กำลังแสดงหน้าที่ 1/3
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร teachers มีข้อมูลจำนวน 55 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1teachers (176)
(1) The new role and mission of teacher in the future under globalization affecting social changes
ธวัชชัย ชิณวงศ์ ;มหาวิทยาลัยราชภัฏสุรินทร์ (บทความ/Article)
(2) สถานภาพและความพึงพอใจในการปฏิบัติงานของครูช่างอุตสาหกรรมสังกัดสถาบันเทคโนโลยีราชมงคล
สมใจ เพียรประสิทธิ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Organizational climate and organizational commitment of lhasa teachers college in Tibet, China
Ni, Zhen ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) An attitude survey of the M5 student, Their parents, English language teachers and administrators toward native and Non-Native English speaking teachers in Khon Kaen province
Ali, Iftikhar;Sasi Jungsatitkul ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(5) Exploration of trainees' attitudes towards the in-service English training course : case study : Assumption College Samutprakarn
Sutanit Boonbaramee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Retaining Quality Teachers: How Did Jesus Do It?
Bienvisa Ladion Nebres ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(7) Retaining Quality Teachers: How Did Jesus Do It?
Bienvisa Ladion Nebres ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(8) The New 'Face' of Education
Paul Charles ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(9) Teacher's satisfaction with their tasks according to the educational quality assurance of the government
Sirirat Pamato ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Teacher's satisfaction with their tasks according to the educational quality assurance of the government
Sirirat Pamato ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Factors affecting dengue haemorrhagic fever prevention and control behaviors of household leaders and primary school teachers in Khuan Khanun district, Phatthalung province
Phiraphol Chusongsang ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The development of teachers' networks for self-development concerning the learning process of students under Phranakhonsiayutthaya educational service area office 1 and 2
Maream Sormad ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Integration of environmental education for teachers in basic education schools
Seree Woraphong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Breach of discipline of teachers employed in Bangkok Metropolitan administration : situation, trends, and solutions
Sarintee Rugsakeaw ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Opinions on factors affecting decision-making of music teachers in preparing students for the standardized musical examination : a case study of Piano of Trinity College London
Worachet Woraputtinun ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Job satisfaction of primary teachers under samtse district of Bhutan
Kinley Dorji ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Opinions of teachers and school management board on management of higher secondary schools in Thimphu Bhutan
Kinley Gyeltshen ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Teacher perceptions of diversity management in Nepalese primary schools
Dhan Singh Dhami ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Competencies for Thai's studio Piano teachers
Phimhathai Chinnapha ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) An opinion of lecturers on professional development in Ho Chi Minh City University of education-Vietnam
Le Nguyen Viet Yen ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Design of a career-oriented training program for volunteer teachers of Chinese
Shao Limin ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The expected and actual roles of the school administrators as perceived by Krabi primary school teachers
Chatchawan Wipawachat ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Solution for substance abuse problems in secondary school by using structural-buddhist sociological perspective : a case study of teacher's roles in the Department of Non-Vocational Education in Bangkok
Pramaha Suwatsan Ragkhanto ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Personnel expectation towards status changes following the National Education Act of B.E. 2542 : a case study of The Office of Rajabhat Institutes Council
Nualanong Butrakaewtang ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) The effect of group diversity personality diversity group support and group cohesiveness on effectiveness of English teacher group in the elementary school
Saitib Lautongmeesakun.;Sayamon Akakullanan.;Pinkanok Wongpipech. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(26) A survey of teachers' opinions on technical English Book 1 and their basic understanding of the communicative approach
Prasit Ruangjuntra ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Teachers' job satisfaction : a study of type 2 schools in Polonnaruwa zone at Sri Lanka
