แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Developing higher order Thinking skills through the flipped classroom instruction and task-based teaching in FRN 302 course : modern French literature
การพัฒนาทักษะการคิดขั้นสูงผ่านการสอนโดยใช้ห้องเรียนกลับด้านและการสอนแบบอิงงานปฏิบัติในรายวิชา FRN 302: วรรณกรรมฝรั่งเศสสมัยใหม่

LCSH: Critical thinking
LCSH: Thinking skill
Classification :.DDC: LB1590.3
LCSH: Thought and thinking -- Study and teaching
มหาวิทยาลัยรังสิต. สำนักหอสมุด
Email: rattanapornn@rsu.ac.th
Role: ผู้ให้ทุนวิจัย
Created: 2017
Modified: 2561-10-18
Issued: 2561-10-18
งานวิจัย/Research report
application/pdf
tha
©copyrights มหาวิทยาลัยรังสิต
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Soudaya Orprayoon.pdf 3.19 MB183 2025-06-14 19:31:28
ใช้เวลา
0.091709 วินาที

Soudaya Orprayoon
Title Contributor Type
Developing higher order Thinking skills through the flipped classroom instruction and task-based teaching in FRN 302 course : modern French literature
มหาวิทยาลัยรังสิต
Soudaya Orprayoon
Instructional Support and Development Center
งานวิจัย/Research report
Instructional Support and Development Center
Title Creator Type and Date Create
Developing higher order Thinking skills through the flipped classroom instruction and task-based teaching in FRN 302 course : modern French literature
มหาวิทยาลัยรังสิต
Instructional Support and Development Center
Soudaya Orprayoon
งานวิจัย/Research report
The development of online instructional media for independent learning of English in tertiary-level education
มหาวิทยาลัยรังสิต
Instructional Support and Development Center, Rangsit University
Nipaporn Chalermnirundorn
งานวิจัย/Research report
Comparative study of efficacy of tramadol/acetaminophen combination tablet and ibuprofen in acute pain control after mandibular third molar surgery
มหาวิทยาลัยรังสิต
Instructional Support and Development Center, Rangsit University
Rapeeporn Malungpaishrope
งานวิจัย/Research report
Utilizing a peer assisted learning PAL center as part of a course s curriculum in order to improve student grammar and writing skills
มหาวิทยาลัยรังสิต
Instructional Support and Development Center, Rangsit University
Bacon, Edward Devere
งานวิจัย/Research report
The development of electronic-based English proficiency test for tertiary-level students
มหาวิทยาลัยรังสิต
Instructional Support and Development Center Rangsit University
Nipaporn Tewawongs
Torremucha, Gary
งานวิจัย/Research report
Effectiveness of an online grammar game of communicative English
มหาวิทยาลัยรังสิต
Instructional Support and Development Center Rangsit University
Siraporn Siriphanlop
งานวิจัย/Research report
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 28
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,389
รวม 2,417 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 65,926 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 74 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 30 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 66,046 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48