แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The effects of dimensions of social media quality on user satisfaction: a cross-cultural comparison of Thai and Chinese users

National Institute of Development Administration. Library and Information Center
Address: BANGKOK
Email: itdept@nida.ac.th
Role: Advisor
Created: 2017
Modified: 2021-03-01
Issued: 2021-03-01
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: ME2017/012
eng
©copyrights National Institute of Development Administration
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 b203302e.pdf 1.74 MB
ใช้เวลา
0.035816 วินาที

Wang, Jing
Title Contributor Type
Local development practice as discourse of conservation : a case study of Yi people in Wuliangshan Nature Reserve, Yunnan Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wang, Jing
Anan Ganjanapan
Chusak Wittayapak
Andreas Neef
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effects of dimensions of social media quality on user satisfaction: a cross-cultural comparison of Thai and Chinese users
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Wang, Jing
Peerayuth Charoensukmongkol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Peerayuth Charoensukmongkol
Title Creator Type and Date Create
Antecedence and outcomes associated with social media use in customer relationship management and networking of thai microenterprises
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol;Advisor
Pakamon Sasatanun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The contribution of managerial ties to international learning capability and export performance : evidence from Thai exporters
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol;Advisor
Nithi Plangsriskul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Contribution of social media use at work to social capital and knowledges sharing : a comparison between chinese and thai employees
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Mei, Ying
วิทยานิพนธ์/Thesis
The factors explaining user's attitudes toward internet advertising in social media: a cross-cultural comparative study between Chinese users and Thai users
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Cai, Juanjuan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Contribution of cultural intelligence to intercultural communication competency, service attentiveness, and anxiety of Thai cabin crews
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Pornprom Suthatorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
The roles of corporate social responsibility perception on organizational identification, employee commitment and job satisfaction : a comparative analysis between Thai and Nepalese bank employees
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Koirala, Manuja
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effects of dimensions of social media quality on user satisfaction: a cross-cultural comparison of Thai and Chinese users
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Wang, Jing
วิทยานิพนธ์/Thesis
Contribution of cultural intelligence to adaptive selling behavior, customer-oriented selling behavior and cross-cultural sales performance of Thai salespeople
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Arti Pandey
วิทยานิพนธ์/Thesis
The role of cultural intelligence and communicative adaptability in lowering intercultural communication apprehension of the Thai international college students
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Pair Sajumpun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The cross-cultural implications of learner initiative on the technology acceptance of mobile learning at the corporate level
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Farrell, Wendy Colleen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Contribution of transformational leadership to sense of place and turnover intention of Myanmar workers in Thailand: the mediating role of trust in leader and supportive diversity climate
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Tipnuch Phungsoonthorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
The contribution of emotional intelligence and cultural intelligence to interaction involvement, emotional exhaustion and job performance of call center representatives in the Philippines
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Puyod, Jenette Villegas
วิทยานิพนธ์/Thesis
The contribution of cultural intelligence to cross-cultural adjustment and leadership effectiveness of Chinese expatriates in Thailand
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Guang, Xiaoyun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Contribution of cultural intelligence to quality of working relationship and job burnout : the case of Thai cabin crew members belonging to a national minority group
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Phenphimol Seriwatana
วิทยานิพนธ์/Thesis
The role of entrepreneurial orientation and stakeholder orientation on firm performance : the case of Thai small and medium-sized enterprises in steel fabrication industry
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Ekawee Vaitoonkiat
วิทยานิพนธ์/Thesis
The contribution of cultural intelligence to team processes and innovation in multicultural teams : the case of restaurant business in Thailand
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Akaraphun Ratasuk
วิทยานิพนธ์/Thesis
Contribution of social media marketing capability to business performance of Thai firms
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Penpattra Tarsakoo
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of ethical leadership and organizational politics on workplace cyberbullying and job consequences of employees in a Thai educational institution: moderating role of political skill of employees
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Worakamol Tiamboonprasert
วิทยานิพนธ์/Thesis
Cross-national comparison on the impact of online consumers' trust and risk perceptions on b2c online marketplace acceptance: an empirical analysis of online consumers in Thailand and Germany
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Eine, Bastian
วิทยานิพนธ์/Thesis
Contribution of social media use and cultural intelligence of salesperson to customer qualification skills, adaptive selling behaviors and sales performance: the case of export salespersong in China
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Zhou, Jihong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of CEO transformational leadership and organizational ethical culture on corporate sustainability practice of firms in Thailand
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Nichanal Lamsam
วิทยานิพนธ์/Thesis
The roles of cultural intelligence and psychological capital on coworker support, burnout, and work-related performance of Chinese-expatriates in Thailand
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Fu, Liping
วิทยานิพนธ์/Thesis
Social media addiction and depression in high school teenagers: the role of family and peer attachment
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Madkhan, Farah
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effects of workplace spirituality and spiritual intelligence on person-organization fit, person-job fit and the subsequent effects on real estate agents' work behaviors and performance
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Peetikarn Pattanawit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effect of spiritual leadership on psychological safety climate and its subsequent impacts on employee wellbeing, work behaviors, and team outcomes
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Panisa Arthachinda
วิทยานิพนธ์/Thesis
How mindfulness of entrepreneurs contributes to firm performance? : The roles of improvisational behavior, goal orientation, and firm capabilities
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Muanfhun Ratanavanich
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of social media analytics practices and social media agility on business performance of firms in Thailand: the antecedent role of entrepreneurial orientation and the moderating effect of environmental dynamism
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Worachet Onngam
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effect of transformational leadership on shared goal and organizational commitment of employees during the post-merger integration: the role of employees participation in decision making, organizational support, and management communication
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Peerayuth Charoensukmongkol
Piyada Soontornchaiya
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 60
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 11,830
รวม 11,890 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 479,087 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,505 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 158 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 68 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 6 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 4 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 480,830 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.165