Sanjeewani, H.H.V.M. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Teachers' job satisfaction : a study of type 2 schools in Polonnaruwa zone at Sri Lanka
Sanjeewani, H.H.V.M. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) A study of teacher motivation and principals' leadership behaviors of Chilaw educational zone, Sri Lanka
Prishangika, Jayani ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) A study of teacher imbalance in Jaffna district schools
Kadampeswaran Manimarrphan ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) การพิจารณาความดีความชอบครูประถมศึกษา สังกัดสำนักงานคณะกรรมการการประถมศึกษาแห่งชาติ
บัณฑิต ศรีเมือง ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) การพิจารณาความดีความชอบครูประถมศึกษา สังกัดสำนักงานคณะกรรมการการประถมศึกษาแห่งชาติ
บัณฑิต ศรีเมือง ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) บทบาทของอาจารย์นิเทศก์ในวิทยาลัยครูในภาคเหนือของประเทศไทย
บรรจบ วงศ์ยัง ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) ความคิดเห็นของครูประจำการเกี่ยวกับรายการเสริมความรู้วิชาชุดครูทางวิทยุไปรษณีย์ของกองส่งเสริมวิทยฐานะครู กรมการฝึกหัดครู
ฉวีรัตน์ เกษตรสุนทร ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) A comparative analysis of the self-leadership behaviors of Thai and U.S. elementary teachers
Praporntip Kunagornpitak ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) A comparative analysis of the self-leadership behaviors of Thai and U.S. elementary teachers
Praporntip Kunagornpitak ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) การวิเคราะห์ค่าใช่จ่ายรายหัวในการผลิตครูของวิทยาลัยครูนครราชสีมา
จิรภา นาคสมพงษ์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) ผลของการจัดกิจกรรมการศึกษานอกระบบโรงเรียนตามแนวคิดนีโอฮิวแมนนิส ที่มีต่อความสามารถในการเผชิญปัญหาชีวิตสำหรับครูสังกัดกรุงเทพมหานคร
อัญชลี สาริกานนท์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) หลักเกณฑ์การประเมินเพื่อขอเลื่อนวิทยฐานะครูและกลยุทธ์การขับเคลื่อนที่พึงประสงค์ : การวิจัยแบบพหุวิธี
กนิษฐ์ ศรีเคลือบ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) พฤติกรรมการนิเทศที่ส่งผลต่อการเปลี่ยนแปลงพฤติกรรมการสอนของครู
พรรณทรี โชคไพศาล ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) การวิเคราะห์การยอมรับและพฤติกรรมการปฏิบัติงานของครูหลังการประเมินความรู้ครูของกระทรวงศึกษาธิการ
ฑิตยา สิทธิโสภาสกุล ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Development of critical thinking teaching competency using teachers' collaborative learning and action research approaches in The Prince Royal's College
Dusit Phromchana ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Teachers' beliefs and practice concerning feedback strategies
Chayaporn Kaoropthai;Wilaksana Srimavin ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(44) Teachers' attitudes towards doing research
Jethiya Chanateepakul;Wilaksana Srimavin ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(45) Can SLA research and ELT practice be of benefit to each other?
Todd, Richard Watson ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(46) Initiating talks used by the teacher to stimulate verbal responses from students
Praewpilas Rachomas;Wannapa Trakulkasemsuk ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(47) Elementary school teachers'professional development in collaborative teaching : a case study of Soonthonvittaya School
Donrutai Boonprasitt ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Promoting inquiry-based teaching practices through an aquatic toxicology laboratory
Bunlung Nuangsaeng ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Development of supervision model on student teaching courses for Bachelor Degree of Education Rajabhat University
Maleerat Kajitnatitham ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) New paradigms of didactic competencies enhancement for mathematics teacher in educational opportunity expansion
Benj Kitikhun ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) การพัฒนาตัวบ่งชี้ความกล้าหาญทางจริยธรรมของครู : การทดสอบความไม่แปรเปลี่ยนของการวัดตามภูมิหลังของครู
พักตร์วิภา หน่อสุวรรณ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Job satisfaction of native chinese teachers (NCTs) in higher education institutions in Bangkok metropolis and vicinity
Qing, Wang ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Work motivation of secondary public school teachers in Hua Hin district, Prachuabkhirikhan province, Thailand
Beaulieu, Geoffrey ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Work motivation of secondary public school teachers in Hua Hin district, Prachuabkhirikhan province, Thailand
Beaulieu, Geoffrey ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) A study on actual and expected situations in the training process in Kuliyapitiya education zone, Sri Lanka
Basnayake, Bandulani ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) The evaluation of teacher performance in polonnaruwa educational zone, Sri Lanka
Muslimeen, Abbas ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Teachers' perception towards educational management of the schools in Vavuniya South educational zone, Sri Lanka
