กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Strategic planning มีข้อมูลจำนวน 4 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1strategic planning (82)
(1) The Relationship Between Strategic Planning and Growth in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Thailand
Krtprem Veskaisri ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (บทความ/Article)
(2) Influences of patterns of strategy formation and performance of medium-sized enterprises in the food manufacturing industry in Thailand
Natchnapat Wongsawan ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Strategic Orientation and Performance of Thai Export Firms
Pichai Latthasaksiri ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The Relationship between Strategic Planning and Growth in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Thailand
Kitprem Veskaisri ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) The effects of strategic planning on organizational performance : a case study of small-and medium-size enterprises
Chotima Jaroenchaiyapongs ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The relationship between strategic leadership and organisational success : focus on the private industrial sector in Lampang, Thailand
Sagaodeaun Saiwongpanya ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Strategic management accounting implementation and corporate performance of Thai-Listed companies: A mediating effect of management process
Korravee Chai-amonphaisal ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Business strategic simulation game for retailing business : a case study of CRC International Co., Ltd.
Damrongsack Naparat ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Strategic planning for a ready-made garment business
Surajet Kirdsuk ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Consistency of firm's performance evaluation and compensation plans with competitive strategy
Danuja Kunpanitchakit;Duangsamorn Orapin;Supol Durongwatana ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (งานวิจัย/Research report)
(11) The empirical study of the model of exporter's resource-based determinants of performance
Phongsak Leartharanon ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The conceptual framework development for the sustainable learning and growth of an organization
Panatsawan Ungsuruchadapant, 1974- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) A competitive strategy of Roche (Thailand) Company for Calcium-D-Redoxon
Arpapat Nantavitayaporn ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The strategy fit and organization effectiveness, case of higher education.
Surachard Kimmanee ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Strategic management and organizational effectiveness : $b a case study of energy group of public company in Thailand
Vudhi Leelakusolvong ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Business continuity plan (BCP) for metropolitan electricity authority (MEA)
Kriangsak Chentaworn ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (งานวิจัย/Research report)
(17) Strategic planning and financial performance : an empirical study of Thai manufacturing firms
Wattana Jongsaksawat ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Strategic planning and financial performance : an empirical study of Thai manufacturing firms
Wattana Jongsaksawat ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The success of hospital accreditation policy implementation in case Siriraj Hospital
Kamolnate Chiemkaew ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Development of Strategies for a High-Quality Professional Workforce of Vocational College Teachers in the New Era
Huang Liqiong ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Effects of strategic budgetary collaboration on competitive advantage and organizational success : evidence from food nanufacturing businesses in Thailand
Pimpaporn Pungboonpanich ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Strategic planning and financial performance : an empirical study of Thai manufacturing firms
Wattana Jongsaksawat ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Strategic planning and financial performance : an empirical study of Thai manufacturing firms
Wattana Jongsaksawat ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) An analysis of strategic Management of sme in guangxi beibu gulf economic zone, China
Yuxiang Wang ;มหาวิทยาลัยแม่โจ้ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) An analysis of strategic Management of sme in guangxi beibu gulf economic zone, China
Yuxiang Wang ;มหาวิทยาลัยแม่โจ้ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Assessing e-services as an e-marketing strategy for restaurants in Thailand :
Villote Alvaro Daniel ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Strategies management for developing educational quality of small schools in highland area in the upper northern region
Runglawan Chantarattana ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Strategic entrepreneurship management competency and firm success : a comparative study of smes in auto andelectronic parts in Thailand
Purit Pongpearchan ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) A Participatory administrative strategy development for the educational quality promotions of small size schools in the upper northern region
Urai Panapoy ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Dynamic marketing strategy marketing competitiveness marketing success and marketing performance : evidence from home decoration exporting businesses in Thailand
