กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Marketing strategy มีข้อมูลจำนวน 3 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Marketing strategy (55)
(1) Marketing strategy comparison between Thai brand and international brand for premium coffee business under customers' perspective : case study in Chiang Mai, Thailand
Chulaluck Pratip Na Thalang ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Research on marketing strategy of Shangri-La tourism
Han Yang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) China's electric vehicles to enter The Thailand market strategy research
Luo Yaping ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A study on the management and marketing strategies of automotive component industry transforming from OEM to ODM : the case of T company
Ya-Ting Huang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) A marketing strategy for super-premium draft beer segment
Natthaphoj Tansakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) นวัตกรรมกลยุทธ์ การตลาดดิจิทัล ความพึงพอใจส่งผลต่อประกอบการ:ศึกษาธุรกิจในภาคตะวันออกเฉียงเหนือของไทย
คำภีร์ นิลแสง ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (บทความ/Article)
(7) Assessment of marketing strategy of tourism development in Taoyuan City, Taiwan
Che-Jen Chuang ;มหาวิทยาลัยแม่โจ้ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) กลยุทธ์การตลาดที่เหมาะสม สำหรับการสร้างธุรกิจโฮมสเตย์ในชุมชนท่ามะโอ อำเภอเมือง จังหวัดลำปาง
เมธากร ไชยมิตรชิด ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Marketing strategy for travel metasearch business in ASEAN : a comparative case study between Singapore and Thailand
James, Gerard Andrew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Marketing strategy for luxury goods resale business in Thailand
Thanaporn Phopanyasak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Marketing strategy for golf simulator business in Thailand
Pornpan Wichawut ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Marketing strategies for subdivision housing projects with unit price between USD 50,000 to USD 100,000 in Phnom Penh
Tan, Vichea ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) การศึกษาปัญหาและการดำเนินกลยุทธ์การเพิ่มยอดบัตรเครดิต เพื่อการแก้ไขปัญหายอดบัตรเครดิตไม่เป็นไปตามเป้าหมาย กรณีศึกษาธนาคารออมสินสาขาแคราย
จุฑามาศ บำรุงทรัพย์ ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (Article/Proceeding)
(14) Marketing strategies for the development of elderly living projects in the future : a case study of generation X population
Sorawit Hengcharoensuk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Research on the Marketing Strategy of
Jiayi Li ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (บทความ/Article)
(16) กลยุทธ์การตลาดสำหรับอุตสาหกรรมอสังหาริมทรัพย์ในช่วงโควิด-19
วีระกิตติ์ เอกอัครวิจิต ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (Article/Proceeding)
(17) Re-design of marketing dashboard for supporting marketing manager in data analysis-Thai retailer perspectives
Jatuphol Chawapatnakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Attitude and purchasing decision factors of fashion goods consumer on social network application Instagram
Thee Juvitayapun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) การพัฒนากลยุทธ์การตลาดและระบบบัญชีโดยกระบวนการมีส่วนร่วมผลิตภัณฑ์ OTOP ข้าวตังเสวย ตำบลงิ้ว อำเภอปักธงชัย จังหวัดนครราชสีมา
พิมพ์นิภา รัตนจันทร์;ศรัญญา คมขุนทด;ฉัตรชัย อินทสังข์;พรทิพย์ รอดพ้น;ณพรรณ สินธุศิริ;ปิยมาภรณ์ เทียมจิตร;พรพิมล อิฐรัตน์;กอบกุล นงนุช;อาภาพล มหาวีระ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(20) การจัดการการตลาดเชิงกลยุทธ์และความสามารถของผู้ประกอบการ ที่มีต่อความได้เปรียบทางการแข่งขันของวิสาหกิจชุมชนผลิตภัณฑ์ผ้าทอ กลุ่มจังหวัดนครชัยบุรินทร์
พรทิพย์ รอดพ้น;พิมพ์นิภา รัตนจันทร์;เทียมเทศ บุญมาสูงทรง;ปฏิมา ถนิมกาญจน์;ณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ;นวินดา ซื่อตรง;แพนศรี พินปรุ;อัมพาพร ลีลามโนธรรม ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(21) Service marketing mix strategies of hairdressing industry during Covid-19 pandemic
Chayuth Vichitwongkun ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Brand marketing strategy of new energy vehicles in the Chinese market : taking tesla as an example
Jinrun Huang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) E-commerce b2c marketing strategy on Sichuan consumer purchase intention to local specialties
Luo Huanyao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Marketing Strategies Affect the Decision of Users of the Sport Science Center, National Sport University
Amnuay Phoeysiri;Thaweesub Koeipakvaen;Pakkawat Sertbudra ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(25) Service marketing strategies applied by BYD automobile Nanchang Hongyun 4S store
Ying Xiong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Analysis on the influencing factors of network integrated marketing on the sales of brand milk tea taking honey snow ice city as an example