Muthusamy, Annamalar ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) Teachers' perception towards educational management of the schools in Vavuniya South educational zone, Sri Lanka
Muthusamy, Annamalar ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) Teachers' perception on communication styles and leadership behaviors of private school principals in Nakornpathom educational area 2, Thailand
Voravadee Kim ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Bridging the gap of teacher professional development : a case study of lincang city in China
Wang, Xiuping ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Bridging the gap of teacher professional development : a case study of lincang city in China
Wang, Xiuping ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) A study on teachers' burnout in secondary schools at He Qing county of Yunnan province, China
Huang, Min ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Teacher use of acts in activity transitions
Wichanon Phongjit;Wilaksana Srimavin ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(64) Problematizing TESOL through narrative inquiry into identity and transformation
Holmes, Zakary Josef ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) Developing a program to enhance teachers\' instructional leadership in the national University of Laos
Leudvilay Sengsourivong ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Developing program to enhance teachers\' competency in classroom management for upper secondary schools in mrauk-u district Myanmar
Dolly Shein ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Effects of using school-based teaching profession development process on science education teachers
Wilaiporn Rittikoop ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Development of an instructional model based on social constructivism for enhancing essential social skills in modern teaching profession
Sudapon Panyaprouks ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Professional development of science teachers to enhance scientific thinking skills of Mathayom Suksa 3 students using lesson study
Sudaporn Suebsutin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Developing programme to enhance teachers\' transformational leadership in pursat provincial public high school Kingdom of Cambodia
China Sam ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Developing a program to enhance teachers\' leadership for luangprabang teacher training college Lao people\'s democratic republic
Vanthong Phanlacktham ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Developing a program to strengthen teachers\' servant leadership at sustainable Cambodia organization in pursat Cambodia
Synoun Sam ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Developing programme to enhance teachers\' transformational leadership in pursat provincial public high school Kingdom of Cambodia
China Sam ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Developing programme to enhance teachers\' transformational leadership in pursat provincial public high school Kingdom of Cambodia
China Sam ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Developing programme to enhance teachers\' transformational leadership in pursat provincial public high school Kingdom of Cambodia
China Sam ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Developing programme to enhance teachers\' transformational leadership in pursat provincial public high school Kingdom of Cambodia
China Sam ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Developing programme to enhance teachers transformational leadership in pursat provincial public high school Kingdom of Cambodia
China Sam ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Science teachers' instruction management competency development for promoting students' scientific literacy
Surasak Maotheuak ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Developing pragmatic competence of Asian EFL teachers' indirect speech acts through in-service professional development workshops
Prakash, Lakshmi Kala ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) An evaluation of the context, and input of the in-service teacher training 'ELT-MAP' programme II and its implications for teacher training
Ratana Bhasuk ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) Teachers' problems in teaching technical english courses for higher vocational certificate engineering students in technical Colleges in Thailand
Suwit Yongwanit ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Teachers' perceptions and attitudes of technology integration in Korean classrooms
Kwon, Hyunkyung.;Kwon, Yunghwan. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(83) A brief analysis on improving intercultural communication competency of a local Thai teacher who teaches Chinese in Thailand
Liu, Huajin;刘华津 ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) Professional learning community model for teachers of non-formal and informal educational center in the upper Northern Region
