แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The Impact of Customer Satisfaction and Perceived Value on Online Retail Sales in Hunan Province

keyword: Customer satisfaction
; Perceived value
; Online retail sales
Abstract: In China, the online retail market has developed rapidly, occupying a large share of China's retail market. China's online retail industry has great potential for business opportunities for companies trying to enter the Chinese market. This paper is based on the online consumer information network platform, easy operation, information quality, information correlation and online consumer trust in online shopping platform, and the perceived risk, perceived benefits, perceived cost survey, in-depth understanding of customer satisfaction and perceived value of online consumers in Hunan. Although a certain number of consumers think they can gain a store advantage in an entity store, they still prefer to shop online. The reason is that the network market competition is fierce, the network platform enterprise will use the small profit and quick turnover policy, each website can satisfy the consumer's demand as far as possible. Increasingly form their own brand image, and establish a deep relationship with customers, so that customers experience the benefits and values it represents. In order to do research, quantitative research methods and questionnaires will be used in this paper to study online shopping users in Hunan province. The sample size of 34 local administrative divisions in Hunan province is 400. The data were analyzed by descriptive analysis and social science statistical software package. Through the investigation and research, this paper draws the conclusion: (1) easy of search, information quality and trust have a direct impact on customer satisfaction. (2) perceived risk and perceived cost have direct impact on perceived value. (3) customer satisfaction has a direct impact on purchasing intention. (4) perceived value has a direct impact on purchasing intention.
University of the Thai Chamber of Commerce. Central Library
Address: BANGKOK
Email: library@utcc.ac.th
Role: advisor
Created: 2017
Modified: 2021-06-23
Issued: 2021-06-23
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights University of the Thai Chamber of Commerce
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 306646.pdf 1.55 MB2 2024-06-18 15:05:20
ใช้เวลา
0.033642 วินาที

Chen, Wenxin
Title Contributor Type
The Impact of Customer Satisfaction and Perceived Value on Online Retail Sales in Hunan Province
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Chen, Wenxin
Napawan Kananurak,
วิทยานิพนธ์/Thesis
Napawan Kananurak,
Title Creator Type and Date Create
The Impact of Customer Satisfaction and Perceived Value on Online Retail Sales in Hunan Province
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Napawan Kananurak,
Chen, Wenxin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 45
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,440
รวม 5,485 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 272,346 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 398 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 398 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 48 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 7 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 6 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 273,209 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101