Yang Hong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Research on marketing strategy of Nanjing H Cosmetics Company
Xiaolin Jiang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Marketing strategies of art training industry under the double reduction policy : a case study of Z Art Training School
Xiaofeng Zheng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Marketing innovation of Yuan Qi Sen Lin : a case study based on 4P theory
Qingxia Wang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) A study of social media marketing strategy of Macau Tourism based on 4I theory
Un Cheng Cheong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Marketing Strategy of Brokerage Business of Shanxi Securities Company, China
Rongwei Li;Manoch Prompanyo;Somporn Srichum;Tananrat Sansuk ;มหาวิทยาลัยราชภัฏอุตรดิตถ์ (บทความ/Article)
(32) Marketing Strategy of Brokerage Business of Shanxi Securities Company, China
Rongwei Li;Manoch Prompanyo;Somporn Srichum;Tananrat Sansuk ;มหาวิทยาลัยราชภัฏอุตรดิตถ์ (บทความ/Article)
(33) Relationship among private school brand image, marketing strategy, and student satisfaction in a private university - A case study
Song Yufei ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Effect of marketing strategy and service quality on consumers\' selection of educational institutions
Nie Siyuan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) กลยุทธ์การตลาดเพื่อเพิ่มมูลค่าทางเศรษฐกิจของธุรกิจจักสานไทย
พฤกษา พันธ์ปัญญา ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Relationship between the green marketing mix and purchase intention of cosmetic products
Zhang Mengzhen ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) A study of the marketing management of MUJI brand store in Nanjing, Jiangsu Province, China
Xu Dingling ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) A study of the marketing strategy of MIXUE in Thailand
Zhu Chengfeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) The marketing strategy of Haidilao in Hangzhou Xixi Impression City Branch
Zhang Xueqin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) The influencing factors of product marketing strategy of ANTA
Liu Yaping ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) The marketing strategy of trendy toys : a case study of Pop Mart
Tang Bincan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) The marketing strategy of Pangdonglai company in Henan,China
Li Shaobin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) A Study of Marketing Strategy Affecting Customer Loyalty of Private Kindergarten in Guangzhou
Pang Huixian ;มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Factors Influencing Chinese Gamers Decision to Play Mobile Games: A Case Study of F Company
Song Wenjing ;มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) The Marketing Strategy of Financial Holding Company in the Digital Era on Customer\'s Satisfied: A Case Study of China a Financial Holding Company
Su Yukai ;มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) The marketing strategy analysis of Grabfood in Thailand
Zhu Wenbo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) The influencing factors of marketing strategy of Mac Beauty products in Chinese market
Dong Zeyan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Influence on Xiaohongshu marketing strategy derived from content sharing
Shang Luwei ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Social media marketing of SY commercial realestate company based on Sicas model applied research
Yibo Wang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) The Effect of Marketing Strategy and Lifestyle on the Customer Loyalty of Shanghai Disneyland, China
Dai, Heyan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) The Factors Affecting Customer Repurchase Intention of Economic Hotels in Kunming
Hu, Jinrui ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Marketing strategy for celebrity (1)
(1) Expectation of fans towards Thai boys love celebrity couples
Poramate Parnpiamkiat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Marketing Strategy Mon Milk Shop Products Behavior using the service (1)
(1) กลยุทธ์การตลาดของร้านมนต์นมสด สาขาแม่ริม ในสถานีบริการน้ำมัน ปตท. จังหวัดเชียงใหม่
ชยันต์ ซ้ายคล้าย ;มหาวิทยาลัยแม่โจ้ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,399
รวม 3,406 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 417,579 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 400 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 301 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 39 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 16 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 7 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 4 ครั้ง
รวม 418,346 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.214