แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Changing consumer behavior through wearable health devices: a longitudinal study

keyword: Wearable health device
; Longitudinal study
; Consumer behavior
; Smartwatches
; Fitness trackers
Abstract: Changing consumer behavior through wearable health devices: A longitudinal study investigates a contemporary topic in applied marketing. The wearable health device market has grown rapidly over the past five years and many technology companies desire a foothold in this lucrative but complex sector. Wearable health devices require high levels of sophistication and discard rates are high. Existing players remain competitive as companies who best appreciate both the functional and emotional benefits of wearable health devices. The wearable health market is challenging but the opportunities are enormous. A better understanding of consumer behavior will assist marketing managers to understand the impact of wearable health devices and why some people refrain from their usage or abandon the product. Findings will improve and enhance knowledge relating to wearable health device development and design to optimize marketing strategies to attract potential customers. This longitudinal study will assist researchers to understand how respondent’s behavior changes over time. Qualitative research was conducted using retrospective questions. Fifteen respondents between 20 and 40 years old, who possessed at least one wearable health device with usage of not less than six months, were selected for face to face interviews and video conferences. Interview locations were mainly chosen by the respondents. Snowball and purposive sampling methods were selected as most convenient. Results indicated that users changed their behavior according to the exercise goals and activities recommended by the wearable health devices. Users also purchased more wearable health devices to satisfy their needs ; however, some reduced wearable health device usage because of lifestyle changes.
Thammasat University. Thammasat University Library
Address: BANGKOK
Email: preserv@tu.ac.th
Role: advisor
Created: 2017
Modified: 2021-04-27
Issued: 2021-04-27
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
DegreeName: Master of Science
Descipline: Marketing
©copyrights Thammasat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 3157pakpoom.pdf 1.08 MB
ใช้เวลา
0.019294 วินาที

Pakpoom Sucharitpong
Title Contributor Type
Changing consumer behavior through wearable health devices: a longitudinal study
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pakpoom Sucharitpong
Patterson, Paul G.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Patterson, Paul G.
Title Creator Type and Date Create
Health-conscious consumer behavior towards sweetened tea beverage in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Kashiwa, Michiko
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of Bangkok consumers' attitude toward white and brown rice consumption
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Natcha Kornkerati
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understanding of consumers' behaviors and attitudes towards digital books in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Lalita Leesiriwattana
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of office workers' behavior and perception in purchasing functional drink in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Pacharawat Charoenthanarutch
วิทยานิพนธ์/Thesis
The analysis of sales promotion effectiveness of brand S cosmetic at the department store
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Nayada Laksuchon
วิทยานิพนธ์/Thesis
The examination of the impact of consumer attitudes towards sustainability on the consumption of plastic bags in Bangkok supermarkets
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Natthira Kitjunlajarit
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of Thai consumer characteristics toward ready to drink tea consumption
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Parkpoom Hongsirikarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of Thai office workers' attitude and perception toward music at work
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Phaisan Sakulnam-Anek
วิทยานิพนธ์/Thesis
The segmentation of passengers and influencing factors when choosing an airline for leisure purpose on Bangkok-the East Asia routes
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Parichat Suksuphak
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of Toyota's safe drive campaign White Road towards the awareness and perception of the target
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Nopanan Polsejsiri
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the association between self-esteem, body image, cosmetic purchase behavior and beauty blog evaluation of Thai undergraduate female students
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Peraya Wongwittawat
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of two international social commerce companies : Groupon and Zalora
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Nawatta Kimwong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of perception and decision making of consumers toward buying the drinking water in carton packaging
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Panida Buasawat
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of key success factors for implementation of social enterprises in Thailand 2010-2013
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Darunlak Sahasakkul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of attitude of Thai people toward downloading digital music
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Navarit Arayawutthikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Attitude of office workers in Bangkok towards functional drinks
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Nalin Limpivilas
วิทยานิพนธ์/Thesis
Problems of food management for patients diagnosed with kidney disease : a caregiver's perspective
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Nilubon Geeratayaporn
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of social media on Thai tourism behavior
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Patarinee Bovonratwet
วิทยานิพนธ์/Thesis
Key factors motivating millennial employees to exhibit loyalty to an audit firm in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Supathida Leelayouthyotin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Awareness, understanding & attitude towards biodegradable plastic and how it affects purchase decision and corporate image
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Roongthumruang Nuangjakchim
วิทยานิพนธ์/Thesis
An analysis of young Thai female skin problems and the association with the purchase of facial skincare products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Piyawan Songphiphat
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of chatbot in marketing in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.,
Paphawit Wongtanasophon
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of motives influencing Thais to purchase eyeglasses frames online
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Teerapong Ratanasirintrawoot
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of perceptions and barriers towards intelligent convenience stores in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Natrada Sirisukol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understanding the barriers that discourage consumers from purchasing organic vegetables
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Manassawee Suetrong
วิทยานิพนธ์/Thesis
An examination of the factors influencing Thai millenials to adopt non-bank e-wallet
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Katekaew Taveesombut
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing generation Y and generation Z in Thailand to participate in the vegetarian festival
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Sims, Jennifer
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of consumer attitudes & behavior towards food plastic packaging in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Adchjima Sittidech
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the factors that discourage Thai women to have cervical cancer vaccine injection
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Chulalak Sohsombun
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of baby boomers attitude towards nursing homes and the factors that influence their decision making
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Chatchai Tantapakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of consumer behavior: consumer's barriers to purchase organic foods
