กำลังแสดงหน้าที่ 1/3
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Travel มีข้อมูลจำนวน 44 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1TRAVEL (102)
(1) Summer time correlates with sea travel risk
Sureerut Inmor;Rungsan Suwannahong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(2) Time-dependent decision support system for tourism service industry
Polkrit Chutipong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Modelling international tourism demand to Thailand : spatial and temporal aggregation
Kanchana Chokethaworn ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Online trip planners for the tourism industry
Jitimon Angskun;Thara Angskun ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (บทความ/Article)
(5) Factors affecting demand for travel to Korea : a case study of Thai tourists to Korea
Aukjinda Treesuwan ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The development of computer information for tourism of Chaiyaphum Province
Bhajra Uttamaphant ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Indigenous people and tourism in northeastern Thailand : the issues of culture, language, and education
Draper, John;Kamjorn Jaiboon ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(8) Increasing the potential of rural communities to support tourism business in Northeast, Thailand
Kwunkamol Donkwa ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(9) Opinions of student experiences working during holiday about work and travel program in USA
Nattida Pucharoen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Environmental impact of adventure tourism in Krabi, Thailand
Hathaitat Eng-Chuan ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Online tourism destination marketing : Strategies for Vietnam
Le Thi Phuong Anh ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Developing Thailand's as a senior tourist destination
Oralick Chidchio ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Developing Thailand's as a senior tourist destination
Oralick Chidchio ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) An analysis and comparative study of travel motivations and travel behaviors of international tourists to Thailand
Aswin Sangpikul ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (งานวิจัย/Research report)
(15) A web-based decision support system for travel planning : a case study for Phuket province
Noppadol Phaosathainpun ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) An operational study in health promotion tourism resources at Muang district Chiangrai province
Natipong Butrrat ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Knowledge Management System for e-Tourism Curriculum Development
Qin, Shiyu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Opinions of student experiences working during holiday about work and travel program in USA
Nattida Pucharoen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Application program for selection of traveling route using branch and bound technique
Piyajidd Chungcharoen ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Factors affecting revisit intention-international tourists in Thailand tourism night market
Kuo, Sherley Hsin-Ling ;มหาวิทยาลัยแม่โจ้ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Factors affecting revisit intention-international tourists in Thailand tourism night market
Kuo, Sherley Hsin-Ling ;มหาวิทยาลัยแม่โจ้ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) An analysis of translation strategies used in travel documents in Kinnaree maganzine
Mullawee Aumnuch ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Structure of tourism and tourism activities in wetland area (riverine) : case studies of Talingchan, Bangkok and Thaka floating markets, Samutsongkram
Phornphan Srikhatthanaprom ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) A study of carrying capacities for tourists of coastal tourism : a case study of Ko Phangan, Suratthani province
Siridhorn Suwanlert ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Hungarian youth traveling behavior and tourist motivation towards Thailand
Kanokvan Changkluangkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Application for Smart Phones for Developing Personalised Tourist Guides at Hue City in Vietnam
Nguyen Van Du ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Econometric modeling of tourism demand in some Asean countries
Komkrit Wongkhae ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The design of an analysis module for online travel accommodation reviews
Phichayasini Kitwatthanathawon ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Communication strategies of efl students majoring in tourism
Tao Zhao ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Communication strategies of efl students majoring in tourism
Tao Zhao ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Distribution demography and basic husbandry of the asian elephant (elephas maximus) in the tourism industry in northern Thailand
