แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The impact of brand image and customer satisfaction on China smart mobile phone brand loyalty in Guangxi, China

Address: University of the Thai Chamber of Commerce
keyword: Brand image
LCSH: Consumer satisfaction-China.
; Customer satisfaction
LCSH: Brand loyalty-China.
; China smart phone
; Brand loyalty in Guangxi
Abstract: The objective of the study was to investigate the impact of brand image and customer satisfaction on China smart mobile phone brand loyalty in Guangxi China. In this analysis, 400 questionnaires from Guangxi China smart cell phone customers were used. Personal data is analyzed with descriptive statistical analysis and cross-table assessment, and the information are evaluated with a mean and standard deviation analysis. The analysis of various regressions is used to examine the postulated hypothesis. Through the results of the research, both brand image and customer satisfaction had direct positive effect on brand loyalty, and brand image had direct positive effect on customer satisfaction of China smart mobile phone in Guangxi China. If China smart mobile phone company plans to enhance brand image or customer satisfaction, it would be more useful to enhance the brand loyalty from customer. Therefore, this research could be useful information for China smart mobile phone companies managers in an environment of keen competition.
University of the Thai Chamber of Commerce. Central Library
Address: BANGKOK
Email: library@utcc.ac.th
Role: advisor
Created: 2019
Modified: 2021-05-27
Issued: 2021-05-27
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: 658.83430951 M687i
eng
©copyrights University of the Thai Chamber of Commerce
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 305985.pdf 1.69 MB
ใช้เวลา
0.036405 วินาที

Mo, Yuchen.
Title Contributor Type
The impact of brand image and customer satisfaction on China smart mobile phone brand loyalty in Guangxi, China
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Mo, Yuchen.
Suthawan Chirapanda Sato
วิทยานิพนธ์/Thesis
Suthawan Chirapanda Sato
Title Creator Type and Date Create
The impact of brand image and customer satisfaction on China smart mobile phone brand loyalty in Guangxi, China
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Suthawan Chirapanda Sato
Mo, Yuchen.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factor influencing the adoption of CICOT halal certification with Thai halal entrepreneurs institutional theory
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Suthawan Chirapanda Sato
Akekaluk Gunsun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Structural equation modeling of parents electronic word of mouth in international schools
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Suthawan Chirapanda Sato
Warisara Klomtooksing
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 45
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,437
รวม 5,482 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 272,596 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 399 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 398 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 48 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 7 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 6 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 273,460 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101