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Juthamas Lertchuwongsa
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of online shoppers' journey in purchasing building materials for home use via Facebook
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Kawin Tanthapruekpol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Changing consumer behavior through wearable health devices: a longitudinal study
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Pakpoom Sucharitpong
วิทยานิพนธ์/Thesis
How Thai consumers choose a retailer for fine jewellery in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Tanase Srikrisanapol
วิทยานิพนธ์/Thesis
The role (and impact) of female presenters at product exhibitions in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Tanapohn Ananyalak
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of food bloggers on Instagram when choosing a restaurant in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Phutthiphansa Hanjeerapanya
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study to understand the selection criteria of millennials when buying dog food brands
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Torthum Chauychuwong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the influence of online fortune teller reviews and ratings amongst Gen-Y female
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Sujirat Bhaesajsanguan
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of consumer behavior and decision journey for acne and oily skin products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Ruthaipat Surachaidungthavin
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of service quality dimensions in hostel in Bangkok and its impact on backpackers' satisfaction
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Patrapol Pichitphan
วิทยานิพนธ์/Thesis
An examination of the barriers to promoters rasing funds through event based crowdfunding platforms in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Sannipa Sawangjaeng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Barriers that prevent Thai adults from listening to music via online music streaming
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Suppatin Thippayawat
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of future impact of aging society in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Thepsothon Assawateerakiat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customer loyalty with clean food delivery service providers in Bangkok?
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Nitchakan Wattanachit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumers' journey map of non-surgical cosmetic procedures and their loyalty towards beauty clinic brands in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Kittitach Atiyudhakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the attitudes and behavior of Thailand's aging population toward QR code payment
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Kitchamon Youngmeevitaya
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the attitudes and purchase intentions of wealthy seniors in Bangkok towards lifestyle retirement residences
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Thiemduen Yuvajan
วิทยานิพนธ์/Thesis
How social media influences purchasing decision for costume jewellery
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Thana Asavasakulkiat
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of consumer attitudes to instant functional coffee
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Warittha Limdechaphan
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of factors influencing choice of coffee beans used by independent coffee shops
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Prechaya Wathanakun
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of key success factors of newly established premium skincare brands marketed via online channels
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Pichaon Yenprateep
วิทยานิพนธ์/Thesis
Small arms simulator for military and security trainings-an industry and competitor analysis
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Ranchida Khantong
วิทยานิพนธ์/Thesis
An overview of Thai aromatic coconut exporting industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Kittisak Pipatkanaporn
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of young female's attitude towards fine jewelry in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Varissara Atavutipakorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumption behavior and perception of Thai female consumers toward used brand name handbags
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Pongpim Limpabandhu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer behavior towards healthy fast food shops in Bagkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Nonlanee Rujipongtharin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of consumer behaviors toward online food video content on mobile devices
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Ornrumpa Mekyai
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customer satisfaction/dissatisfaction with no-frills fitness centers in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Wantana Rattanaboonnithi
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the association between self-objectification and body image on the satisfaction with wearing high heel shoes
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Rachada Savettanan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The perception of different age groups toward OTOP products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Rochayathip Songwatananon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting the purchasing criteria of drugstore owners on acetylcysteine (a respiratory system pharmaceutical product)
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Tippawan Kornanansiri
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of buyers' behavior in purchasing Thai silk dresses by young female, urban consumers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Varangkana Sangkarat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Study of agrotourism in Northern Thailand : key success factors and the future of the industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Natarnith Chaiphan
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of how the content of Facebook advertising influences consumer shabu restaurants choice's decision
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Supapitch Poothong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Mapping Thai millennials' customer experience in tourist boat service on Chao Phraya River
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Qwanratn Charoenphao
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the effects of jogging on physical health and social value creation
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Pocharaphol Wongpromvej
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understanding of consumer behavior towards purchasing and using wearable activity tracking devices over time
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Panaya Jaturongmanee
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of consumers understanding, attitudes, and behavior towards sugar content in soft drinks
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Peerasit Horsaengchai
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of attitudes and purchasing decision of seniors towards shopping via mobile application
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Nitiya Singhadech
วิทยานิพนธ์/Thesis
Barriers to adoption of no plastic bag behavior by supermarket shoppers in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Monthathip Koopthavonrerk
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of social media consumption by aging population in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Kamonporn Srisoontorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of consumer attitudes and behavior towards an automated check-out in supermarkets in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Arisara Wongaussawarit
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of special events on customer satisfaction with community shopping malls in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Tul Charoensuk
วิทยานิพนธ์/Thesis
Exploring effect of humor usage and store ambience on customer satisfaction and impulse purchase in a retail context
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Thanattha Anuwongpinit
