แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The effect of teacher and peer feedback on english writing development
ผลของการให้ข้อมูลย้อนกลับโดยครูและโดยเพื่อนต่อการพัฒนาการเขียนภาษาอังกฤษ

LCSH: English language -- Writing -- Study and teaching -- Research
Classification :.LCCS: PE1128.A2
LCSH: English language -- Writing -- Ability testing -- Research
Prince of Songkla University. Khunying Long Athakravisunthorn Learning Resources Center
Address: SONGKHLA
Email: kyl.library@psu.ac.th
Role: advisor
Created: 2018
Modified: 2021-03-01
Issued: 2021-03-01
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: PE1128.A2 S27 2018
eng
DegreeName: Master of Arts
©copyrights Prince of Songkla University. Khunying Long Athakravisunthorn Learning Resources Center
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 426815.pdf 1.77 MB
ใช้เวลา
0.018794 วินาที

Sarina Kalong
Title Contributor Type
The effect of teacher and peer feedback on english writing development
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร
Sarina Kalong
Thanyapa Palanukulwong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thanyapa Palanukulwong
Title Creator Type and Date Create
Motivation, anxiety, and grit as predictors of achievement in learning english as a foreign language
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร
Thanyapa Palanukulwong
Ansari Changlek
วิทยานิพนธ์/Thesis
Comparison of performance of listening test between paper-based and web-based methods
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร
Thanyapa Palanukulwong
Sujane Panjan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effectiveness of Lexical Collocation Instruction on Students\' Collocation Knowledge and Writing Ability
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร
Thanyapa Palanukulwong
Phasinee Junjoem
วิทยานิพนธ์/Thesis
Relationships between Receptive Vocabulary Size and Vocabulary Learning Strategies and Listening Comprehension
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร
Thanyapa Palanukulwong
Paphangkorn Thanannatthaphak
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of teacher and peer feedback on english writing development
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร
Thanyapa Palanukulwong
Sarina Kalong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effects of Cultural Familiarity on Reading Comprehension and on Perception of Thai Undergraduate Students on Literary texts
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร
Thanyapa Palanukulwong
Prasit Petnoosed
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using Dialogue Journals to Develop Less Able EFL Students\' Writing Skills and Willingness to Write
มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร
Thanyapa Palanukulwong
Mareekee Madeng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 25
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,036
รวม 3,061 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 97,087 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 175 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 160 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 24 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 14 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 97,465 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48