Prapaphon Kham-o-part ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) Competency-based training course on expert coaching for senior vocational teachers in Laos
Somphavanh Khamsang. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Teachers' experiences in developing educational innovation : a case study of primary school teachers in education service area two of Nakhon Sawan province
Karuna Seechompoo ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Problems and professional development needs in using English as a medium of instruction of Thai Teachers in a private school
Chaithawat Mahathamnuchok ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) The effect of teachers' motivation on teachers' continuing professional development of public schools in Vientiane capital, Lao PDR
Chanthavixay, Khonesavanh ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) The effect of teachers' motivation on teachers' continuing professional development of public schools in Vientiane capital, Lao PDR
Chanthavixay, Khonesavanh ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) Effect of college climate on teacher performance in teacher training college in Lao people's democratic republic
Sylatmena, Phetmany. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Effect of college climate on teacher performance in teacher training college in Lao people's democratic republic
Sylatmena, Phetmany. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) Effect of college climate on teacher performance in teacher training college in Lao people's democratic republic
Sylatmena, Phetmany. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) The causal relationship between participatory decision making, job satisfaction and teacher performance in Bhutan
Dorji, Tshering. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) The causal relationship between participatory decision making, job satisfaction and teacher performance in Bhutan
Dorji, Tshering. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) Principals' transformational leadership behavior and teachers' job satisfaction of secondary schools under Chukha district, Bhutan
Tshewang. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) A study of problems, needs, and wants of a practicum course provided for EFL student teachers at Nakhonsawan Rajabhat University
Neranchala Jarujit. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) A Model of developing instructional competencies of teachers in multi-ethnic classrooms
Parichart Suwanma ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Using problem-based learning in the integrated ASkills for english teacher course
Patcharobon Jariyathitinant ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) Teacher training needs assessment on instructional design for vocational education in Lao PDR
Sayphin Louangphone. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) Foreign teacher management system in an English program : a case study at piboonbumpen demonstration School, Burapha University
Rapin Chuchuen ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) The relationship between the motivation and teacher performance at the international primary school in Rayong province
Nataporn Teawcharoen;Paratchanun Charoenarpornwattana;Chalong Tubsree ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(102) The Relationship Among Teacher\'s Perceptions of Organizational Justice Job Satisfaction Work Stress and Organizational Citizenship Behavior in Chinese Private Universities
Junru Xiao ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) The Relationship Among Teacher\'s Perceptions of Organizational Justice Job Satisfaction Work Stress and Organizational Citizenship Behavior in Chinese Private Universities
Junru Xiao ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) The Relationship Among Teacher\'s Perceptions of Organizational Justice Job Satisfaction Work Stress and Organizational Citizenship Behavior in Chinese Private Universities
Junru Xiao ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) The Influence of Savoring on Innovative Behavior of University Teachers : The Mediating Effect of Creative Self-Efficacy and Aesthetic Experience
Lingke Kong ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) Association Among Distributed Leadership Justice Organizational Commitment and Organizational Citizenship Behavior Between Presidents and Teachers in Private Colleges Shandong China as Research Population
Pingping Chi ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) The Impact of Occupational Stress on Well-Being of the Mainland China Kindergarten Teachers - An Application of Psychological Stress Model
You Li ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) The management of ethnic communities' organizations partnership for teacher preparation in Myanmar
Anui ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) E-learning System to foster Inferential Skills Using Story Boards
