Sasithorn Soparat. Developing and using a professional development model for enhancing thai elementary science teacher teaching : a reflective, inquiry-based approach. Doctoral Degree(Science Education). Kasetsart University. Office of the University Library. : Kasetsart University, 2008.
Title | Contributor | Type |
---|---|---|
Perception on Themselves and Their Students in Understanding Science Contents at Grade Level 2 of Grade 4-6 Teachers
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Sasithorn Soparat;Vantipa Roadrangka;Bupphachart Tunhikorn | บทความ/Article | |
Developing and using a professional development model for enhancing thai elementary science teacher teaching : a reflective, inquiry-based approach
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Sasithorn Soparat | Bupphachart Tunhikorn | วิทยานิพนธ์/Thesis |
Title | Creator | Type and Date Create |
---|---|---|
Enhancing teaching and learning of genetics using sociocultural approach
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Bupphachart Tunhikorn | Pinit Khumwong | วิทยานิพนธ์/Thesis |
Developing and using a professional development model for enhancing thai elementary science teacher teaching : a reflective, inquiry-based approach
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Bupphachart Tunhikorn | Sasithorn Soparat | วิทยานิพนธ์/Thesis |
The Development of a course to enhance pre-service science teachers professional knowledge
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ Bupphachart Tunhikorn | Savittree Rochanasmita Arnold | วิทยานิพนธ์/Thesis |