The study of consumer behavior on Thai society and credit card debt
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Arthit Kricanakarin
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of facial beauty services issues of Bangkok consumer
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Ekaluck Viriyakovithya
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
How carbon emission regulation have impact on Thailand's automotive products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Boom Moosirilert
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Office worker behaviors that may cause office syndrome and how to solve
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Chonlathorn Pipitwetch
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of self-medication among young college students in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Aunchasa Witsawachaisil
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Social consequences of Bangkok society towards strategic position of Pruksa condominium
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Jitnukul Bowornrubphorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The examination of behaviors in purchasing luxury brand products from online site
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Kanokporn Hemjirapatt
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The impact and effect of advertising presenter on Bangkok male consumers in purchasing a car
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Krittanai Chaiyanajit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of brand personality and brand image of Thai skin care brand versus western brands from Bangkok women perspective
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Farida Songsiri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of online influencer/celebrities affects the intention to purchase via Instagram
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Kanatthaya Jurairatanaporn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumers' perception and behavior towards international and local brewed coffee shop brands in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Dolruthai Jarupattanapornkit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of Bangkok consumers' attitude toward Pun Pun Bike Share Project and the effectiveness of the campaign
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Peerachat Koonvirarak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Influence of multi-languages on packaging to attitude and perception of Bangkok consumers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Suchera Toiparn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The insight of mutual fund investing in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Thai Boontae
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
To understand consumers' need towards healthy organic facial skin whitener product of male in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Nopphatsorn Sribooneak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
To understand purchasing decision factors towards healthy organic vegetable in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Polwat Luengsupabul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai female consumer perceptions and purchasing decision factors for cosmetics sold in four types of stores in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Sirikorn Yutidhammadamrong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai peoples perceptions towards hybrid cars
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Rasspriya Ueachalitnukul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai millennial consumer perceptions, attitudes, and intentions regarding non-alcoholic beer in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Nutdanai Leewatnakit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Eating habits among Thai working-age women with chronic kidney disease
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pattarin Prerttitumrong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors that influence Thai mobile gamers to spend money on a free-to-play mobile game
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Woravat Fungtragool
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai consumers purchase intentions towards sugar-free sweet biscuits and chocolates made with natural sweeteners
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Tanat Anutrakulchai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Willingness of Bangkok consumers to pay for personal care products packaged in eco-friendly packaging
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Nalat Phutthanurak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors that influence Bangkok millennials to join running events
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Lertsakul Poonsiripaiboon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Willingess of Thai consumers to pay for data privacy in online shopping applications
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Kanjanapa Arunrungsri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Influence of micro influencers and beauty influencers on cosmetics purchases among female customers in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Irin Prakobklin
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Barriers and triggers that affect MRT user in purchasing at metro mall in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Bunyanuch Thammasirikun
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Influence of buffet restaurant characteristics on customer attraction, and retention in the emergence of healthy trend within Bangkok and provincial area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Chokchai Kla-aim
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors that influence Thai people using Promptpay
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Nattawat Poopattanapong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumer purchasing behavior toward knockdown bedroom furniture in Bangkok, Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Siriporn Ongkamongkol
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai mothers' perceptions and attitudes of organic baby food
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Rinrapat Tocharoentanapol
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumer behavior and purchase decision towards LINE MAN (an on demand food delivery) in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Noppanut Talabpetch
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Prospect funders' intentions to fund on reward-based crowdfunding platforms in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Thanyathorn Pattana-amorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Types of sale promotions that influence Thai female millennial on purchasing apparel product category in m-commerce
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Choi, Wook
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai merit making behavior and its implication on communication plan for NPOs
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Panupat Kachonnarongvanish
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of Thai woman and Bangkok dancing studios: barriers, and motivations to visit, satisfaction, and usage behaviors
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pornvipa Pansuwan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Influence of Japanese anime on young Thai males toward purchasing behavior of anime figure
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Yothin Kamnerdsitthiseri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Effectiveness of domestic airlines website towards customer intention to purchase
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pattamawan Sangkhaphan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of how to enhance chatbot user experiences in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Sasipim Jintanon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Millennial mother's attitude and purchase decision towards e-commerce platform for baby milk products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Sisira Mettajit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The analysis of adult disposable diaper industry in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Ankan Wongsirirat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
How blockchain and smart contracts impact business in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Voehlert, Emil
