Sirinthorn Seepho. Intercultural language education: supportive factors and constraints on EFL learners intercultural communicative competence development. (). Suranaree University of Technology, The Center for Library Resources and Educational Media. : , 2017.
Title | Contributor | Type |
---|---|---|
Intercultural language education: supportive factors and constraints on EFL learners intercultural communicative competence development
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี Thao Q. Tran;Sirinthorn Seepho | บทความ/Article |
Title | Contributor | Type |
---|---|---|
การใช้วิธีการแก้ไขความผิดด้วยตนเองและเพื่อน เพื่อพัฒนาความถูกต้องทางไวยกรณ์ของภาษาในทักษะการพูด
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี สิรินทร ศรีโพธิ์ ;Sirinthorn Seepho | สุวลี ชินกำธรวงศ์ | วิทยานิพนธ์/Thesis |
A corpus-based vocabulary selection for grades 1-3 Thai EFL learners
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี He, Liping;Sirinthorn Seepho | บทความ/Article | |
Intercultural language education: supportive factors and constraints on EFL learners intercultural communicative competence development
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี Thao Q. Tran;Sirinthorn Seepho | บทความ/Article | |
The effectiveness of work-based reflective model for in-service tertiary tourism english teachers professional development
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี Xie, Guihua;Songphorn Tajaroensuk;Sirinthorn Seepho | บทความ/Article |