Health-conscious consumer behavior towards sweetened tea beverage in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Kashiwa, Michiko
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of Bangkok consumers' attitude toward white and brown rice consumption
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Natcha Kornkerati
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understanding of consumers' behaviors and attitudes towards digital books in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Lalita Leesiriwattana
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of office workers' behavior and perception in purchasing functional drink in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Pacharawat Charoenthanarutch
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The analysis of sales promotion effectiveness of brand S cosmetic at the department store
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Nayada Laksuchon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The examination of the impact of consumer attitudes towards sustainability on the consumption of plastic bags in Bangkok supermarkets
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Natthira Kitjunlajarit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of Thai consumer characteristics toward ready to drink tea consumption
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Parkpoom Hongsirikarn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of Thai office workers' attitude and perception toward music at work
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Phaisan Sakulnam-Anek
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The segmentation of passengers and influencing factors when choosing an airline for leisure purpose on Bangkok-the East Asia routes
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Parichat Suksuphak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of Toyota's safe drive campaign White Road towards the awareness and perception of the target
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Nopanan Polsejsiri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the association between self-esteem, body image, cosmetic purchase behavior and beauty blog evaluation of Thai undergraduate female students
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Peraya Wongwittawat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of two international social commerce companies : Groupon and Zalora
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Nawatta Kimwong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of perception and decision making of consumers toward buying the drinking water in carton packaging
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Panida Buasawat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of key success factors for implementation of social enterprises in Thailand 2010-2013
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Darunlak Sahasakkul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of attitude of Thai people toward downloading digital music
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Navarit Arayawutthikul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Attitude of office workers in Bangkok towards functional drinks
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Nalin Limpivilas
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Problems of food management for patients diagnosed with kidney disease : a caregiver's perspective
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Nilubon Geeratayaporn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The impact of social media on Thai tourism behavior
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Patarinee Bovonratwet
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key factors motivating millennial employees to exhibit loyalty to an audit firm in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Supathida Leelayouthyotin
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Awareness, understanding & attitude towards biodegradable plastic and how it affects purchase decision and corporate image
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Roongthumruang Nuangjakchim
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
An analysis of young Thai female skin problems and the association with the purchase of facial skincare products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Piyawan Songphiphat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The impact of chatbot in marketing in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G., | Paphawit Wongtanasophon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of motives influencing Thais to purchase eyeglasses frames online
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Teerapong Ratanasirintrawoot
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of perceptions and barriers towards intelligent convenience stores in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Natrada Sirisukol
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understanding the barriers that discourage consumers from purchasing organic vegetables
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Manassawee Suetrong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
An examination of the factors influencing Thai millenials to adopt non-bank e-wallet
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Katekaew Taveesombut
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors influencing generation Y and generation Z in Thailand to participate in the vegetarian festival
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Sims, Jennifer
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of consumer attitudes & behavior towards food plastic packaging in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Adchjima Sittidech
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the factors that discourage Thai women to have cervical cancer vaccine injection
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Chulalak Sohsombun
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of baby boomers attitude towards nursing homes and the factors that influence their decision making
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Chatchai Tantapakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of consumer behavior: consumer's barriers to purchase organic foods
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Juthamas Lertchuwongsa
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of online shoppers' journey in purchasing building materials for home use via Facebook
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Kawin Tanthapruekpol
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Changing consumer behavior through wearable health devices: a longitudinal study
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Pakpoom Sucharitpong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
How Thai consumers choose a retailer for fine jewellery in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Tanase Srikrisanapol
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The role (and impact) of female presenters at product exhibitions in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Tanapohn Ananyalak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The impact of food bloggers on Instagram when choosing a restaurant in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Phutthiphansa Hanjeerapanya
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study to understand the selection criteria of millennials when buying dog food brands
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Torthum Chauychuwong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the influence of online fortune teller reviews and ratings amongst Gen-Y female
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Sujirat Bhaesajsanguan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of consumer behavior and decision journey for acne and oily skin products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Ruthaipat Surachaidungthavin
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of service quality dimensions in hostel in Bangkok and its impact on backpackers' satisfaction
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Patrapol Pichitphan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
An examination of the barriers to promoters rasing funds through event based crowdfunding platforms in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Sannipa Sawangjaeng
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Barriers that prevent Thai adults from listening to music via online music streaming
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Suppatin Thippayawat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of future impact of aging society in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Thepsothon Assawateerakiat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Customer loyalty with clean food delivery service providers in Bangkok?