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Industry study of crowdfunding platforms in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pattra Kangwankit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
How online food photos on Instagram influence Thai customers' attitude and perception towards offline Thai restaurants
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Thanyaphorn Tanthaphruekphon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumer knowledge, attitude, and purchasing behavior on dietary supplements for general health purpose among young adults in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Sunhaporn Wongsawasdi
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors that will create positive perception toward trailer driver profession in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Sirima Kajonwuttidet
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumer purchasing decision factors of ready to drink bird's nest in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Wongsatorn Chavalvechakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Line, Facebook, and Youtube usage of Thai seniors when deciding travel destination
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Apichaya Sukduang
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Effectiveness of minimalist advertising with Bangkok millennials
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Rujdanai Chinratanalap
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Ready-to-eat meals at 7-Eleven and their impact on Bangkok's street food culture
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pavita Sangruengkit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Preferences and behaviors of Thai single women in Bangkok on investing in financial products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Jutaporn Hotrawaisaya
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The role of pharmacist on customers' purchasing decision for non-prescription medications at drugstores in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Rewat Wongfutan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai consumer behavior of online music streaming services
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Rattapon Jangwan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Influences of e-coupon marketing on consumer intentions to select a coffee shop among employees in Bangkok Metropolitan Area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pichanan Wichitchayanon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Purchasing decision process for co-working spaces in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Umaporn Aempoo
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Online purchase intention of counter brand makeup products : a study of working women in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Rachataporn In-Odd
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Perception, attitude, and influential factors of travelers towards Airbnb in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Thanakorn Ratsamimala
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Barriers to adoption of environmentally degradable plastic cup among coffee shops in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Jarasporn Nimkittikul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key factors influencing Thai travelers to choose a homestay accommodation in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Noppanat Sekorarith
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
How food delivery impact on clean food eating behavior
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Tanpong Singhanetr
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Attitude, perception, and knowledge of Thai people toward green condominium buildings
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Yanisa Dechwattanatam
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Attitudes and behaviors of Thai fans towards licensed and counterfeit merchandise of English Premier League football teams
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Siripen Chinsiri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Retirement savings behavior of Thai millennials
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Preeyarat Pichaiya
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Perceived benefits and barriers influencing the adoption of life insurance among Thai people
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Piyada Santirongyuth
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumer Preferences on Nanotechnology and its implication of Thailand's folk textile industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Panta Sukkasem
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai millennials purchase behavior towards online TV streaming services: Iflix, Netflix, and Viu
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Onpimon Chavalitcheevin
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai consumer perception about product prices set by gender-based price discrimination
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Nattawan Kittidesdamkerng
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Attitude and behaviors in buying food-franchise among Bangkokkians
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Kullawat Soonthorn-opas
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Effects of mobile commerce platforms on purchase of skincare products for female millennial consumers in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Jinjutha Hematulin
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors that influence Thai health-concious consumers in their purchasing decision towards healthy snack foods
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Chadchanun Kongdechakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key decision factors that influence Chinese consumers for purchasing condominiums in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Itthipat Techawongkorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Intergeneration gift giving in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Chanon Chaiputhi
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thailand baby boomers and their dogs: the decision process to purchase in dogs insurance
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Thanyawan Asawawongsawat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Using instagram as and advertising tool for small print-shop businesses
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Montree Methakajonkul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
How young Bangkok urbanites interpret healthy diet and its implication for healthy food product
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Lalita Neeranatvong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Marketing opportunity of the functional candy toward Thailand's aging population
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Kanoknapa Pongboripat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Effectiveness of government and NGO social marketing campaigns to educate male sex workers, IDUs, and homosexual men about HIV/AIDS
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Jakkarin Thuengjitvilas
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understanding Bangkok female consumers' key influential factors on purchasing packaged soilless vegetable salads
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Isawiphon Tantasuwan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of consumer behavior and purchasing criteria for choosing regional airlines operating in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Chonchob Choochote
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of consumer attitudes towards no plastic bag shopping day at supermarket stores in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Cholavith Jirawanchaikul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Exploring impact of snack's front-of-pack nutrition label on young adult consumption choices
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Chudvaroon Weangsong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumer reaction towards product placement technique in Thai teenager seasonal television series
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | A-tis Thammaruja
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of health-conscious customer attitudes toward diet programs from diet meal delivery companies
