypermarket
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร
Maisak, Rattanavalee
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร
งานวิจัย/Research report
Rajamangala University of Technology Phra Nakhon
Title Creator Type and Date Create
Customer journey, customer experience, and customer satisfaction in the servicescape of the Bangkok Aesthetics clinics
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร
Rajamangala University of Technology Phra Nakhon
Gumporn Supasettaysa
งานวิจัย/Research report
Customer experience managementv lue and satisfaction of customer through government service s application program
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร
Rajamangala University of Technology Phra Nakhon
Thanaphon Ratchatakulpat
Sirikarn Tirasuwanvasee
Holger Kieckbusch
งานวิจัย/Research report
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 65
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,103
รวม 3,168 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 175,312 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 4,727 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 731 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 114 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 46 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 25 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 18 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 10 ครั้ง
รวม 180,983 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.198