กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Luxury มีข้อมูลจำนวน 16 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Luxury (7)
(1) A study of young female's attitude towards fine jewelry in Bangkok
Varissara Atavutipakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Brand building strategies of Thai luxury beauty and wellness brands
Chawanpas Chattulyasith ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Netnographic analysis of world is luxury hotels from tripAdvisor is platform A case study of Tulemar resort
Nang Neim ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Netnographic analysis of world is luxury hotels from tripAdvisor is platform A case study of Tulemar resort
Nang Neim ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Netnographic analysis of world is luxury hotels from tripAdvisor is platform A case study of Tulemar resort
Nang Neim ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Netnographic analysis of world is luxury hotels from tripAdvisor is platform A case study of Tulemar resort
Nang Neim ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Netnographic analysis of world is luxury hotels from tripAdvisor is platform A case study of Tulemar resort
Nang Neim ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Luxury Brand (1)
(1) ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อเสื้อผ้า Luxury Brand ของกลุ่มสตรีวัยทำงาน ในแขวงคลองถนน เขตสายไหม กรุงเทพมหานคร
นาถยา แก้วเรือง;ปัทมา รูปสุวรรณกุล;สานิต ศิริวิศิษฐ์กุล ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (Article/Proceeding)
3Luxury cars (1)
(1) Factors Influencing Consumer Purchase Intention Toward Luxury Cars in Kunming
Yang,Bin ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Luxury cosmeti (1)
(1) Exploring the relationship between luxury value and purchase Intention of female purchasing Chinese cosmetics brands in Nanning
Huang, Donglian. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Luxury cosmetics (1)
(1) Factors influencing purchase decision of Thai women towards luxury cosmetic brands in department stores and perfumeries
Ornphicha Mahasintunan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Luxury cosmetics and skincare (1)
(1) Factors influencing Thai women's buying decision for luxury cosmetics and skincare in online shopping
Yanin Puripunyavanich ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Luxury fashion (1)
(1) Towards a sustainable fashion industry : the potential and challenges of integrating the frameworks of slow fashion and circular fashion
Thanyada Ritthinumporn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Luxury goods (3)
(1) Marketing strategy for luxury goods resale business in Thailand
Thanaporn Phopanyasak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Sichuan young women's online loan usage driven by irrational consumption of luxury goods
Sun Mengli ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The Influence of the e-commerce live broadcast marketing model on Sichuan consumer purchase intention in luxury goods
Wang Yi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Luxury goods industry (1)
(1) The examination of behaviors in purchasing luxury brand products from online site
Kanokporn Hemjirapatt ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Luxury handbag (1)
(1) Female consumers purchasing criteria and perceptions toward Thai hangbag brands
Ployyarin Wiranurak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Luxury handbags (1)
(1) A study of influences of values, attitudes and lifestyles (Vals II) in brand equity of luxury handbags in Bangkok
Koonnaree Wongsiriwat ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (งานวิจัย/Research report)
12Luxury perception (1)
(1) Measuring the perceptions luxury of real estate brands
Phuttachart Rattanawong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
13Luxury product (1)
(1) Consumption behavior and perception of Thai female consumers toward used brand name handbags
Pongpim Limpabandhu ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
14Luxury products (1)
(1) A study of factors affecting attitude of Thai Gen Y consumers towards counterfeited luxury products
Preeyapha Wachwithan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Luxury resident (1)
(1) ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านจัดสรรราคามากกว่า 50 ล้านบาทในเขตกรุงเทพและปริมณฑล
เกวลิน ปลั่งกมล ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
16Luxury value (1)
(1) Exploring the relationship between luxury value and purchase Intention of female purchasing Chinese cosmetics brands in Nanning
Huang, Donglian. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 44
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,247
รวม 5,291 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 303,894 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 565 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 503 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 62 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 9 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 305,047 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101