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Apiwat Aksornsart
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
How small non-profit organizations apply online media platform effectively
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Prim Leelawutharak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Characteristics of line official accounts subscribers and effectiveness of two Thai brand accounts
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Parawee Satayanurug
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Organic farming : chemical free inspiration to improve Thai farming practices
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Prodpran Wonggornworawej
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Human-dog relationships and implications for Bangkok's dog care industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Neti Changbencharong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Influence of beauty bloggers on the purchase decision for cosmetic products by Thai women
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pinya Nimla-or
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understand potential of two-ways communication on social media for retail financial investors
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pawasuth Chaiboriphan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Social commerce : trustworthy, expertise, credibility, and purchase intention in the case of Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pattharisa Charoenchaipong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumption behaviors and beliefs of gold purchasers in Southern Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pussaporn Rattanaamarangkun
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key success factors of pubs and bars in selected Bangkok Areas
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pichulada Foofung
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Comparison of general and natural skincare markets in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pattcharanun Sripatthanawatt
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Female consumers purchasing criteria and perceptions toward Thai hangbag brands
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Ployyarin Wiranurak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Working professional attitudes toward buying ready to eat healthy food through Facebook and Instagram
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Porntida Laochariyakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors affecting customer decisions regarding standalone car detailing
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pansiri Srisuaysakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of effectiveness of traditional media and new media in retail real estate business in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Paweena Buranasomrerk
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Study of consumer beliefs and usage of e-vouchers for facial clinics and salons in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Nonlanee Wainuapiwat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Purchasing decision factors on health-conscious consumers towards healthy bakery in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Paquan Lertsawatwicha
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
To study workplace stress and its relationship with the female managers' spending in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Tippawan Yodying
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study on stress faced by office workers and the activities they do to relieve stress
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Pattrawan Muongrattana
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Hybrid automobile : feasibility and market analysis of the new fossil fuel alternative in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Ramida Jiensnong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study about family attitudes towards eldercare industry in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Kwanchon Sawadriawkul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of social values and social consequences of beauty drinks product and its commercial advertisement toward Thai teenagers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Patcharapa Wannasumrerng
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Manufacturing acceptance of bio-plastic exporters
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Sydpasu Walongpongsapas
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Opportunities for growing and exporting Thai fruits to Japan
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Eakthana Chanchorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of Thai consumers' perception toward biodegradable plastic packaging containers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Supachot Wangchinda
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Advertising effectiveness in reducing drunk driving behavior in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Saifon Hanchaikul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understanding purchase intention of fast fashion products for Thai female millennials through their customer journey
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Kanchanit Bupphachuen
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Effects of gaming mouse price and negative reviews on Thai gamers' intentions to find more information and intention to buy
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Potel, Julien
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors affecting Thai consumers' choice of an orthopedic provider
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Wood, Gomassiri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors affecting consumer choice of online data science courses in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Thambaphol Manowan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
User attitudes toward 3D printer and factors to adoption in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Worakorn Boonprasitpol
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Thai owners of modified motorcycles and their attitude and behavior toward driving responsibly
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Kamonwad Yangyuenthanasan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors that influence Thai millennials to participate in cycling events
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Jiraporn Tungkasen
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key factors of Thai generation Z decide to share data to Shopee and Lazada
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Kullawat Techasikarn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Changes in SMEs restaurant business in Bangkok during and after COVID-19
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Chanon Kamjorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Financial literacy and retirement saving for Thai millennials
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Tharathep Lomchid
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumer reaction to online advertising related to Y-series in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Sarintip Chamkrachang
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of attitudes and behaviors of drivers who drive whilst being under the influence of alcohol in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Kittikhun Choengwiwatkit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The effect of the famous bloggers' review on consumer behavior of beauty products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Ratanawalee Indraphuag
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The impact of market orientation and its strategic antecedents on business performance : replication, corroboration, and extension of recent structural equation results
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.;Smith, Tasman A.;Kulpatra Sirodom | Brown, Gregory K.
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
An exploratory study of core cultural values, ethnicity, consumption attitudes, and consumption intentions in Bangkok, Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Yurapong Ovatsatit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Effectiveness of cigarette warning picture in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E. | Nopphawan Kittiudomthum
| วิทยานิพนธ์/Thesis |