แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The situation of the metacognitive orientation in science classrooms in Thailand and the development of students' metagognition through the metacognitive development process
สภาพการจัดการเรียนการสอนด้านการรู้เกี่ยวกับการคิดในห้องเรียนวิทยาศาสตร์ของประเทศไทยและการพัฒนาการรู้เกี่ยวกับการคิดของนักเรียนด้วยกระบวนการเมตาคอกนิชัน

LCSH: Science Rooms and Equipment
LCSH: Thought and Thinking
LCSH: Doctoral Thesis
Khon Kaen University. Instructional Resource Center
Address: KHONKEAN
Email: library.inbox@kku.ac.th
Role: Advisor
Created: 2013
Modified: 2014-12-06
Issued: 2014-12-06
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: Thesis LB W253S
eng
Descipline: Science Education
©copyrights Khon Kaen University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Warawun-Chantharanuwong-ab.pdf 670.79 KB38 2020-08-30 16:08:09
2 Warawun-Chantharanuwong-fullext.pdf 2.13 MB65 2024-01-09 23:52:39
ใช้เวลา
0.045902 วินาที

Warawun Chantharanuwong
Title Contributor Type
The situation of the metacognitive orientation in science classrooms in Thailand and the development of students' metagognition through the metacognitive development process
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Warawun Chantharanuwong
Kongsak Thathong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Kongsak Thathong
Title Creator Type and Date Create
The situation of the metacognitive orientation in science classrooms in Thailand and the development of students' metagognition through the metacognitive development process
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Kongsak Thathong
Warawun Chantharanuwong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of a pedagogical approach that promotes the explicit teaching of Nature of Science on learning
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Kongsak Thathong
Malinee Kamsrikaew
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancing the capacity of pre-service biology teachers in constructing better teaching and learning activities in Vietnam : A lesson study
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Kongsak Thathong
Huynh Thi Thuy Diem
วิทยานิพนธ์/Thesis
The development of science teachers multiple representations pedagogical content knowledge to enhance students understanding of plant life
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Kongsak Thathong
Chanoknat Chuenmanee
วิทยานิพนธ์/Thesis
The development of teachers competency in creating teaching and learning activities in science subjects for primary school student : a lesson study
มหาวิทยาลัยขอนแก่น
Kongsak Thathong
Pornpaka Chamnanwong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,828
รวม 2,836 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 170,870 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 637 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 426 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 46 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 42 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 6 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 172,032 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48