แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

A comparative study of learner autonomy executing self-instructed learning method and self-directed learning method in teaching English language listening skills to the second year students at Kasem Bundit University
การศึกษาเปรียบเทียบการเรียนรู้แบบการเรียนด้วยตนเอง (Learner Automomy) ระหว่างวิธี Self-instructed learning กับวิธี Self-directed learning ในการสอนทักษะการฟังภาษาอังกฤษสำหรับนักศึกษาชั้นปีที่ 2 มหาวิทยาลัยเกษมบัณฑิต

ThaSH: English language -- Study and teaching (Higher) -- Foreign speakers
ThaSH: Listening -- Problems, exercises, etc
ThaSH: Listening -- Study and teaching
ThaSH: English language -- Study and teaching (Higher)
Srinakharinwirot University. Central Library
Address: BANGKOK
Email: library@swu.ac.th
Role: Advisor
Role: Advisor
Created: 2004
Modified: 2010-08-18
Issued: 2009-08-01
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: 428.34 Au926C
eng
DegreeName: Master of Arts
©copyrights Srinakharinwirot University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Aung_K.pdf 2.29 MB199 2022-06-14 20:23:54
ใช้เวลา
0.021576 วินาที

Aung Khin Lun
Tuenjai Chalermkit
Title Creator Type and Date Create
A comparative study of learner autonomy executing self-instructed learning method and self-directed learning method in teaching English language listening skills to the second year students at Kasem Bundit University
มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Tuenjai Chalermkit;Koolatip Rohitratana
Aung Khin Lun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effects of participating in oral presentations on the English speaking abilities of Fourth-Year English Majors
มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Saengchan Hemchua;Tuenjai Chalermkit
Komet Saezhong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The dictogloss approach : an application to Srinakharinwirot University English malors
มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Tipa Thep-Ackrapong;Tuenjai Chalermkit
Suchitra Arayaphan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Koolatip Rohitratana
Title Creator Type and Date Create
A comparative study of learner autonomy executing self-instructed learning method and self-directed learning method in teaching English language listening skills to the second year students at Kasem Bundit University
มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Tuenjai Chalermkit;Koolatip Rohitratana
Aung Khin Lun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 26
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,950
รวม 2,976 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 101,439 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 204 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 170 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 26 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 14 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 101,859 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48