Apichaya Khwankaew ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) Integration of environmental education for teachers in basic education schools
Seree Woraphong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) The validation of a causal model of teacher spirituality
Somprasong Senarat;Benjamaporn Senarat;Pisit Pinitsakul;สมประสงค์ เสนารัตน์;เบญจมาภรณ์ เสนารัตน์;พิสิฐ พินิจสกุล ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(112) Cross-case analysis of managing school performance in private schools in Pattaya City through training practices: A multiple case studies approach
Paratchanun Charoenarpornwattana;ปรัชนันท์ เจริญอาภรณ์วัฒนา ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(113) Teacher professional development for Thai English teachers : effectiveness and effects
Sirikanya Srichom ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) Current state and guidelines for development of Thai teachers teaching in English program in Thailand
Chonnikarn Wongsawat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) Pre-service teacher preparation program for enhancing communicative language teaching ability in teaching practicum
Saifon Songsiengchai ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) English teacher identity development in borderland discourse : delving into negotiating personal and professional selves
Kung, Sakorn ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) An exploration of the professional experiences of English teachers who have a global Englishes orientation
Jatupon Phulakor ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) Needs in English language use and development for teachers in a public school
Pinnaree Pankhem ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) 泰国罗勇府公立中学汉语师资情况调查研究
张子文 ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) The development of integrated program of coaching, mentoring and counselling for enhancing job satisfaction, life satisfaction, self-efficacy and Decreasing Teacher Burnout
Sukritta Preechawong;สุกฤตา ปรีชาว่อง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(121) Factors Affecting Job Satisfaction and Perception of Work Difficulties of Chinese Teaching
Xu Fujia ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(122) Teachers rationale and use of technology: a comparative study involving a public Technical College and a private High School
Atipat Boonmoh;Thailand Kitiya Khamprem ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(123) An economic approach to teacher retention in the Bhutanese educational system
Tamang, Karma Tshering ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(124) The use of request strategies by Thai and filipino teachers
Pakin Onchaiya ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(125) Demotivational factors among filipino teachers in Thailand
Christopher Molingit Balintag ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(126) Development of virtual professional training community system to develop digital teacher competencies
Napajit Dusadee;Pallop Piriyasurawong;Prachyanun Nilsook ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(127) Environmental Aesthetics and University Teachers\' Professional Development In China
Weixin Lin ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(128) Environmental Aesthetics and University Teachers\' Professional Development In China
Weixin Lin ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(129) Chinese high school online English learning students perceptions and teachers challenges and opportunities
Qiuxia Hua ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(130) Suggestions on optimizing the operation and management mode of chinese art training institutions keeping abreast of the times
Zhao, Longchao ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(131) The relationship between self-esteem and job satisfaction of primary school teachers in Fuding city, China
Rongmei, Chen, 1990- ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(132) Development of a curriculum for enhancing teacherness by integrating the philosophy of sufficiency economy and self-fulfillment theory for undergraduate early childhood education students
Aimon Punthasueb ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(133) Risk management model of the disciplinary procedures for government teachers and educational personnel under the educational service area office
Supap Kumapun ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(134) Model of teacher competency development in learning management to promote mathematical literacy in elementary school level
Wanlee Karinchai ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(135) Model of teacher competency development in learning management to promote mathematical literacy in elementary school level
Wanlee Karinchai ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(136) Designing a teaching profession curriculum of elementary education based on outcome-based education and education 4.0
