แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Toravej: product and service

keyword: Health tech
; Digital health
; Technology
; Online consultation
; Business
; Cloud
; Big data
; Block chain
Abstract: Thriving with Government’s industry 4.0, Toravej is a project to create a health tech start-up in the field of health care particularly telemedicine. This research project studies the possibility of creating a low cost and affordable health care service that can provide accessibility to everyone in Thailand. The research uses MetaMo concept to explore, experiment and execute to find the most sui le and sustainable online health care service model. This document emphasizes on product and services Toravej is wishing to deliver. [Using 12 point normal font]
Thammasat University. Thammasat University Library
Address: BANGKOK
Email: preserv@tu.ac.th
Role: advisor
Created: 2017
Modified: 2021-04-29
Issued: 2021-04-29
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights Thammasat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 3197navapol.pdf 5.26 MB10 2023-03-11 23:11:44
ใช้เวลา
0.01747 วินาที

Navapol Tiawphaibul
Title Contributor Type
Toravej: product and service
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Navapol Tiawphaibul
Surapit Promsit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Surapit Promsit
Title Creator Type and Date Create
The study of international tourists decision making on visiting to Pattaya, Chonburi province, Thailand
มหาวิทยาลัยนเรศวร
Surapit Promsit
Rapeepan Chatsuwanvaree
Supaporn Anontachai
Vorapun Kanikanun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Tourist satisfaction with homestay tourism: Baan Pang Dang, Chiang Mai province
มหาวิทยาลัยนเรศวร
Surapit Promsit
Hathaichanok Phonwiset
Prasan Yomsathan
Wisitsiri Chusakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the behavior and satisfaction of international tourists with public restrooms in a tourist destination: A case study of doi suthep-pui national park, Chiang Mai, Thailand
มหาวิทยาลัยนเรศวร
Surapit Promsit
Boonserm Khunkaew
Phetsomphone Keomoungkhoune
Tanyartorn Vachirapisudsopin
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of international tourists satisfaction of accommodation at Bangkok Marriott resort and spa
มหาวิทยาลัยนเรศวร
Surapit Promsit
Duangkamol Penpong
Napawan Vattanapreechakul
Vongvipha Thosuwonchinda
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customer satisfaction toward front office services:A case study of tisco bank, Rachadaphisek-Huai Khwang branch
มหาวิทยาลัยนเรศวร
Surapit Promsit
Jirawat Kosacarn
Maninwan Klongklaew
Satit Pawahan
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of customer satisfaction with low cost airline: A case study of Air Asia conducted in Bangkok
มหาวิทยาลัยนเรศวร
Surapit Promsit
Attaphan Pimolsutichart
วิทยานิพนธ์/Thesis
In the Beantime food and beverage cafe
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Risa Tenwong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pet care business opportunity in urban Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Thawatchai Maythayaskul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Competitiveness of B2C e-commerce retail business in Kathmandu
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Joshi, Sajana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Leadership practices at casual dining restaurants in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Estefania Espinosa Real, Gabriela
วิทยานิพนธ์/Thesis
Soft drinks marketing strategy in Cambodia
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Tiv, Dararith
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customer expectation and develop marketing mix strategy for health and wellness platform
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Chayanin Petchdasda
วิทยานิพนธ์/Thesis
Service marketing strategy for PTT gas station
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Thitimon Kongmee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Competitiveness of beauty services in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Preamrat Mothaniyachat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Social media strategy for healthy food business in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Kanika Singh
วิทยานิพนธ์/Thesis
Expectation of fans towards Thai boys love celebrity couples
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Poramate Parnpiamkiat
วิทยานิพนธ์/Thesis
E-commerce sports service for international schools
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Ignasi, Codosero Sust
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing strategy for luxury goods resale business in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Thanaporn Phopanyasak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Tourists expectation on international financial services in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Thomas, Lithin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Women customers behavior in purchasing shoes for health
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Arpatip Petchmunee
วิทยานิพนธ์/Thesis
The marketing mix strategy for aging marketplace platform
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Natamon Yodpheth
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing strategy for golf simulator business in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Pornpan Wichawut
วิทยานิพนธ์/Thesis
Business plan of Funds Fun online platform for sharing investment knowledge and matching investment consultant with customers (supply part)
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Natharut Chongtangsattam
วิทยานิพนธ์/Thesis
Business plan of Funds Fun online platform for sharing investment knowledge and matching investment consultant with customers (demand part)
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Narut Munsil
วิทยานิพนธ์/Thesis
Smart foodie : a restaurant for elderly and seniors
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Dueantem Pharapraisan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Toravej : market analysis and operation management
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Siwaporn Fuengfoosin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing strategy, sales strategy and financing strategy of orgamarket
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Tanwalai Luesaksiriwatthana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Exploring digital marketing trends & opportunities in the hospitality industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Prathana Pawa
วิทยานิพนธ์/Thesis
Toravej: product and service
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Navapol Tiawphaibul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Toravej: marketing strategy, sale strategy and financial plan
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Sophon Vijitmethavanich
วิทยานิพนธ์/Thesis
Product and service, marketing strategy and purchasing strategy of orgamarket
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Soraya Lipiwatanakarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
The demand of mobile applications for elderly in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Kriengkrai Keaitthaweepong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Orgamarket: competitor analysis, marketing strategy, and operational strategy
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Noriyo Kawabata
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customer satisfaction : a case study of guest satisfaction at Anantara Bo Phut resort and spa Samui
มหาวิทยาลัยนเรศวร
Surapit Promsit
Kanokwan Smith
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customer Satisfaction on the Restaurant: A Case Study of Zaew Restaurant, Bangkok, Thailand
มหาวิทยาลัยนเรศวร
Surapit Promsit
Unchalee Wong-Ondee
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of new product feature development for Kung-Sawei
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Pitchapa Asawathitirat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Resort & recreation positioning strategy targeting free individual traveler (FITs) for the hotel business in Kaeng Krachan, Phetchaburi Province, Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Suppawat Srisa-ard
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing communication strategy of automotive parts business for generation Z
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Tanathep Sutthichaisorakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The research of BCP assessment of Thai SME and startups from multi-natural hazard risk evaluation for disaster management
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Patcharavadee Thamarux
วิทยานิพนธ์/Thesis
Embracing service design for hospital patient-centred experience : case study in health check-up centre
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Parin Prakitsuwan
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of clean beauty product digital marketing : user-generated content in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Theerawan Junditthawong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A case study of Europe flights by Thai national carrier
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Phraewa Akarapusit
วิทยานิพนธ์/Thesis
User-generated content (UGC) guideline for facial skincare product brand for Gen Z in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Krittaporn Pituckumpol
วิทยานิพนธ์/Thesis
A guideline for building brand loyalty of subscription video on-demand services for Gen-Z in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Surapit Promsit
Veeranon Phanupornprapong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 12,619
รวม 12,620 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 373,691 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 26 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 17 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 6 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 373,743 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.132
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.165