Amornrat Tantitham. Consumer behavior and marketing mix factors affecting the buying decision of termite control services : a case study of PAE (trading) Co., Ltd.. Master's Degree(Business Administration). Kasetsart University. Office of the University Library. : Kasetsart University, 2007.
Title | Contributor | Type |
---|---|---|
Consumer behavior and marketing mix factors affecting the buying decision of termite control services : a case study of PAE (trading) Co., Ltd.
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Amornrat Tantitham | Siri Poopongwattana | วิทยานิพนธ์/Thesis |
Title | Creator | Type and Date Create |
---|---|---|
Marketing factors affecting beverage buying decision at Starbucks Coffee Shop
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Siri Poopongwattana | Pauranee Satphaisarnkit | วิทยานิพนธ์/Thesis |
Customer satisfaction and customer loyalty toward the loyalty program of 7-eleven : case study of stamp collection campaign
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Siri Poopongwattana | Warakorn Sukontasup | วิทยานิพนธ์/Thesis |
Consumer behavior and marketing mix factors affecting the buying decision of termite control services : a case study of PAE (trading) Co., Ltd.
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Siri Poopongwattana | Amornrat Tantitham | วิทยานิพนธ์/Thesis |
Factors affecting buyer decision on Acer notebook computer at IT centers
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Siri Poopongwattana | Sarintorn Ampaphol | วิทยานิพนธ์/Thesis |