Thitima Yanawongsa ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(137) The Influence of the salary management system on private colleges on Sichuan teachers' job retention
Liu Kun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(138) Optimizing teaching methods and student learning styles using computer analysis
Wang Yumei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(139) Development of a creative learning model through community resources to enhance identity of social studies student teachers
Khwandaw Pinthongpunth ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(140) The study of primary Bhutanese teachers perceptions and practices towards the use of technology in teaching
Dorji, Pema ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(141) The application of intensive reading approach with multimodal teaching for esl reading comprehension skill of grade 6 bhutanese students
Pema, Tenzin ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(142) The application of play-based learning for a science subject of grade 5 Bhutanese students
Pem, Tshering ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(143) The use of mind mapping to improve Cinese writing skill of grade 7 students in Jiangsu Province China
Shihui Hua ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(144) The teachers attitudes towards the use of multimedia-assisted instruction in Chinese kindergarten English classes
Mengshan Han ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(145) Attitudes of teachers and students at a Thai public school towards accents of English
Aran Sahrai ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(146) English lexical knowledge and vocabulary learning strategies ‪: a case study of pre-service English teachers in Thailand
Alongkorn Achawabool ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(147) The influencing factors of human resource management of Guizhou private higher education on teachers’ job retention
Ban Lintao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(148) The Influence of the teacher incentive system in Ningxia private colleges on teachers' job satisfaction
Wu Yucong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(149) In-service Teachers’ Self-concept, Motivation, and Investment in Professional Development
Maytinee Kammayee;เมทินี กำมะหยี่ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(150) The socioeconomic disparities and depression among teachers in Thailand
Swe, Yi Myint;Rattanathorn Intarak;Somporn Naklang;Thrippunath, Jishin Jayan;Boleyley, Felicitas Calugan;Nongnuch Suwanaruji ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(151) The relationship between job satisfaction and teacher effectiveness in private schools under the service of Khon Kaen Provincial Education Office Area, Khon Kaen, Thailand
Yee Lay Kyaw ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(152) บทบาทผู้บริหารโรงเรียนในการส่งเสริมทักษะครูในศตวรรษที่ 21 สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาแพร่ เขต 2
วสุรักษ์ ตาสาย ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(153) Thai and non-Thai English language instructors' beliefs and attitudes towards the use of peer feedback activities in English oral presentations
Raveewan Wanchid;Valaikorn Charoensuk ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (งานวิจัย/Research report)
(154) Thai and non-Thai English language instructors' beliefs and attitudes towards the use of peer feedback activities in English oral presentations
Raveewan Wanchid;Valaikorn Charoensuk ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (งานวิจัย/Research report)
(155) Anxiety and associated factors among Chinese preschool teachers: A Cross-sectional study
Wang, Xiaohan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(156) Approaches for the development of teachers' intercultural competence at Saint Andrews International School Bangkok
Chatchawan Thumrongarchariyakun ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(157) Perceptions of Thai teachers of english towards english meduim instructions : a case study of a local Primary school
Tawanshine Penthisarn ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(158) The Influence of linguistic insecurity on Thai EFL teachers teaching performance
Palatee Jantri ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(159) Investigating the effects of digital innovation on instructional strategies and the roles of teachers
Jialei, Zhong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(160) Approaches for developing teachers' design thinker capabilities of the schools affiliated with the church of christ in Thailand
Kampanart Bhavangganand ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(161) แนวทางการพัฒนาครูตามแนวคิดทักษะการเรียนรู้ด้านอารมณ์และสังคมของครูโรงเรียนเตรียมอุดมศึกษาพัฒนาการของครูโรงเรียนเตรียมอุดมศึกษาพัฒนาการ
จิณณวัตร ปานจีน ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(162) แนวทางการพัฒนาครูตามแนวคิดทักษะการเรียนรู้ด้านอารมณ์และสังคมของครูโรงเรียนเตรียมอุดมศึกษาพัฒนาการของครูโรงเรียนเตรียมอุดมศึกษาพัฒนาการ
