แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Consumer segmentation of a second home in green area by demographic factors and buying reasons : a case study Khaoyai area in Thailand

LCSH: Kasetsart University -- Theses MBA 2014
LCSH: Kasetsart University -- Department of Business Administration -- Theses
Kasetsart University. Office of the University Library
Address: Bangkok
Email: tdckulib@ku.ac.th
Role: Thesis Advisor
Role: Thesis Co-Advisor
Created: 2014
Modified: 2559-08-11
Issued: 2016-07-23
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
URL: http://www.lib.ku.ac.th/kuthesis/2557/nattida-kos-all.pdf
eng
©copyrights Kasetsart University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 nattida-kos-all.pdf 3.41 MB4 2022-08-15 19:01:11
ใช้เวลา
0.032935 วินาที

Nattida Kosol
Title Contributor Type
Consumer segmentation of a second home in green area by demographic factors and buying reasons : a case study Khaoyai area in Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Nattida Kosol
Thirarut Worapishet
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thirarut Worapishet
Title Creator Type and Date Create
Consumer segmentation of a second home in green area by demographic factors and buying reasons : a case study Khaoyai area in Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Thirarut Worapishet
Nattida Kosol
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of sexual suggestive food and beverage advertising on brand recall, attitude and purchase intention
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Thirarut Worapishet ;Thongchai Srivardhana
Pin Montreewasuwat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Chuenjit Changchenkit
Title Creator Type and Date Create
Consumer behavior and influential marketing factors on buying decision of car audio in Bangkok
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit
Panisa Aphaiphanun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer’s media exposure toward types of advertising media : a case study of housing project
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit
Thanida Ratanasuwanachart
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting consumers' decision making toward credit card applying in Bangkok
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit
Naree Saengcharnchai
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing mix factors affecting consumer buying decision of single detached house : a case study of northeast zone of Sansiri PLC.
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit
Khainapa Pharanond
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting consumers' decision toward Japanese language centers in Chiangmai Province
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit
Natcha Kongrod
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing factors affecting buying decision of whirlpool bathtub in Bangkok
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit
Monrudee Benjathanachat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting consumers' buying decision of an automobile in Bangkok
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit
Korbchai Sorayothin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing factors affecting buying decision of condominium in Bangkok : a case study of The Address Chidlom
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit
Narin Mahatraipop
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumers' attitude components towards software piracy
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit
Worapan Sarawanangkura
วิทยานิพนธ์/Thesis
Competitive strategies of major automotive lubricant business in Bangkok
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit
Worawalan Tanesakorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Brand value, promotional activities, customer relationship management factors on : implication on Matress shops in Songkhla province
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Nirundon Tapachai ;Chuenjit Changchenkit ;Nuttapon Punpugdee
Kanokrat Chaitada
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing mix factors affecting consumers' buying decision of online jewelry shopping
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit;Thirarut Worapishet
Chanisara Akarahirankul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Entrepreneurship and firm performance in small and medium restaurants
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Preeyanuch Apibunyopas;Chuenjit Changchenkit
Piyawan Suwachananont
วิทยานิพนธ์/Thesis
Chinese online consumer towards thai designer brand lady cloths
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Chuenjit Changchenkit ;Thirarut Worapishet
Jiaohui Shi Jiaohui
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,476
รวม 3,481 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 239,483 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 425 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 304 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 23 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 22 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 12 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 11 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 6 ครั้ง
รวม 240,286 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.104