แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

A case study of evaluate young learners taught reading and spelling through word recognition and phonics

keyword: Language and languages
Othors: Language and languages -- Study and teaching
Classification :.LCCS: P53.75
; Research paper
Othors: Reading
Thammasat University Libraries
Address: BANGKOK
Email: preserv@tu.ac.th
Role: Advisor
Created: 2007
Modified: 2552-03-08
Issued: 2009-03-08
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: P53.75 .A749
eng
DegreeName: Master of Arts
©copyrights Thammasat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 11APPENDIX_A.pdf 410.95 KB170 2023-02-21 09:40:32
2 10REFERENCES.pdf 417.2 KB161 2022-07-10 15:13:12
3 09CHAPTER_FIVE.pdf 425.36 KB156 2022-07-10 15:06:17
4 08CHAPTER_FOUR.pdf 452.11 KB148 2022-07-10 15:13:26
5 07CHAPTER_THREE.pdf 402.73 KB179 2023-04-21 22:52:58
6 06CHAPTER_TWO.pdf 450.73 KB245 2023-04-21 22:52:35
7 05CHAPTER_ONE.pdf 421.06 KB228 2023-04-21 22:52:04
8 04CONTENTS.pdf 384.36 KB124 2022-07-10 15:21:20
9 03ACKNOWLEDGMENTS.pdf 378.71 KB121 2022-07-10 15:14:01
10 02ABSTRACT.pdf 376.45 KB214 2023-04-21 22:51:30
11 01TITLE.pdf 381.82 KB180 2023-04-21 22:53:50
12 12APPENDIX_B.pdf 412.21 KB145 2022-07-10 15:14:30
13 13APPENDIX_C.pdf 397.74 KB141 2022-07-10 15:14:51
14 14APPENDIX_D.pdf 403.17 KB131 2022-07-10 15:15:30
15 15APPENDIX_E.pdf 381.04 KB120 2022-07-10 15:15:38
16 16APPENDIX_F.pdf 388.52 KB125 2022-07-10 15:16:08
17 17APPENDIX_G.pdf 395.92 KB123 2022-07-10 15:16:15
18 18APPENDIX_H.pdf 384.73 KB118 2022-07-10 15:16:32
19 19APPENDIX_I.pdf 396.66 KB109 2022-07-10 15:16:38
20 20APPENDIX_J.pdf 397.21 KB112 2022-07-10 15:22:44
21 21APPENDIX_K.pdf 396.7 KB120 2022-07-10 15:16:50
22 22APPENDIX_L.pdf 400.76 KB123 2022-07-10 15:16:57
ใช้เวลา
0.155075 วินาที

Arisara Ali
Title Contributor Type
A case study of evaluate young learners taught reading and spelling through word recognition and phonics
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Arisara Ali
Tipamas Chumworathayee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Tipamas Chumworathayee
Title Creator Type and Date Create
A study of Thai EFL learners' metacognitive awareness of reading strategies
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Sujin Sinthopruangchai
วิทยานิพนธ์/Thesis
A case study on the use of reading strategies for general and academic English texts by an English teacher at university level
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Wichai Siriteerwsu
วิทยานิพนธ์/Thesis
A case study of evaluate young learners taught reading and spelling through word recognition and phonics
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Arisara Ali
วิทยานิพนธ์/Thesis
The readability of reading passages in prescribed English textbooks and Thai national English tests
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Thanaporn Srisunakrua
วิทยานิพนธ์/Thesis
An exploration of the relationships between the use of vocabulary learning strategies and their usefulness as perceived by English major students in a Thai university
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Tharin Pitakpong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of English communication problems among Thai employees in a Japanese trading company
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Chanannat Wisawajaroenkit
วิทยานิพนธ์/Thesis
A survey of reading strategies taught by Thai secondary school EFL teachers in Bangkok, Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Kamonchanok Pinmora
วิทยานิพนธ์/Thesis
Language learning beliefs of Thai upper secondary school students : a comparison of English program and science-maths program
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Patipat Boonlae
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai secondary school EFL readers' perceptions towards the use and usefulness of the quantum learning-and-teaching model in reading instruction
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Siriluk Pukdeyotin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effects of vocabulary self-collection strategy instruction on Thai EFL undergraduate students vocabulary knowledge, word consciousness, and perceptions
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Nuntiporn Raungsawat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigating Thai primary school EFL learners motivation for extensive reading
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Nutthapong Poolsawat
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of problems and needs in English listening and speaking skills related to sales of Chatuchak Market vendors
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Lattitan Luechatham
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai EFL secondary school teachers' perceptions and the challenges regarding the implementation of communicative language teaching (CLT)
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Pitchayada Sarikha
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai EFL secondary school teachers' perceptions towards online assessments
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Natnaree Tanakarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
An investigation of reading anxiety of EFL secondary school students in a Thai government school
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tipamas Chumworathayee
Suleeporn Nuchsomboon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 26
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,457
รวม 3,483 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 69,815 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 85 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 38 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 11 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 6 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 69,958 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48