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the nightclub industry in Bangkok : key success factors
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Thanaphat Suetrong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Market opportunity assessment of PET multilayer plastic for UHT milk in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Tawiwat Siripaskulwat
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the factors influencing Thai consumers' purchase decision for premium wine
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Siriphong Plianchaow
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the key success factors for small businesses of Thai entrepreneurs in the production sector
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Sirilux Lertsirimongkolchai
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of online social media content among foreign tourists in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Sarunya Jetjirawat
วิทยานิพนธ์/Thesis
The attitude of spouse and single people in Thailand towards the behavioral intention of not having children
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Salilket Kiatrabil
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of consumer behavior and purchasing decision toward eco-friendly building materials
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Apichart Asawa-amnuai
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of factors affecting the customers decision in choosing service of beauty clinic in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Kanchanit Petchmala
วิทยานิพนธ์/Thesis
Luxury fashion brands in Thailand : a study of on-line purchase behavior
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Karnchanok Itthirojanakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact and efficiency of developing online store technology for major supermarkets in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Yang, Guang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influences on consumers' brand decision of OTC drugs in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Kunyarat Mekworawuth
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of OMNI-channel retailers in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Kornwipa Siribunyanuparb
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting to the purchasing behavior of female fashion clothing via Instagram in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Jiraporn Bandidniyamanon
วิทยานิพนธ์/Thesis
An examination of the influence of consumers' online reviews towards dining decisions in Bangkok restaurants
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Apinya Sopittanon
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of non-patrons of Japanese restaurants, and their perception of shabu shabu as a healthy food option
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Chotiwit Ngampramuan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understanding usage behavior of restaurant mobile application users in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Dithepon Pornsaksit
วิทยานิพนธ์/Thesis
A marketing strategy for super-premium draft beer segment
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Natthaphoj Tansakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study to understand preferences for Thai versus Korean TV dramas
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Chayanee Karalak
วิทยานิพนธ์/Thesis
A comparative study of consumer decision criteria in choosing mass beer or imported beer
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Chatchanin Itthipornvithoon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Attitudes and perceptions of urban women in Thailand toward facial cosmetic surgery
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Chiranya Prohmchum
วิทยานิพนธ์/Thesis
An analysis of opportunities and threats for Thai medical tourism industry in light of the ASEAN economic community
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Patcharapan Vanadurongwan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Breath essences into Thailand hostel industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Yodyuth Chaisuwan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Attractiveness of market for bio-plastic manufacturer to invest in Europe and U.S. markets
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Vichak Jirisant
วิทยานิพนธ์/Thesis
Trang Province : an audit of the impact of marketing strategies 2009-2012
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Lerluck Wangsirilert
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understanding of consumers' behavior and perceptions toward tea compared to coffee in the Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Poramin Tanwattana
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of consumer attitudes and behavior towards organically grown food (OGF) in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Sasipim Tansatru
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the effectiveness and key success factors of green marketing strategy for Thai retail business
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Padcha Paisarnnoraseree
วิทยานิพนธ์/Thesis
Non-regular consumers and non-consumers attitude and behavior toward organic food
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Poomphatt Visavavetmethee
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of consumer insight toward the consumption of vitamin and supplement food in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Ekarong Sukruthaiworakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of consumer behavior of purchasing food supplements in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Arlisa Sornsong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Key factors influencing customers purchasing decision for smart home devices
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Benyapa Techachotikun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of Thai millennials internal characteristics and external factors impacting purchasing of fine jewelry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Chanatip Laowattanakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of Thai adult consumers attitude, perception, and behavior toward digital payment
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Chotima Meemungtham
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of perceptions of Thai wine in Bangkok Metropolitan Area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Suthatta Charoennit
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the factors affecting generation Z s loyalty to top 3 e-commerce sites in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Kawee Charoensuksai
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of chatbot users attitudes and perceptions in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Maneewan Boontamthan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Impact of hotel responses on prospective customers inference of trust
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Tran, Dung Minh
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the factors influencing Thai Netflix users to be satisfied with the platform
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Pantira Songkijsub
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of Thais attitudes toward telepharmacy
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Kitticheth Limwilairatana
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of Thai peoples' motives for giving to charitable or not-for profit organizations
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Apichaya Yimtae
วิทยานิพนธ์/Thesis
Success factors for small and medium sized e-tailers marketing supplementary health products in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Ehrensberger, Fabian M.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Determinants of customer-oriented behavior in the Thai healthcare context
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Panisa Lanjananda
วิทยานิพนธ์/Thesis
Service loyalty : the role of personality traits and customer-service provider similarity in the Thai context
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Patterson, Paul G.
Jirawat Anuwichanont
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,692
รวม 1,692 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 29,846 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 10 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 8 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 29,865 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.132
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.208