แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Formulation and effect of consumer's reference price on purchase evaluation : the moderating roles of product knowledge and deal-proneness

keyword: Faculty of Commerce and Accountancy
LCSH: Consumers' preferences
Classification :.LCCS: HF5415.32
LCSH: Prices
Thammasat University Libraries
Address: Bangkok
Email: preserv@tu.ac.th
Role: Main Advisor
Created: 2004
Issued: 2549-01-23
Modified: 2009-06-28
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
ISBN: 9743686746
CallNumber: T HF5415.32 .J573
eng
Descipline: Marketing
©copyrights Thammasat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 01TITLE.pdf 208.53 KB16 2019-06-28 10:23:07
2 02APPROVAL_OF_THESIS.pdf 36.38 KB12 2019-06-28 10:22:45
3 03ABSTRACT.pdf 60.1 KB13 2019-09-23 17:13:34
4 04TO_MY_PARENTS.pdf 13.15 KB7 2018-05-28 15:38:34
5 05ACKNOWLEDGEMENTS.pdf 56.57 KB8 2018-05-28 15:38:35
6 06TABLE_OF_CONTENTS.pdf 67.54 KB10 2018-05-28 15:38:36
7 07LIST_OF_TABLES.pdf 47.7 KB8 2018-05-28 15:38:37
8 08LIST_OF_FIGURES.pdf 33.88 KB8 2018-05-28 15:38:38
9 09CHAPTER_1.pdf 391.56 KB13 2018-05-28 15:38:39
10 10CHAPTER_2.pdf 454.94 KB16 2018-05-28 15:38:40
11 11CHAPTER_3.pdf 634.04 KB11 2018-05-28 15:38:41
12 12CHAPTER_4.pdf 397.21 KB11 2018-05-28 15:38:42
13 13CHAPTER_5.pdf 1.57 MB11 2018-05-28 15:38:43
14 14CHAPTER_6.pdf 296.76 KB10 2018-05-28 15:38:44
15 15APPENDIX_1.pdf 333.21 KB12 2018-05-28 15:38:45
16 16APPENDIX_2.pdf 520.08 KB11 2018-05-28 15:38:50
17 17APPENDIX_3.pdf 471.31 KB10 2018-05-28 15:38:50
18 18APPENDIX_4.pdf 150.79 KB10 2018-05-28 15:38:51
19 19APPENDIX_5.pdf 152.1 KB10 2018-05-28 15:38:52
20 20REFERENCES.pdf 345.83 KB11 2018-05-28 15:38:53
ใช้เวลา
0.09404 วินาที

Jiranee Surased
Title Contributor Type
Formulation and effect of consumer's reference price on purchase evaluation : the moderating roles of product knowledge and deal-proneness
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Jiranee Surased
Pipop Udorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pipop Udorn
Title Creator Type and Date Create
Opportunities of Thai organic food in the European countries: case studies of Germany the United Kingdom and France
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pipop Udorn;Achara Chandrachai
Natcha Petchdakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Formulation and effect of consumer's reference price on purchase evaluation : the moderating roles of product knowledge and deal-proneness
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pipop Udorn
Jiranee Surased
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customer experience management : the differential roles of search, experience, and reinforcement cues
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pipop Udorn
Charoen Russametummachot
วิทยานิพนธ์/Thesis
An alternative framework of performance measurement : life insurance industry analysis
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pipop Udorn
Mayuree Aryupong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Service relationship double-bond model : customer-business context
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pipop Udorn
Vassana Maprasert
วิทยานิพนธ์/Thesis
Stability of share-of-wallet : effects from the adjacent competitive brand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pipop Udorn
Kampanart Sunthonpagasit, 1978-
วิทยานิพนธ์/Thesis
Corporate rebranding in service context : its effects on relationship strength and future share of wallet
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pipop Udorn
Nareerut Nunchasiri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Service unfairness and customer's behavioral consequences : an investigation of the differences between stayers and switchers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pipop Udorn
Anthana Sankwan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer investment in multi-brand service relationship
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Pipop Udorn
Sombat Thamrongsinthaworn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,827
รวม 2,827 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 28,322 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 15 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 28,346 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.132
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.104