Rapheephan Phong-inwong ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Applying six sigma principles to business strategy implementation
Pirker-Krassnig, Thomas ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) The Evaluation of health issues in strategic environmental assessment in Vietnam
Phan, Thi Mai Hoa ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) The Comparative study of the value proposition between student and teacher toward cupcake business
Parinda Treewattanawong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) The Comparative study of the value proposition between student and teacher toward cupcake business
Parinda Treewattanawong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) A Value-driven service quality business model for museums : An empirical study in northern Thailand
Lepoutre, Flavie Marie jeanne ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) การมีส่วนร่วมของแกนนำชุมชนในการจัดทำแผนที่ทางเดินยุทธศาสตร์ในการควบคุมความดันโลหิตสูง ตำบลหารแก้ว อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่
วาสินี ลัทธิศักดิ์ ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) การมีส่วนร่วมของแกนนำชุมชนในการจัดทำแผนที่ทางเดินยุทธศาสตร์ในการควบคุมความดันโลหิตสูง ตำบลหารแก้ว อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่
วาสินี ลัทธิศักดิ์ ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) การมีส่วนร่วมของแกนนำชุมชนในการจัดทำแผนที่ทางเดินยุทธศาสตร์ในการควบคุมโรคเบาหวานในชุมชนป่าป้อง อำเภอดอยสะเก็ด จังหวัดเชียงใหม่
ธวัชชัย ขันแก้วมิ่ง ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) ผลของกลยุทธ์หลายวิธีร่วมกันต่อการปฏิบัติการป้องกันและอุบัติการณ์การสัมผัสเลือดและสารคัดหลั่งของพยาบาลห้องคลอด
สุคนธา วัฒนพงษ์ ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Effects of strategic orientation on the export performance of garment manufacturing businesses in Cambodia
Lisa Som ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Strategic managerial accounting capability for sustainable goal achievement : empirical evidence from ISO9001 manufacturing firms in Thailand
Chonthicha Thammavinyu ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Societal marketing strategy and sustainable marketing success : an empirical investigation of ISO 14001 manufacturing businesses in Thailand
Chotika Chimngamsert ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Strategic brand orientation and marketing survival : an empirical investigation of cosmetic businesses in Thailand
Supachai Tungbunyasiri ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Strategic innovation capability and firm sustainability : evidence from auto parts businesses in Thailand
Pankom Sriboonlue ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Strategic learning management orientation and firm sustainability : an empirical investigation of auto parts businesses in Thailand
Mongkol Ekkaphan ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Strategic marketing creativity and marketing profitability : empirical investigation from information and communication technology businesses in Thailand
Jaruporn Meesuptong ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) ผลของกลยุทธ์การส่งเสริมความร่วมมือในการรักษาต่อการกำเริบของโรคในผู้ที่เป็นโรคปอดอุดกั้นเรื้อรัง
พรสรวง วงศ์สวัสดิ์ ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Logistics strategic planning for a production of on-site wastewater treatment system based on the balanced scorecard approach
Ukrit Chotinantasaeth ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Capabilities and new product proactive and reactive strategies of Thai exporters
Apiradee Metharom ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Strategic talent management and firm success :
Kanittha Sripirom ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Alternative marketing strategy and marketing survival :
Chularat Khankaew ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Evaluation of Strategic Planning in HEIs Using Context, Input, Process, Product (CIPP) Model: Basis for an Enhanced Model
Glenda Joy B. LOPEZ;Jolly S. Balila;Miriam P. Narbarte;Reuel E. Narbarte ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (Article/Proceeding)
(53) A comparative study of oversea surrogate shopping model and traditional marketing model : a case of surrogate shopping in Thailand
Shaoxian Pan ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) An application of business model canvas for online Chinese Language Institutes in Thailand
Setthi-Orn Ruenroeng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Research on product marketing strategy of Dali Zhikang tea refinery
Juan Wang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) The Supply chain balanced scorecard structure of strategy map for rice milling business performance : Ayeyarwady region, Myanmar
Thida, Aye ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Development of a world class MBA program in Japan by using blue ocean strategy
Masako Tsuruta ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) An analysis of Mcdonald s business model based on business ecosystem theory
Fan Wu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) An analysis of Mcdonald s business model based on business ecosystem theory
Fan Wu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Marketing Strategy Development for Professional Services Firms: Case Study of Certified Audit Firms in Russia
Dmitrii Bushkov ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) An opertional strategy development framework for a mobile phone service provider : an application of Kano model
Supatcha Pitinunt ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Critical success factor analysis of textile industry in Thailand