จิณณวัตร ปานจีน ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(163) แนวทางการพัฒนาครูโรงเรียนวัดท่าเกวียน (สัยอุทิศ) ตามแนวคิดสุขภาวะของครู
ชญานี จินดางาม ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(164) Practicing nation-state work abroad: international Chinese teachers of Confucius institutes in Thailand
Jiangyu, Li ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(165) The effect of motivation on professional development of teachers in Mindat township, Chin state, Myanmar
Yu, Mon Kyaw, 1986- ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(166) Digital Literacy Development Model for Higher Vocational College Techers in Guangxi
Feng Yu ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(167) The Problems and countermeasures in the incentive mechanism for young teachers: the case of Z Vocational and Technical College in Zhejiang Province, China
Wang, Yanduo ;มหาวิทยาลัยราชภัฏมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(168) The Problems and countermeasures in the incentive mechanism for young teachers: the case of Z Vocational and Technical College in Zhejiang Province, China
Wang, Yanduo ;มหาวิทยาลัยราชภัฏมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(169) The factors influencing teacher turnover in Wuxuan County experimental primary school
Deng Sihui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(170) Pre-service bilingual teachers\' perception on the application of WeChat in the training process
Sheng, Zhongcheng.;Thanawan Phongsatha. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(171) The influencing factors of performance management of teachers in public universities : a case study of Sichuan University of Science and Engineering
Xu Shiming ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Teachers - - In-service training - - Cambodia - - Case studies. (1)
(1) An evaluation of the Cambodian English Language Pre-Service Teacher training program at National
Khleang Sovann ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Teachers and community (1)
(1) การเปรียบเทียบความคิดเห็นของผู้บริหารและครูโรงเรียนประถมศึกษา สังกัดสำนักงานการประถมศึกษาจังหวัดราชบุรี ที่อยู่ในและนอกโครงการการศึกษาเพื่อพัฒนาหมู่บ้านในเขตชนบทเกี่ยวกับบทบาทของครูในการพัฒนาชนบท
อุราวรรณ เอื้อประเสริฐ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Teachers and teaching (1)
(1) The use of field trip on eighth grade Bhutanese students learning experience : a qualitative study
Dema T., Kinley ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Teachers beliefs (1)
(1) The importance of essay qualities : Thai EFL teachers beliefs
Jiraphat Kawichitpisan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Teachers college graduates (7)
(1) A tracer study of graduates of bachelor of education in early childhood education program at Luangprabang Teacher Training College, Academic Year 2019 - 2020
Phoneapasuerth Bounanphong;Phatthana Sythakham;Somchit Sysouphan;Bounlai Phanthong;Chaiphone Senbounxeuane;Phetsamone Sukavisay;Wattanaporn Jaturanon;Sunthorn Bumrerraj ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(2) A tracer study of graduates of bachelor of education in early childhood education program from Pakse Teacher Training College, Academic Year 2019 - 2020
Boualaphan Souphanthong;Khieosomphone Syhavong;Somsavay Phasurthxay;Alee Khounmany;Lamphone Souvanna;Soukkitta Sykhamla;Laphaxay Thongphasom;Sirawan Jaradrawiwat;Sunthorn Bumrerraj ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(3) Tracer study of the graduates of the Bachelor of Education in Early Childhood Education (B.Ed. in ECE) programme in Ban Keun Teacher Training College, Academic Year 2019-2020
Chanhthamala Southammavong;Chansamone Phonthavong;Khampoun Kounlavong;Amphai Inthalangsi;Touy Sengvanphen;Manivanh Phommalin;Thanva Phommakeng;Wimonrat Chaturanon;Vichit Suratruangchai ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(4) A tracer study of teacher education graduates of the bachelor degree in early childhood education - Luang Namtha Teacher Training College, Academic Year of 2017-2018
Nouanchanh Thipphavong;Sengamphone Kongphavong;Fongsamout Khounmany;Soumala Dethlorvong;Deng Inthaseng;Sykhan Dethlorvong;Chanasorn Nimnual;Sunthorn Bumrerraj ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(5) A tracer study of graduates of the Bachelor of Education in Early Childhood Education (B.Ed. in ECE) Programme in Dongkhamxang Teacher Training College, Academic Year of 2019-2020
Vila Sengsavang;Savien Siyavannouvong;Khambay Phavixa;Bountai Nanthavong;Lamxai Inthavongsa;Somphavan Chanthisone;Apunchanit Jenjit ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(6) A tracer study on the graduates of bachelor of education in early childhood education programme in Lao PDR at Salavan Teacher Training College, Academic Year 2019-2020
Litsamai Doungmala;Vanchai Bouakasi;Chanseema Khatthavong;Khamban Phimmachack;Chanthavone Keoboualapha;Onsa Vilavanh;Kongrat Nualpang ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(7) A tracer study on graduates of Bachelor of Education in Early Childhood Education (B.Ed. in ECE) Programme in Lao PDR, Savanhnakhet Teacher Training College, Academic year 2019-2020
