แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Evaluating meta-cognitive strategy training in writing and learner autonomy
การประเมินผลของการฝึกกลยุทธ์ทางอภิปัญญาที่มีต่อความสามารถในการเขียนและการจัดการเรียนรู้ด้วยตนเองของผู้เรียน

Organization : Payap University. Faculty of Arts
keyword: Meta-cognition
; Learner autonomy
; Writing ability
LCSH: English language -- Study and teaching -- Foreign speakers
Classification :.DDC: 428.007
Payap University. Central Library
Address: Chiang Mai
Email: napat_c@payap.ac.th
Role: Advisor
Created: 2008
Modified: 2551-09-29
Issued: 2008-09-09
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: TH. 428.007 R438E
eng
DegreeName: Master of Arts
©copyrights Payap University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 front.pdf 112.53 KB81 2023-12-27 12:21:29
2 abst.pdf 186.07 KB93 2020-11-05 09:55:15
3 cont.pdf 172.89 KB57 2019-04-30 14:46:42
4 chap1.pdf 456.63 KB90 2021-09-11 15:14:37
5 chap2.pdf 1.28 MB163 2024-07-21 22:33:49
6 chap3.pdf 806.22 KB84 2019-11-24 20:53:58
7 chap4.pdf 1.52 MB79 2019-11-24 20:54:05
8 chap5.pdf 232.85 KB72 2019-11-24 20:54:10
9 appen.pdf 1.44 MB97 2023-12-27 12:19:43
10 bibli.pdf 464.21 KB81 2019-11-24 20:54:23
11 biog.pdf 77.74 KB48 2019-04-30 14:47:18
ใช้เวลา
0.09881 วินาที

Retief, Jacques
Title Contributor Type
Evaluating meta-cognitive strategy training in writing and learner autonomy
มหาวิทยาลัยพายัพ
Retief, Jacques
Pearl Wattanakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pearl Wattanakul
Title Creator Type and Date Create
Problems in reading business English texts and factors causing reading comprehension problems of first-year higher level students at commercial schools in Amphur Muang, Chiangmai Thailand
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Parichat Uttayawalee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Evaluating meta-cognitive strategy training in writing and learner autonomy
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Retief, Jacques
วิทยานิพนธ์/Thesis
Implementing and evaluating strategy-based language training in developing English oral presentation skills of undergraduate students
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul;Ritchie, Graeme Y.
Werawan Mosby
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of first-year students' writing using a genre-based approach at Yunnan Institute for Nationalities, Yunnan, China
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Ma, Ling
วิทยานิพนธ์/Thesis
Proposed supplementary material project for Southwest Nationality Institute based on the learning styles of ethnic group students in Chengdu, Sichuan Province, People's Republic of China
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Wen, Jie
วิทยานิพนธ์/Thesis
The construction of supplementary exercises in CD-Rom for English (EN 101) at Lampang College of Commerce and Technology
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Supasin Pota-in
วิทยานิพนธ์/Thesis
Developing strategy training for lifelong English learning
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Visser, Patricia
วิทยานิพนธ์/Thesis
Introducing learning strategies to create opportunities for communicative interaction in Chinese college classrooms
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Zhang, Li
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Development of metacognitive strategies to promote the English learning ability of university students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wanida Penkingcarn;Siwarak Siwarom;Varunee Boon-long;Jarunee Maneekul;Pearl Wattanakul
Saikhae Supakitjumnong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of English curriculum using learner-centered innovation with the cooperation of Rajamangala University of Technology Lanna network
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wanida Penkingcarn;Siwarak Siwarom;Varunee Boon-Long;Jarunee Maneekul;Pearl Wattanakul
Pornhathai Tanjitanont
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effectiveness of computer-assisted language learning for enhancing English listening and speaking skills of Mathayom Suksa 4 Students at Samakkhiwitthayakhom School, Chiang Rai
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pearl Wattanakul;Sasinunt Supakitjamnong;Wilailak Saraithong
Mayuret Yaibuates
วิทยานิพนธ์/Thesis
English remedial framework based on constructionism to enhance english writing ability among software engineering students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pearl Wattanakul;Nitida Adipattaranan;Arnan Sipitakiat;Nopasit Chakpitak;Komsak Meksamoot
Teeraporn Saeheaw
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effectiveness of negotiation of meaning strategies in two-way communication tasks for oral proficiency and grammatical development of higher education level students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pearl Wattanakul;Wanida Penkingcarn;Sirmsree Chaisorn;Nithida Adipattaranun;Pongsak Pankaew
Wilawan Champakaew
วิทยานิพนธ์/Thesis
Designing a learner-centered training course to foster thinking skills of secondary school English
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Julijanna Sirikhampa
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigation the needs of short-term international volunteer English language facilitators
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Duwe, Eric S.
วิทยานิพนธ์/Thesis
An exploration of class specific teacher sense of efficacy of experienced university EFL teachers : a case study
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Dilley, Oliver Leonard
วิทยานิพนธ์/Thesis
Designing and developing an ESP course for Thai nurses
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Gass, Josiane
วิทยานิพนธ์/Thesis
Developing the task-based strategies syllabus to enhance communicative English ability of Burmese migrant students in Chiang Mai
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
M Htang Dim
วิทยานิพนธ์/Thesis
Integrating creative PBL activities with authentic media and reading to enhance academic writing
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Prakash, Lakshmi Kala
วิทยานิพนธ์/Thesis
The development of medical English workshops to improve the English communicative abilities of Thai medical professionals
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Wax, Joshua D.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigating the needs to embrace current native English speaking culture to enhance the ESL experience as expressed by Pakistani learners
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Akhtar, Sheraz
วิทยานิพนธ์/Thesis
Developing strategies-based English language syllabus to improve students' learning outcomes according to Thailand qualification framework for higher education
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Pawanrat Buochareon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Evaluating the communicative effectiveness of the English curriculum of a language school in Myanmar
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Nang Ji
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effects of frequent assessment on the resulting English language ability and opinions toward an English language learning course among Thai upper secondary learners of English
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Zatolokin, James
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effectiveness of an active learning strategies curriculum that promotes K2 young learners' English communication ability
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Underhill, Michael Hastings
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigating the effect of dialogue journals in developing the writing accuracy and writing fluency of English language learners in a non-formal educational setting
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Sandell, Angela
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of English for Social Sciences Curriculum using experiential learning with e-Learning to enhance paragraph writing ability, analytical thinking ability and moral awareness of undergraduate students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pearl Wattanakul;Jarunee Maneekul;Pongsak Pankaew;Uraiwan Hanwong;Wanida Penkingcarn
Wannaubon Singyoocharoen
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effects of the implementation of the OTPC policy on English teaching and learning
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Thasayaporn Wongket
วิทยานิพนธ์/Thesis
Developing a self-study functional communicative English curriculum for Myanmar migrant vendors
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Ma Saung
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using creativity based instruction to enhance young L2 learners' English speaking for communication skills
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Murtaugh, Samara
วิทยานิพนธ์/Thesis
Implementation of integrated play-based and brain-based curriculum to enhance English listening and speaking skills for communication of preschool students in Myanmar
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Cer Sin Thluai House
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effects of the integration of Challenge Based Learning (CBL) with MALL on critical thinking and perceptions of EFL secondary school learners
มหาวิทยาลัยพายัพ
Pearl Wattanakul
Aungsana Pamaranon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 18
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,661
รวม 2,679 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 64,902 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 71 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 23 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 65,012 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48