Alexander David Race Godfrey ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Motivation for pilgrimage travel : a case study of Catholic Shrines in Thailand
Withaya Sirithanomwong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Modelling dependency in tourist arrivals to Thailand using copula approach
Ornanong Puarattanaarunkorn ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Analysis and design of blood distribution in Bangkok metropolitan region : a case study for the national blood center, Thai Red Cross Society
Papassorn Sukaboon ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Thailand’s destination image effects on selection of tourist attraction : case study of South Korean tourists
Poramaphorn Jaimun ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Copula based-garch model analysis of volatility and dependence of China international tourism demand
Jiechen Tang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Copula based-garch model analysis of volatility and dependence of China international tourism demand
Jiechen Tang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Medical tourism in Thailand :
Sasithorn Sonpiam ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Analysis of Chinese usage at Jim Thompson House Museum, Thailand
Jittiya Pruttanopaja;จิตติญา พฤทธิ์ธโนปจัย ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Attribute and perceived risk affect tourists' shopping satisfaction : A case study for Chinese mailand tourists shopping in Chiang Rai
Zhang, Mingming ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Customer relationship management of tourism small and medium enterprises in Ubon Ratchathani province
Phakping Sarnsanong ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) The Relationship between tourism sector and economic growth within Myanmar Laos and Cambodia countries
Moe, Moe Thu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) The Relationship between tourism sector and economic growth within Myanmar Laos and Cambodia countries
Moe, Moe Thu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) A Panel data analysis of international tourist arrival to Myanmar
Niang, Lam Ciin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) CULTURAL COMMODIFICATION AND TOURISM IN THAILAND: A CASE STUDY OF ASIATIQUE THE RIVERFRONT
Yuenki Lam ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) ATTITUDES OF BANGKOK RESIDENTS TOWARDS THE INFLUXOF MAINLAND CHINESE TOURISTS TO THAILAND, 2013-2015
Wanwan Wang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) A study on motivational factors of travellers to revisit Kuakata Sea Beach, Patuakhali, Bagladesh
Khan Karim;Sakchai Setarnawat;Petcharut Viriyasuebphong ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(48) Foreign tourist fraudulent activities in Thailand case study of jewelry business
Puttidej Bunkrapue ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Work-based reflective training model for tourism english teachers professional developmemt
Xie, Guihua ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) An investigation of Vietnamese tourists' motivations to visit Thailand
Nguyen, Viet Hoang. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Forecasting inbound tourism demand in China: a state space approach
Zhiqi Xiong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Accessible tourism : an assessment of senior tourists on facilities at cultural and historical tourist attractions in Phuket based on the seven principles of universal design
Kanokros Khaonoul ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) The factors affecting tourist decision making to Bangladesh as the leisure destination: A case study of Cox\'s Bazar Sea Beach
Ahmed, Monsur;Sakchai Setarnawat;Petcharut Viriyasuebphong ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(54) การศึกษาและออกแบบสื่อประชาสัมพันธ์สำหรับนักท่องเที่ยวชาวจีนในการท่องเที่ยวประเทศไทย : กรณีศึกษากรุงเทพมหานคร
จุฬาทิพ เจริญเดชเดชากิจ ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) The influence of social media on silver age Thai tourists towards decision making of buying international package tours from travel agencies
Pummarin Teradirek ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) The Relationship Between RMB Internationalization and China Outbound CountriesTourism: Evidence from ASEAN
Xiaomei Zou ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Modelling Chinese Outbound Tourism to OBOR 1co11 Countries
Chuanmei Xu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) The Gap Analysis Between Supply and Demand Side in Community-Based Tourism: A Case Study of Chiang Mai Province
Deng Zufeng ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) Design Model Tour Bus Route in Chiang Mai City for Chinese Independent Tourists
Li Jinghua ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) The Impact of Political Protest on Tourism in Thailand
Nuttaphat Sukchitt ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Design and development of evaluation model for Thai tourism industry supply chain management