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Nitchakan Wattanachit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumers' journey map of non-surgical cosmetic procedures and their loyalty towards beauty clinic brands in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Kittitach Atiyudhakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the attitudes and behavior of Thailand's aging population toward QR code payment
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Kitchamon Youngmeevitaya
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the attitudes and purchase intentions of wealthy seniors in Bangkok towards lifestyle retirement residences
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Thiemduen Yuvajan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
How social media influences purchasing decision for costume jewellery
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Thana Asavasakulkiat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of consumer attitudes to instant functional coffee
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Warittha Limdechaphan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of factors influencing choice of coffee beans used by independent coffee shops
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Prechaya Wathanakun
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of key success factors of newly established premium skincare brands marketed via online channels
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Pichaon Yenprateep
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Small arms simulator for military and security trainings-an industry and competitor analysis
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Ranchida Khantong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
An overview of Thai aromatic coconut exporting industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Kittisak Pipatkanaporn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of young female's attitude towards fine jewelry in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Varissara Atavutipakorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumption behavior and perception of Thai female consumers toward used brand name handbags
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Pongpim Limpabandhu
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumer behavior towards healthy fast food shops in Bagkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Nonlanee Rujipongtharin
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of consumer behaviors toward online food video content on mobile devices
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Ornrumpa Mekyai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Customer satisfaction/dissatisfaction with no-frills fitness centers in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Wantana Rattanaboonnithi
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the association between self-objectification and body image on the satisfaction with wearing high heel shoes
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Rachada Savettanan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The perception of different age groups toward OTOP products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Rochayathip Songwatananon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors affecting the purchasing criteria of drugstore owners on acetylcysteine (a respiratory system pharmaceutical product)
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Tippawan Kornanansiri
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of buyers' behavior in purchasing Thai silk dresses by young female, urban consumers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Varangkana Sangkarat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Study of agrotourism in Northern Thailand : key success factors and the future of the industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Natarnith Chaiphan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of how the content of Facebook advertising influences consumer shabu restaurants choice's decision
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Supapitch Poothong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Mapping Thai millennials' customer experience in tourist boat service on Chao Phraya River
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Qwanratn Charoenphao
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the effects of jogging on physical health and social value creation
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Pocharaphol Wongpromvej
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understanding of consumer behavior towards purchasing and using wearable activity tracking devices over time
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Panaya Jaturongmanee
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of consumers understanding, attitudes, and behavior towards sugar content in soft drinks
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Peerasit Horsaengchai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of attitudes and purchasing decision of seniors towards shopping via mobile application
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Nitiya Singhadech
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Barriers to adoption of no plastic bag behavior by supermarket shoppers in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Monthathip Koopthavonrerk
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of social media consumption by aging population in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Kamonporn Srisoontorn
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of consumer attitudes and behavior towards an automated check-out in supermarkets in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Arisara Wongaussawarit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The impact of special events on customer satisfaction with community shopping malls in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Tul Charoensuk
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Exploring effect of humor usage and store ambience on customer satisfaction and impulse purchase in a retail context
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Thanattha Anuwongpinit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the nightclub industry in Bangkok : key success factors
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Thanaphat Suetrong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Market opportunity assessment of PET multilayer plastic for UHT milk in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Tawiwat Siripaskulwat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the factors influencing Thai consumers' purchase decision for premium wine
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Siriphong Plianchaow
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the key success factors for small businesses of Thai entrepreneurs in the production sector
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Sirilux Lertsirimongkolchai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of online social media content among foreign tourists in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Sarunya Jetjirawat
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The attitude of spouse and single people in Thailand towards the behavioral intention of not having children
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Salilket Kiatrabil
