แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The model of OMNI business sustainability: consumer perspective

keyword: Industrial management
ThaSH: Business$xData processing.
ThaSH: Industrial management
Abstract: OMNI Business Sustainability is the most essential business revolution currently when digitalization, social media, and big data are transforming the business models. A variety of channels of business operations are connected as business networks as also known as the OMNI-channel that combines all purchasing channels to create a great shopping experience and increases convenience during the customer's journey. This research aims to develop the strategy model of OMNI business sustainability in consumer perspective and to expand the sustainable consumption of academic practice in OMNI business. The research tools are the questionnaire verified and checked by IOC experts, confirms the instrument reliability by Cronbach’s alpha, and completes the questionnaire by using the back-translation tools with the bilingual test. The data collection is for this research only. There are efforts to prevent participants from harming and respect their dignity in all areas and must receive full consent from all respondents before asking questions in the survey. The sampling size was used 772 participants by separating data collection of fast- moving consumer goods (FMCG) 389 participants and large appliance 383 participants in Thailand and aboard. This study’s analytical strategy does the statistical analysis by using the confirmatory factor analysis (CFA) and the structural equation model (SEM) with The AMOS program. The research results of both categories found that the strategy model of OMNI business sustainability is the same, and online loyalty is the essential factor to lead to business sustainability
King Mongkut's Institute of Technology Ladkrabang. Central Library
Address: BANGKOK
Email: Lifelong@kmitl.ac.th
Role: Thesis Advisor
Role: Thesis Co-Advisor
Created: 2021
Modified: 2566-03-20
Issued: 2023-03-20
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights King Mongkut's Institute of Technology Ladkrabang
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Issarin Kulchitaphong.pdf 7.17 MB3 2025-05-06 20:37:08
ใช้เวลา
0.042593 วินาที

Issarin Kulchitaphong
Title Contributor Type
The model of OMNI business sustainability: consumer perspective
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Issarin Kulchitaphong
Singha Chaveesuk
Wornchanok Chaiyasoonthorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Singha Chaveesuk
Title Creator Type and Date Create
The integration of perceived autonomy, and absorptive capacity to UTAUT model: an empirical investigation of students\' Intention to use MOOCs in Thailand and Pakistan
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Wornchanok Chaiyasoonthorn
Khalid, Bilal
วิทยานิพนธ์/Thesis
The model of OMNI business sustainability: consumer perspective
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Wornchanok Chaiyasoonthorn
Issarin Kulchitaphong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A model of a rubber farmer institute is sustainability: rubber farmer institute as a juristic person in Thailand
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk
Kajohnjak Nuanphromsakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The chief financial officer of the future: An exploratory sequential mixed methods study of the role of chief financial officer
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Wornchanok Chaiyasoonthorn
Manoj Chatpibal
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting online fitness platforms users intention to use
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Bilal Khalid
Yiding Liu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of causal model of factors influencing organizational survival during the coronavirus 19 (COVID-19) outbreak of retail food business in Thailand
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Wornchanok Chaiyasoonthorn
Auyporn Naklamthong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of e-commerce live streaming marketing on purchase intention
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Wornchanok Chaiyasoonthorn;Singha Chaveesuk
Gu Yang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Organizational Integration and Its Impact on Mergers and Acquisitions Performance in Thailand
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Womchanok Chaiyasoonthorn
Ittipat Chinangkulpiwat
วิทยานิพนธ์/Thesis
A model for the use of enterprise resource planning (ERP) system in Chinese small and medium enterprises (SMEs)
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Saichon Pinmanee;Singha Chaveesuk
Qing Ren
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factor affecting the adoption of electric vehicle: a moderating effect of charging infrastructure based on an extended unified theory of acceptance and use of technology (UTAUT2)
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Womchanok Chaiyasoonthorn;Singha Chaveesuk
Sheraz Ahmad
วิทยานิพนธ์/Thesis
Chinese mobile payment landscape a stimulus-organism-response model examining influences on customers willingness to use this technology
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Wornchanok Chaiyasoonthorn
Shulan Chen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Wornchanok Chaiyasoonthorn
Title Creator Type and Date Create
The integration of perceived autonomy, and absorptive capacity to UTAUT model: an empirical investigation of students\' Intention to use MOOCs in Thailand and Pakistan
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Wornchanok Chaiyasoonthorn
Khalid, Bilal
วิทยานิพนธ์/Thesis
The model of OMNI business sustainability: consumer perspective
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Wornchanok Chaiyasoonthorn
Issarin Kulchitaphong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The chief financial officer of the future: An exploratory sequential mixed methods study of the role of chief financial officer
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Wornchanok Chaiyasoonthorn
Manoj Chatpibal
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of causal model of factors influencing organizational survival during the coronavirus 19 (COVID-19) outbreak of retail food business in Thailand
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Wornchanok Chaiyasoonthorn
Auyporn Naklamthong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of e-commerce live streaming marketing on purchase intention
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Wornchanok Chaiyasoonthorn;Singha Chaveesuk
Gu Yang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Chinese mobile payment landscape a stimulus-organism-response model examining influences on customers willingness to use this technology
สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
Singha Chaveesuk;Wornchanok Chaiyasoonthorn
Shulan Chen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 34
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,404
รวม 5,438 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 374,762 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 273 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 185 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 33 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 14 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 4 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 375,272 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.134