Daraka Palang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Design and development of evaluation model for Thai tourism industry supply chain management
Daraka Palang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Journey to the Inner World
Foss, Deborah Kathleen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) The Economic valuation of environmental factors for marine tourism : a case study of the tourism sector in Phuket
Higashi, Mamiko ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) The Impact of Country Personality Dimensions on Country Attractiveness and Word-of-Mouth: A Cambodian Tourism Case
SirintipTraikasem;Kawpong Polyorat ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(66) Real-time travel time prediction algorithm using spatiotemporal speed interval patterns matching
Chanintornthep, Weerathep ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร (บทความ/Article)
(67) Identification of Revisit Intention for Long-stay Tourism in Thailand: An Instagram Survey on Resort Towns in Thailand during COVID-19 Pandemic Crisis
Tanapum Pattarasukserm;Apichart Intravisit ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(68) Econometric analysis for tourism sector in ASEAN
Chanamart Intapan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Tourism development and economic growth in Shangri-la, China: empirical evidence from the past two decades (2001-2019)
Jing He ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Tourism development and economic growth in Shangri-la, China: empirical evidence from the past two decades (2001-2019)
Jing He ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Mathematical model for tourist routing problem in a capital district of Chiang Mai
Chanagan Boonya;Warisa Wisittipanich ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(72) Mathematical model for tourist routing problem in a capital district of Chiang Mai
Chanagan Boonya;Warisa Wisittipanich ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(73) Factors affecting tourist behavior towards the tourists\' decision-making to visit heritage site: A case study at Lalbagh Fort in Dhaka, Bangladesh
Hasan, Md. Rajib ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Analysis of the influencing factors of tourist satisfaction of tourist attractions with influencer
Yuzhu Wang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) The impact of haze crisis on the tourist's receipts in the upper Northern, Thailand
Kanyaphon Phetsakda ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) The impact of haze crisis on the tourist's receipts in the upper Northern, Thailand
Kanyaphon Phetsakda ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Exploration of non-traditional factors in tourism demand of ASEAN Plus Three from new perspectives
Danhua Jiang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Analyzing the influence of transportation and macroeconomic determinants on Chinese inbound tourism: a Markov switching model using Lasso estimation
Zhang, Xuefeng ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) The Destination image of Phuket, Thailand among independent chinese tourists
Zeng Jiamin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Measuring changes in travel behavior patterns due to rainfall on urban roads
Piyapong Suwanno;Chaiwat Yaibok;Prasan Jitpat ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(81) An Analysis of factors influencing revisit intention of Chinese tourists towards Chiang Mai: evidence from cox proportional hazard model
Guntee Lungkapin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Analysis of factors affecting inbound tourism demand in Thailand
Yang, Bing ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Analysis of factors affecting inbound tourism demand in Thailand
Yang, Bing ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) Factors affecting Chinese tourists' intention to revisit Thailand
Chen, Kui Guang ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) The Influence mechanism of Sichuan young people's intention to purchase tourism services in the post-pandemic era
Li Jin ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Travel log analysis tracking system based on salesforce for Covid-19
Sachdeva, Shubham;Tyagi, Tejasv Pratap;Yadav, Gaytri;Kumar, Vimal;Kumar, Kapil ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(87) The resilience of community-based tourism management during the DOVID-19 pandemic A case study of Doi Mae Salong in Chiang Rai province
Ploypim Mamuen ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) The resilience of community-based tourism management during the DOVID-19 pandemic A case study of Doi Mae Salong in Chiang Rai province
Ploypim Mamuen ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) Exploring the Dynamics of Film-Induced Tourism: Impact, Opportunities, and Challenges Towards More Sustainable Practice in Thailand
Kulrisa Srisangkaew ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(90) Sustainable tourism in “Chiang Khong - one city two patterns” development model, Chiang Khong District, Chiang Rai Province