Chaweng Sonboon;Lakaisone Saiyachit;Khambang Inthavongsa;Khansai Chansomphou;Kaiphone Nouchansay;Phoutthaphone Xaikosy;Phetsamai Shittedat;Onnapat Marksab ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
7Teachers college students (2)
(1) บทบาทของอาจารย์นิเทศก์ในวิทยาลัยครูในภาคเหนือของประเทศไทย
บรรจบ วงศ์ยัง ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) สมรรถภาพทางกายของนักศึกษาระดับปริญญาตรีวิทยาลัยครูกลุ่มภาคกลาง
บวร เอี่ยมละออ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Teachers colleges (3)
(1) บทบาทของอาจารย์นิเทศก์ในวิทยาลัยครูในภาคเหนือของประเทศไทย
บรรจบ วงศ์ยัง ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) การศึกษาสภาพแวดล้อมวิทยาลัยครูในภาคใต้
ชูพันธ์ สมเกื้อ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) การวิเคราะห์ค่าใช่จ่ายรายหัวในการผลิตครูของวิทยาลัยครูนครราชสีมา
จิรภา นาคสมพงษ์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Teachers Core Competencies (1)
(1) ความสัมพันธ์ระหว่างภาวะผู้นำแบบอไจล์ของผู้บริหารสถานศึกษากับสมรรถนะหลักของครูสังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษามัธยมศึกษากรุงเทพมหานคร เขต 2
สุกัญญา อดิษะ ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Teachers developing (1)
(1) ปัจจัยเชิงสาเหตุทางจิตและสถานการณ์ทางสังคมของคุณภาพชีวิตในการทำงานของครู
นพรัตน์ ป้อมเชียงพัง ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Teachers evaluation (1)
(1) FACTORS AFFECTING ICT INTEGRATION INTO ELT IN NAKHON RATCHASIMA VOCATIONAL EDUCATION INSTITUTES
Tarathip Tanakachane;ธราธิป ธนคเชนทร์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12Teachers in private kindergarten schools (1)
(1) รูปแบบการจูงใจในการปฏิบัติงานของครูในโรงเรียนอนุบาลเอกชนในเขตกรุงเทพมหานคร
ปฏิภาณ เหตระกูล ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
13Teachers of problem children (1)
(1) The effects of teaching primary school teachers on knowledge and caring management of students with asthmatic symptoms
Tasanee Poolwech ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
14Teachers of the deaf (1)
(1) A study of current status and job satisfaction of the deaf teachers
Pimjit Kanjanasint ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Teachers – Bhutan (1)
(1) The Bhutan-Australia BMAP program a case study of an international professional development program
Halloway, Warren ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
16Teachers – Training of (1)
(1) The Bhutan-Australia BMAP program a case study of an international professional development program
Halloway, Warren ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
17Teachers' Academic Performance (1)
(1) ความสัมพันธ์ระหว่างภาวะผู้นำเชิงนวัตกรรมของผู้บริหารสถานศึกษากับการปฏิบัติงานวิชาการของครูในโรงเรียนสังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษามัธยมศึกษากรุงเทพมหานครเขต 2
ธีรธาร รุจางกูร ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
18Teachers' assistants (1)
(1) The role of teaching assistants in promotion distance English learning at Panyapiwat Institute of Management
Benchasri Sriyothin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
19Teachers' behaviour (1)
(1) Teachers' beliefs and their behaviour in using songs to teach English language to primary students
Phoonphatchara Thatsana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
20teachers' beliefs (7)
(1) A Comparison between Teachers' Beliefs in Techniques of Giving Instructions and their Actual Teaching
Varitha Sangkred;วริฐา แสงเกร็ด ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) English-medium instruction at Mae Fah Luang university : a case study of teachers' beliefs and practices
Xu, Lingrui ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) An Investigation of Perspectives, Practices and Problems Regarding Error Feedback of English Writing Teachers in Public Universities in the Northern Region of Thailand
Sompong Rupsong;Watana Padgate;สมพงษ์ รูปทรง ;มหาวิทยาลัยคริสเตียน (บทความ/Article)
(4) Teachers' beliefs and their behaviour in using songs to teach English language to primary students
Phoonphatchara Thatsana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) A survey of beliefs and practices in teaching vocabulary learning strategies of Thai EFL high school teachers in Maha Sarakham, Thailand
Ratiporn Panduangkaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Thai EFL teachers' beliefs about World Englishes
Rungphailin Saengsukkha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Comparing teachers' and students' beliefs about effective English language instruction in a Thai university ESL context
Charles, Tyler ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/3
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,927
รวม 2,931 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 3,657 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 2 ครั้ง
รวม 3,661 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48