กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Hotels มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Hotels (106)
(1) The English proficiency of the hotel front desk staff in communication with their guests in Chiang Mai
Peng Jin Long ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Need analysis and problems in using English for hotel at Phuket Grace Land Resort and Spa a case study
Pimnipa Lohruengsub ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Outsourcing in the hotel business : a case study of the hotel business on Samui Island
Pullop Jarujittipun ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Lifestyle segmentation of boutique accommodation in relation to service quality and customer satisfaction in the Thai hotel industry
Tidti Tidtichumrernporn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Lifestyle segmentation of boutique accommodation in relation to service quality and customer satisfaction in the Thai hotel industry
Tidti Tidtichumrernporn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) A genre analysis of hotel homepages
Tichakon Klankanna ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) A genre-base analysis of five-star hotel brochures in Thailand
Narumol Weerayangkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Attitudes of local people in the Bankrut area Prachuap Khiri Khan toward homestay services
Pojjana Anupongsanukul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Perception, Attitude and Behavior Towards the Green Leaf Policy ad Perceived by Employees case Study : Imperial Queen's Park Hotel
Yuvadee Jitgosol ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Guidelines for standardization and classification of hoters in Bhutan
Kunzang Norbu ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) The Awareness and responsiveness of the hotel industry in Phuket to climate change
Campos, Ruth Carrillo ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Environmental responsiveness as competitive advantage.
Sasithorn Phonkaew ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) An evaluation of hotel employees' attitudes to general and specific English in their coursework
Brunton, Michael William Cameron ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) A suitable air intake rate for hotels in Thailand
Vorakamol Boonyayothin ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The development of environmental performance indicator and evaluation of certified green leaf hotel
Anchalee Ngoypala ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The development of environmental performance indicator and evaluation of certified green leaf hotel
Anchalee Ngoypala ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) A web portal for banquet and conference room reservation : a case study of hotels in Bangkok
Jeranunt Tantichutinunt ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) A study of customers satisfaction on hotel services of Wora Bura Hua Hin resort and spa
Ajchara Chairit ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) A study of customers satisfaction on hotel services of Wora Bura Hua Hin resort and spa
Ajchara Chairit ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) A study of customers satisfaction on hotel services of Wora Bura Hua Hin resort and spa
Ajchara Chairit ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Strategic human resource management capability and organizational effectiveness of hotel businesses in Thailand
Manisara Sananuamengthaisong ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Strategic human resource management capability and organizational effectiveness of hotel businesses in Thailand
Manisara Sananuamengthaisong ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Strategic human resource management capability and organizational effectiveness of hotel businesses in Thailand
Manisara Sananuamengthaisong ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Factors influencing the selection of hotels / resorts in Lanta Yai Island, Krabi, Thailand by international travelers
Jammaree Choosrichom ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Factors affecting qualifications for executives in the Thai hotel industry
Arnut Jaisamrarn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Strategic human capital orientation and sustainable business performance : an empirical assessment of hotel businesses in Thailand
Sumittra Jirawuttinunt ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Strategic human capital orientation and sustainable business performance : an empirical assessment of hotel businesses in Thailand
Sumittra Jirawuttinunt ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Evaluating customer satisfaction regarding hotel service by using servqual
Pichanan Praypraew ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Perceptions on Maldivian Female Employees Tow Ards Upward Mobility Within Maldivian Resorts
Rahushath Ibrahim ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) The development of web based decision support system for hotels reservation case study : Bangkok and the surrounding provinces of Prathum Thani, Nonthaburi and Samut Prakarn
Thirayut Limnophakun ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) An empirical study of the state of performance reality reflected In the ABC (antecedent, behavioral and consequential) theory of service innovation for the myanmar's hotel industry
Latt, Zaw Myo ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) An Empirical study of the service quality phenomenon in driving customer satisfaction and customer loyalty in Thai hotel industry