Worachet Potawong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Summer time correlates with sea travel risk
Sureerut Inmor;Rungsan Suwannahong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(92) A comparison of online travel businesses
Rungsan Suwannahong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(93) Talent Training for Tourism Management in Higher Vocational Colleges under the Background of Smart Tourism
Duan, Hongmei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) Effect of the COVID-19 crisis on tourist elephant camp management and elephant welfare in Chiang Mai, Thailand
Jarawee Supanta ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) Chinese tourists attitudes toward Barcelona as a tourist destination
Yishen Liu ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) Satisfaction in marketing fix factors of Chinese tourists at tourist attraction in Guangxi the peoples republic of China
Wei, Qi ;มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) Creating desirable hotel experience for LGBT
Isara Tanadumrongsak ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Insight of the travel motivations the study of the generation Y Chinese and Taiwanese tourists visiting Thailand
Sitanan Wannasan ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) A development of an OBE-based ESP course material on English for tourism at Nakhon Phanom University
Arnunnit Manorom ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) Solving tourist trip design problem for battery electric vehicle
Samita Kedkaew ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) Ecotourism preferences of Shanghai senior tourists visiting Thailand
Guiyu Su ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) Perceptions of Thai flight attendants and muslim travellers towards intercultural communicative competence
Narudol Semchuchot ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Travel $z Thailand. (1)
3Travel - Economic aspects (1)
(1) Local Economic Linkage between Private Enterprises and Local Communities: A Comparative Case Study of Thailand Tourism Business Developments
Chachaya Yodsuwan;Apisom Intralawan;Panate Manomaivibool;Pannipha Dokmaingam;Pollavat Prapattong;Nuttakorn Vititanon;Chadchawan Muongpruan;Pornpol Noithammaraj;Jirapa Pradera Diez ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
4Travel abroad (1)
(1) A study of factor affecting consumer decision making in planning a trip to travel abroad for Thai travelers
Kantana Hongkaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5travel agency (3)
(1) Effect of e-business adoption on relationship quality in travel agency supplier relationship : A perspective of supply chain management
Kolchai Pinyokul ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Perception, attitude, and influential factors towards booking an accommodation via online travel agency websites
Siwapa Kachasumrit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The influence of social media on silver age Thai tourists towards decision making of buying international package tours from travel agencies
Pummarin Teradirek ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Travel agency business (1)
(1) Legal problems of travel agency business and tour guide in Thailand
Sureeporn Huengwattana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Travel agents (13)
(1) Quality of travel business websites in Thailand
Suparat Boonthai ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The Antecedents and consequeuences of service professionalism strategy : an empirical study of travel agency firms in Thailand
Achariya Issarapaibool ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Development training program for unskilled and skilled employee : a case study of travel agency in Bangkok Thailand
Jaturada Pochanajun ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Critical issues affecting the service quality in water-based tour operator : a case study of marine leisure tourist guide in Andaman Cluster Thailand
Phimnada Fowler ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Critical issues affecting the service quality in water-based tour operator :
Phimnada Fowler ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) A study on the influence of perceived value on the purchase intention in online tourism using product type and demographic as moderating variables
Lin Junhan ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The use of anchored instruction for Chinese speaking skills:a case study of a travel agency staff
Mingyao Chen ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The present situation of travel agencies and their future prospects in Bhutan
Tashi Dorji ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Consumer behavior on purchasing air ticket through travel agency : online versus offline
Aylin Jirapitaksri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Online travel agencies in China: the impact of online reviews, trust, perceived risk, perceived ease of use, perceived usefulness and perceived enjoyment on purchase intention.
