แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Gamified lessons for improving third grade students' English spelling at Bankantrok Prachasan school, Si Sa Ket province
บทเรียนที่มีองค์ประกอบของเกมสำหรับพัฒนาการสะกดคำภาษาอังกฤษของนักเรียนประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนบ้านกันโทรกประชาสรรค์ จังวัดศรีสะเกษ

LCSH: English language -- Study and teaching (Elementary)
Classification :.LCCS: PE
LCSH: English language -- Usage
Ubon Ratchathani University. The Office of Academic Resources
Address: UBON RATCHATHANI
Email: library@ubu.ac.th
Role: Advisor
Created: 2019
Modified: 2564-08-06
Issued: 2021-08-06
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: PE S619 2019
eng
DegreeName: Master of Arts
©copyrights Ubon Ratchathani University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Siriporn Saman.pdf 691.57 KB1 2024-10-17 23:17:40
ใช้เวลา
0.017982 วินาที

Siriporn Saman
Title Contributor Type
Gamified lessons for improving third grade students' English spelling at Bankantrok Prachasan school, Si Sa Ket province
มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี
Siriporn Saman
Chalearmchai Wongrak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Chalearmchai Wongrak
Title Creator Type and Date Create
Bilingual learners' english learning strategies : a case study of grade 12 Northern Khmer, Lao Isan and Kui speaking students at Srinarongpittayalai school in Surin province
มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี
Chalearmchai Wongrak
Phisit Booncharoen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Critical pedagogy-based communicative language teaching lesson on English discussion skills for tenth grade students at Benjalakpittaya school, Si Sa Ket province
มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี
Chalearmchai Wongrak
Warunthip Maneewong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Gamified lessons for improving third grade students' English spelling at Bankantrok Prachasan school, Si Sa Ket province
มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี
Chalearmchai Wongrak
Siriporn Saman
วิทยานิพนธ์/Thesis
Classroom interaction and language learning: a case study of language-related episodes during in-class grammar activities between pairs of grade 4 students at an English program of a school in Northeast,Thailand
มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี
Chalearmchai Wongrak
Benjawan Kanjan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effectiveness of synthetic phonics on simple word reading of the second grade students at a thai public primary school
มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี
Chalearmchai Wongrak
Supawadee Tasawang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 25
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,208
รวม 3,233 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 69,559 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 85 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 38 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 11 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 6 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 69,702 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48