Aung, Sai Arkar ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) แนวทางการปรับปรุงอาคารในการจัดสิ่งอำนวยความสะดวก สำหรับผู้พิการและผู้สูงอายุ กรณีศึกษาโรงแรมในเขตกรุงเทพฯ
วิไลพร ตรีพรชัยศักดิ์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) The study of employees' stress on job performance in five-star hotels in Bangkok
Patchanittha Srikhum ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) The investigation of key factors influencing customer loyalty in boutique hotels
Chomphunuth Rintharamee ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Factors influencing Thai consumer buying behavior towards online room reservations through online travel agencies
Sabaijom Chitpanorak ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Human resource diversity management capability and firm survival : empirical evidence from hotel businesses in Thailand
Nutcha Caron ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Constructing Thainess within international food space : Thai gastronomy in five-star hotels in Bangkok
Niphatchanok Najpinij ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Service excellence strategy and firm performance : an Empirical investigation of hotel businesses in Thailand
Warawan Chuwiruch ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Service excellence strategy and firm performance : an Empirical investigation of hotel businesses in Thailand
Warawan Chuwiruch ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) An exploratory study assessing the implementation of customer relationship management in boutique hotels
Praew Treejakhajohn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Service innovation in boutique hotels: a case study of selected properties in Pattaya
Phaithoon Kosiumnuay ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Improving Interdepartmental Communication in Hospitality Idustry : A Case Study of 4-5 Star Hotel Employees in Phuket
Yulia Lozovitskaya ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) ดัชนีชี้วัดประสิทธิภาพพลังงานสำหรับอาคาร กรณีศึกษาอาคารประเภทโรงแรม
ศิริพร ศรีอำนาจ;Siriporn Sriamnat ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Factors affecting employee commitment for small independent hotels in Phuket Province
Praima Seneetantikun ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) The relationship of conflict management style on employee's job satisfaction and job performance in five-star hotels in Bangkok
Monnapat Bussaparoek. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) An Analysis of price setting of accommodations in major tourism cities in Europe using Hedonic Price Model
Pichapun Deachpun ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) An Analysis of price setting of accommodations in major tourism cities in Europe using Hedonic Price Model
Pichapun Deachpun ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) การศึกษาบทบาทและผลกระทบของโรงแรมชั้นหนึ่ง ในกรุงเทพมหานคร
สุเทพ ประเทืองโภคเจริญ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in Phuket
Supphakan Wattanasantikul ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Critical factors influencing innovation in Thai hospitals and hotels
Narissara Visavanont ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Factors positively affecting customer loyalty: a case study of Shinta Mani Hotels at Siem Reap in Cambodia
Kean, Channtreavatey ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) The impact of brand image and customer values upon buying decisions and brand loyalty of hotels in the Thai tourist industry: a case study of gay men purchasing decision in the Thailand Metropolitan Districts
Hatsadee Wangpimoon ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Competency of hotel employees supporting the development of excellent service quality in Pattaya, Chonburi Province
Jindapa Leeniwa ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(55) The Relationship between Work Values, Work-Life Balance and Employee Committee : A Case Study of Generation Y Hotel Employees in Phuket
Ratirat Na Pathalung ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Factors having effects on empolyee turnover a case study of the Phi Phi Hotel Group
Tanyaluk Huala. ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Factors having effects on empolyee turnover a case study of the Phi Phi Hotel Group
Tanyaluk Huala. ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) Importance and Fulfillment of Job Motivational Factors and Its Influence on Overall Job Satisfaction
Jigme Norbu ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) Enhancing Employee Engagement and Employee Loyalty among Generation Y Employees : A Case Study of Large Hotels in Hatyai, Songkhla
Sorawit Wutijaroenwong ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) The influence of online media on Thai consumers decision making process towards domestic hotels
Yattikorn Krittayanurak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) The model application of human resource development to create intention toward employee's behavior modification of green hotel
Pornpimon Sritharet ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) The model application of human resource development to create intention toward employee's behavior modification of green hotel
Pornpimon Sritharet ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Optimization model for online hotel reservation website
Napaporn Rianthong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) A Study of Differences in the Hotel Industry between International & Domestic 5-star Hotels and the Prospects of Domestic 5-star Hotel Development in Sanya Hainan Province