Hanxin, Zhang ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Consumer profile and trends toward the use of retail travel agency and travel website
Praewphan Lertnaitum ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Correlation between customer pressure as well as normative pressure and E-business adoption in Thailand's travel agency
Kolchai Pinyokul;Kanokporn Chaiprasit ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(13) A comparison of online travel businesses
Rungsan Suwannahong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
8Travel behavior (4)
(1) Study of travel behavior using Wi-Fi probes
Vikrom Maikaensarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Understanding evacuation decision, departure timing and destination choice of households in high flood risk areas using discrete choice model
Lim, Ma Bernadeth ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) แนวโน้มพฤติกรรมที่จะเลือกเดินทางด้วยรถไฟความเร็วสูง ของผู้โดยสารชาวไทยในเส้นทาง นครราชสีมา - กรุงเทพฯ
ภูมิพัฒน์ นวจินดากาญจน์;คำพู โรจนวงศ์;ปิยะดา เลาะสันเทียะ;มนฑกาล พงษ์เกษม ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(4) พฤติกรรมและความพึงพอใจของชาวต่างชาติต่อการเดินทางด้วยระบบไฟฟ้าขนส่งมวลชนในกรุงเทพมหานคร
มนต์ชัย คล้อยแสงอาทิตย์ ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Travel costs (1)
(1) Recreational valution and carrying capacity : a case study of Bangsaen beach, Chonburi province
Natwipha Ewasakul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Travel Demand Management (1)
(1) การคัดเลือกมาตรการ Travel Demand Management (TDM) เบื้องต้นที่เหมาะสมสำหรับพื้นที่ปลอดรถหรือจำกัดการเดินรถ
ณัฐชุตา ไหลหลั่ง;ลัดดา ตันวาณิชกุล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
11Travel destination (1)
(1) Service marketing strategy for PTT gas station
Thitimon Kongmee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12Travel destination selection (1)
(1) Impact of Instagram on female Thai millennials' travel destination selection and motivation
Thanwarat Wanitcharoen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
13Travel insurance (2)
(1) The pros and cons of enforcing compulsory travel health insurance coverage for all tourists visiting Thailand
Atcharawadee Srinandphol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The key success factor to create better international single-trip travel accident insurance in Thailand
Arisara Leekitratanapisan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
14Travel magazine (1)
(1) An analysis of figurative language in accommodation advertising : a study on three American travel magazines
Piyanuch Laosrirattanachai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Travel metasearch business (1)
(1) Marketing strategy for travel metasearch business in ASEAN : a comparative case study between Singapore and Thailand
James, Gerard Andrew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
16Travel mode (1)
(1) ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกรูปแบบการเดินทางในสถาบันการศึกษา
ณัฐิญา วงละคร ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
17Travel Motivation (2)
(1) The Effect of Travel Motivation, Perceived Risk and Destination Image on Tourist Satisfaction : a case Study of Chinese Tourists Having Revisit Intention in Bangkok, Thailand
Yingying, Xue. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) การจัดการการท่องเที่ยวในเชิงสุขภาพของนักท่องเที่ยวผู้สูงอายุ : กรณีศึกษา แหล่งท่องเที่ยวในจังหวัดนครราชสีมา ประเทศไทย
ชาตยา นิลพลับ;ระบิล พ้นภัย;อัจฉราวรรณ ท้าวด่อน ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
18travel planning (4)
(1) การพัฒนาระบบอัจฉริยะสำหรับวางแผนการท่องเที่ยวส่วนบุคคล
ปิยรัตน์ งามสนิท ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) ระบบการวางแผนการขนส่งโดยการประยุกต์ใช้ Google Map API
จุตินันท์ ไวถนอมสัตว์;มณเฑียร รัตนศิริ วงศ์วุฒิ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(3) การออกแบบและพัฒนาขั้นตอนวิธีแบบเมตาฮิวริสติกสำหรับการวางแผนการเดินทางท่องเที่ยวแบบคำนึงถึงการบริหารเวลากับจุดหมายปลายทางเป็นสำคัญ
สุดา ทิพย์ประเสริฐ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(4) A study of factor affecting consumer decision making in planning a trip to travel abroad for Thai travelers
Kantana Hongkaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
19Travel policy and regulation (1)
(1) The impact of COVID-19 in tourism to Thailand : a study of impact from Thailand s travel policies and regulations to its tourism sector
Nattakorn Asunee Na Ayudhaya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
20travel recommendation (1)
(1) การพัฒนาระบบแนะนำการท่องเที่ยวตามคุณลักษณะของปัจเจกบุคคล
ลักขณา โชคสกุลทรัพย์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/3
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7,783
รวม 7,783 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 24,604 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 13 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 6 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 3 ครั้ง
รวม 24,626 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101