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of consumer behavior and purchasing decision toward eco-friendly building materials
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Apichart Asawa-amnuai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of factors affecting the customers decision in choosing service of beauty clinic in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Kanchanit Petchmala
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Luxury fashion brands in Thailand : a study of on-line purchase behavior
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Karnchanok Itthirojanakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The impact and efficiency of developing online store technology for major supermarkets in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Yang, Guang
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Influences on consumers' brand decision of OTC drugs in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Kunyarat Mekworawuth
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of OMNI-channel retailers in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Kornwipa Siribunyanuparb
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors affecting to the purchasing behavior of female fashion clothing via Instagram in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Jiraporn Bandidniyamanon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
An examination of the influence of consumers' online reviews towards dining decisions in Bangkok restaurants
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Apinya Sopittanon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of non-patrons of Japanese restaurants, and their perception of shabu shabu as a healthy food option
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Chotiwit Ngampramuan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understanding usage behavior of restaurant mobile application users in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Dithepon Pornsaksit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A marketing strategy for super-premium draft beer segment
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Natthaphoj Tansakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study to understand preferences for Thai versus Korean TV dramas
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Chayanee Karalak
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A comparative study of consumer decision criteria in choosing mass beer or imported beer
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Chatchanin Itthipornvithoon
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Attitudes and perceptions of urban women in Thailand toward facial cosmetic surgery
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Chiranya Prohmchum
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
An analysis of opportunities and threats for Thai medical tourism industry in light of the ASEAN economic community
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Patcharapan Vanadurongwan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Breath essences into Thailand hostel industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Yodyuth Chaisuwan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Attractiveness of market for bio-plastic manufacturer to invest in Europe and U.S. markets
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Vichak Jirisant
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Trang Province : an audit of the impact of marketing strategies 2009-2012
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Lerluck Wangsirilert
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Understanding of consumers' behavior and perceptions toward tea compared to coffee in the Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Poramin Tanwattana
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of consumer attitudes and behavior towards organically grown food (OGF) in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Sasipim Tansatru
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the effectiveness and key success factors of green marketing strategy for Thai retail business
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Padcha Paisarnnoraseree
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Non-regular consumers and non-consumers attitude and behavior toward organic food
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Poomphatt Visavavetmethee
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of consumer insight toward the consumption of vitamin and supplement food in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Ekarong Sukruthaiworakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of consumer behavior of purchasing food supplements in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Arlisa Sornsong
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Key factors influencing customers purchasing decision for smart home devices
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Benyapa Techachotikun
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of Thai millennials internal characteristics and external factors impacting purchasing of fine jewelry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Chanatip Laowattanakul
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of Thai adult consumers attitude, perception, and behavior toward digital payment
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Chotima Meemungtham
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
The study of perceptions of Thai wine in Bangkok Metropolitan Area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Suthatta Charoennit
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the factors affecting generation Z s loyalty to top 3 e-commerce sites in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Kawee Charoensuksai
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of chatbot users attitudes and perceptions in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Maneewan Boontamthan
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Impact of hotel responses on prospective customers inference of trust
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Tran, Dung Minh
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of the factors influencing Thai Netflix users to be satisfied with the platform
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Pantira Songkijsub
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of Thais attitudes toward telepharmacy
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Kitticheth Limwilairatana
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
A study of Thai peoples' motives for giving to charitable or not-for profit organizations
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Apichaya Yimtae
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Success factors for small and medium sized e-tailers marketing supplementary health products in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Ehrensberger, Fabian M.
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Determinants of customer-oriented behavior in the Thai healthcare context
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Panisa Lanjananda
| วิทยานิพนธ์/Thesis |
Service loyalty : the role of personality traits and customer-service provider similarity in the Thai context
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G. | Jirawat Anuwichanont
| วิทยานิพนธ์/Thesis |