แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

After-sales service quality in paint industry case study Valspar Thailand Company in Heavy Machine Business

LCSH: Burapha University.Global Business Management
LCSH: Customer services
Abstract: This study aims to determine The Valspar Thailand service quality and satisfaction factors of after sales service in heavy machine coating customers in Thailand. INDSERV dimension with qualitative approach was applied in order to know the feedback to improve and maintain customer satisfaction in their service. This study explores from eight existing customers which selection of one paint engineer and one paint line managers from each customer to obtain an understanding of how service quality is perceived from Valspar Thailand company. The result was found that for the potential quality all respondents agree with service quality that The Valspar representative on easy to contact both sales and technical service. That is the strongest point for service quality. For hard process quality can observed that, all respondents totally agree with service quality from The Valspar for 3 themes are understand customer need and give the right answer to customer, provide training service with certificate and Keep stock to supply customer as agreement without paint shortage. For soft process quality can observed that, almost the respondents agree with service from the Valspar on fast response when found problem and try to solve. For output quality can observed that, all respondents totally agree with service quality that product and service enhances customers image.
Burapha University. Library
Address: CHONBURI
Email: buulibrary@buu.ac.th
Role: Principal advisor
Created: 2019
Modified: 2021-02-16
Issued: 2021-02-16
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: Th 658.812 Th367A
eng
©copyrights Burapha University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 57740017.pdf 840.89 KB
ใช้เวลา
0.037539 วินาที

Thanet Danpotivat
Title Contributor Type
After-sales service quality in paint industry case study Valspar Thailand Company in Heavy Machine Business
มหาวิทยาลัยบูรพา
Thanet Danpotivat
Supasit Lertbuasin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Supasit Lertbuasin
Title Creator Type and Date Create
A degree of industry 4.0 strategies imp;ementation and practices in among automotive manufacturers in Thailand
มหาวิทยาลัยบูรพา
Teetut Tresirichod;Supasit Lertbuasin
Nuchon Meechamna
วิทยานิพนธ์/Thesis
A causal relationship model of factors effected to purchase intention of Battery electric cars in Thailand
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin;Teetut Tresirichod
Potjanat Tonpradit
วิทยานิพนธ์/Thesis
After-sales service quality in paint industry case study Valspar Thailand Company in Heavy Machine Business
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Thanet Danpotivat
วิทยานิพนธ์/Thesis
An investigation of budgeting and budgetary control: case of ABC heavy industries public company limited (ABCCHI)
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Park, Jamie Jung
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing the loyalty of parents choosing british burriculum international schools for their children's study in the area of Banglamung Chonburi
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Nattiporn Deeponpuk
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting by social word of mouth on purchase intentions from wongnai mobile application
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Suchulee Peankobku
วิทยานิพนธ์/Thesis
Perception of sustainable development of Cambodian coffee shop on customer satisfaction
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Roth Monivibol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting customers' behavioral intention to continue adopting mobile banking in phnom penh, Cambodia
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Chan Marisa
วิทยานิพนธ์/Thesis
Guidelines for effective conflict management in the workplace : a case study of ABC company located in Laem Chabang, Chonburi
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Metavee Chaum
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing reuse intentions of the car leasing service business in Rayong
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Natcha Ratsamesaranchon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing Thai tourists' intentions to purchase souveniors in Chonburi province : a case study of the Ang-Sila local fish market
มหาวิทยาลัยบูรพา
Supasit Lertbuasin
Kunthika Sakunwongtana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,305
รวม 1,306 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 44,448 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,112 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 3 ครั้ง
รวม 45,566 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.133