Teerana Rungcharoenpattanakit ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Strategic plan guidelines for real estate development to survive during economic crisis
Uthaiwan Witchaboonsiri ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) A Decision support system in strategic information systems planning : a case study in a newly established computer business
Supakorn Sookpunya ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) The comparative study of factors affecting consumer is decisions to select independent and chain restaurants in bangkok
Kaweewat Bootudom;Ajchara Kessuvan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(66) Artisanal food distribution business-marketing & sales strategies
Thiyapa Yungyoo ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Dsolution : operation and finance
Naiyaphak Kunaviriyasiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Build the trust network in agricultural farm investment
Natcha Thamchaisophis;ณัชชา ธรรมชัยโสภิต ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) An analysis of Mcdonald s business model based on business ecosystem theory
Fan Wu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) การศึกษาและเปรียบเทียบกลยุทธ์ทางการตลาดของหมวดธุรกิจที่เกี่ยวข้องกับอุตสาหกรรมการก่อสร้างในตลาดหลักทรัพย์
เมธัส สูติกลางวิหาร;Matus Sutiklangviharn ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Strategic direction of Liu De Sac once AEC is fully implemented
Pitch Laosrisakdakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Contemporary strategic tools in construction companies context
Suchanya Posayanant ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(73) Business plan for condo space platform
Doungkamol Kittikhajorn ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Research on the market in strategy of Yangbao brand walnut milk
Jiayi Li ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) A study of the impacts of perceived value on users willingness to continue participation based on the perspective of online cause-related marketing
Lizhou Zeng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Evaluation of the strategic planning of the bureau of non-communicable disease, department of disease control
Narong Sahamethapat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Development of strategic planning in the emergency room of Kumkhaunkaeo Hospital to meet the hospital accreditation standard
Suchada Junsawang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) The application of the Harvard analytical framework : a case study of Want Want China Holdings Limited
Ting Zhao ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Public service improvement of industrial waste management and new management approach through net-working for sustainable development
Peerapong Nissapokin ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) A development of strategic management model of small and medium enterprises in the automotive parts industry in Thailand
Suthisa Juntarbutra ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) Business strategy factors affecting customers satisfaction of Thai SME export companies
Suraporn Onputtha;Metinee Rasadaraksa;Chitralada Trisakhon;Pornapa Peamchai ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(82) สภาพการบริหารเชิงกลยุทธ์ของโรงเรียนขยายโอกาสทางการศึกษา สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาลำปาง เขต 2
กนกพล นุระธนะ ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Strategic planning for employability (1)
(1) Management Strategies to Promote Sustainable Development Employability of Higher Vocational College Students
Huang Zhang Hua ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบ้านสมเด็จเจ้าพระยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Strategic planning model (1)
(1) Development of strategic planning model for small-sized schools under the church of christ in Thailand
Dara Rasavanh ;มหาวิทยาลัยคริสเตียน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Strategic planning. (5)
(1) การมีส่วนร่วมในการจัดทำแผนกลยุทธ์ตามทัศนะของผู้บริหารและครูในโรงเรียนมัธยมศึกษาจังหวดบุรีรัมย์
ภูวนาถ ยุพานวิทย์. ;มหาวิทยาลัยราชภัฏบุรีรัมย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The construction and development of public administration knowledge : a state of the art review from the Thai doctoral dissertations
Pratumtip Thongcharoen. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) A study on customer perceived service quality of online travel agents (OTAS) : a case study of foreign users in Bangkok, Thailand
Thiensiri Theveenugul. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A structure equation model of strategic management for driving country economy of provincial chamber of commerce
Anuchida Chinsiraprapa.;Thanin Silpcharu. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(5) Continuous and discrete mathematical models for addictive buying of customer behavior with optimal control and market strategies
Thiti Prasertjitsun. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 36
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,403
รวม 2,439 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 180,709 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 652 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 474 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 47 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 42 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 13 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 181,943 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48