แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Lexical input in elt cousrebooks used in Thai primary schools : a corpus study

LCSH: English Language -- Study and teaching -- Research
Mahasarakham Univerisity. Academic Resource Center
Address: MAHA SARAKHAM
Email: library@msu.ac.th
Role: Avisor
Role: Co-advisor
Created: 2012
Modified: 2557-10-16
Issued: 2557-10-01
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: Res 420.7 Ra196L
tha
Spatial: Thai
Descipline: English
©copyrights มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 titlepage.pdf 2.35 MB16 2018-06-03 11:48:39
ใช้เวลา
0.021863 วินาที

Rangsawoot Matwangsaeng
Title Contributor Type
Lexical input in elt cousrebooks used in Thai primary schools : a corpus study
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Rangsawoot Matwangsaeng
Udorn Wan-a-rom
Pilanut Phusawisot
วิทยานิพนธ์/Thesis
Udorn Wan-a-rom
Title Creator Type and Date Create
An Analysis of defense mechanism of the main characters in Han Nolan's selected words
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom
Intira La-amporn
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of freud's oedipus complex reflected in D.H. Lawrence's main charcater's personality
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom
Prawit Whankhom
วิทยานิพนธ์/Thesis
Dialogue multi-partners walk-talk in a communicative English class
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom
Maleerat Ka-Kan-Dee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Dialogue performances in a communicative English skills class for non-English major students
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom
Tang-On Parinram
วิทยานิพนธ์/Thesis
Dreams and reality in of mice and men by John Steinbeck
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom
Nathanit Sripathar
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effect of using a pair-work technique on students' English reading ability
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom
Kanokwan Jaturapho
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Use of student teams-achievement divisions strategy in a communicative writing class
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom
Supasiri Khorsantikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Comparison and analysis of the headwords appearing in the English course books and ordinary national educational tests from a vocabulary perspective
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom;Pilanut Phusawisot
Apisak Sukying
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Comparison of using contextualization and pictures in teaching vocabulary to efl learners
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom
Kietsuda Suwannason
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effects of total physical response storytelling (TPRS) on students' vocabuary learning in Thai primary school
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom
Preeya Saraphol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancing efl students' vocabulary knowledge through newspaper : scott's model
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-A-Rom
Warawan Sriyabub
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of reading of interest on reading comprehenson and incidental vocabulary learning : a case of narrow reading
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom;Kantabhon Samdangdej
Natthapon Wanna-ngam
วิทยานิพนธ์/Thesis
Lexical input in elt cousrebooks used in Thai primary schools : a corpus study
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom;Pilanut Phusawisot
Rangsawoot Matwangsaeng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pilanut Phusawisot
Title Creator Type and Date Create
A Case Study of a successful language learner
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Ong-Art Namwong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Improving speaking skills of dramatic arts students by using the performance-based presentation technique
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Kaennakorn Chaiyarat
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Use of the content-based teaching model to develop vocational college students\\\\\\\' reading skill
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Chaitaya Namchaingtai
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Case study research in english : an investigation of adult learners' needs in terms of literacy
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Amornrat Chaiyatoom
วิทยานิพนธ์/Thesis
Integration of content-based instruction and communicative activities to enhance students' speaking skill
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Supang Uppaphong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Comparison and analysis of the headwords appearing in the English course books and ordinary national educational tests from a vocabulary perspective
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom;Pilanut Phusawisot
Apisak Sukying
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effect of Topic Familiarity on Students Writing Strategies in L2
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Pradit Ponukkha
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effect of jigsaw technique on English reading comprehension skill in a Thai secondary school
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Adun Udombua.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Lexical input in elt cousrebooks used in Thai primary schools : a corpus study
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Udorn Wan-a-rom;Pilanut Phusawisot
Rangsawoot Matwangsaeng
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Instructional model to reduce Thai High School students' foreign language writing apprehension using vygotsky's scaffolding techniques
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot;Kantaphon Samdaengdet
Sutthiwan Manphonsri
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effect of using a story Map to improve reading comprehension skill of Thai EFL sixth graders
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Kingkamon Bangsri.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Learning styles, preferred teaching styles and academic achievement of Thai EFL primary students
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Nattika Samormob
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effect of strategic writing techniques on promoting Thai EFL students' writing skills
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Pasin Pijarn.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancing speaking ability of vocational students by using communicative Language Teaching
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Pimonwan Suphan.
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Improvement of reading comprehension of secondary school students using web-based instruction and KWL-Plus
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Tiparporn Vaisean.
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Integration of process writing and genre-based approach in enhancing Thai students' narrative writing ability at University level
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Tran, Thi Thuong.
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of Global Englishes Aspects in English Textbooks at the lower- secondary level in Thai EFL context
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Kamonchanok Panyang.
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Use of Phonological Awareness Instruction in Improving English Word Reading Ability of Thai Primary Students
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Satita Pairor.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Chinese university students' perceptions of english speaking difficulties in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Hui, Jiang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Perceptions of Thai teachers of english towards english meduim instructions : a case study of a local Primary school
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Tawanshine Penthisarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using E-Mind mapping in improving reading comprehension of Thai EFL seventh graders
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม
Pilanut Phusawisot
Chonlada Narawang.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 15
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,040
รวม 3,055 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 64,697 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 69 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 21 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 64,803 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48