YI DU ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) Domestic tourism restart: Understand Thai travelers\' hotel staying preference under new normal environment
Yupawan Vannavanit ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(66) Customer knowledge creation in service quality for vivo bene to attract Chinese tourists
Ji Ping ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Impact of online feedback and hotel's response to consumer's decision making process
Patraporn Sri-utenchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) The effects of emotional labor and moderating roles of gender, age, and manager emotional intelligence on the job and organizational outcomes: a case study of frontline hotel employees in Phuket, Thailand
Siriporn Khetjenkarn ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Assessment of current training program and ITs effectiveness in hotels of Bhutan
Dorji Wangchuk ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) The development of a training process model for four-star hotels in Pattaya city
Paratchanun Charoenarpornwattana ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(71) Exploring the key dimension of service experiences in Thai Hospitality: the hotel service provider perspectives
Manisa Piuchan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (งานวิจัย/Research report)
(72) Employee perception on service robot acceptance in Chengdu hotel industry
Quanrong, Wu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Online product review factors impacting hotel sales : a case study of Hotel entrepreneurs in Phuket, Thailand
Ittipoom Promma ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Online product review factors impacting hotel sales : a case study of Hotel entrepreneurs in Phuket, Thailand
Ittipoom Promma ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Insight of policy support for energy efficiency investment : case study of hotel sector in Thailand
Athita Vivatpinyo ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Netnographic analysis of world is luxury hotels from tripAdvisor is platform A case study of Tulemar resort
Nang Neim ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Netnographic analysis of world is luxury hotels from tripAdvisor is platform A case study of Tulemar resort
Nang Neim ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Netnographic analysis of world is luxury hotels from tripAdvisor is platform A case study of Tulemar resort
Nang Neim ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Netnographic analysis of world is luxury hotels from tripAdvisor is platform A case study of Tulemar resort
Nang Neim ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Factors Influencing Non-Green Hotels to Adopt Green Practice: Small Hotels in Thailand Active Beach Cluster
Narinsiree Chiangphan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(81) Factors Influencing Non-Green Hotels to Adopt Green Practice: Small Hotels in Thailand Active Beach Cluster
Narinsiree Chiangphan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(82) Factors Influencing Non-Green Hotels to Adopt Green Practice: Small Hotels in Thailand Active Beach Cluster
Narinsiree Chiangphan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(83) Kitchen staff's perception towards food safety practices in luxury hotels : a case study of Bangkok, Thailand
Tulyawat Daophises ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) The perception of service quality, service marketing mix, and appearance mix of international tourists : a case of five star hotels, Pattaya Chonburi
Airada Dangprasirt ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) The impact of social media platforms, social media activities and influencer marketing activities towards customers' brand awareness in 5 stars hotels in Bangkok during covid 19 pandemic
Khin, Mi Mi ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Development of HR practice model for four-star hotel industry in Yunnan province during COVID-19
Hua, Rong ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Marketing strategies analysis of Thai hotel during the COVID-19 pandemic situation (case study : Oceanfront Beach Resort and Spa)
Supanat Samniang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) The influence of hotel chain logistics on customer loyalty: a case study in the Chinese hospitality sector
Deshun Yu ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) Service design for MICE unserved needs in Chaengwattana area a case study of starry hotel
Saranpat Suwannakul ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) Renovate and legalize a small hotel in Thailand according to Ministerial regulations B.E. 2559 (2016)
Mantana Tachavimol ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Renovate and legalize a small hotel in Thailand according to Ministerial regulations B.E. 2559 (2016)
Mantana Tachavimol ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) Renovate and legalize a small hotel in Thailand according to Ministerial regulations B.E. 2559 (2016)
Mantana Tachavimol ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) The influencing factors of employee satisfaction Based on Maslow s Hierarchy of Needs a case study of Zigong Hanting Hotel
Wan Yuxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) The influencing factors of employee satisfaction Based on Maslow s Hierarchy of Needs a case study of Zigong Hanting Hotel
Wan Yuxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) The influencing factors of employee turnover intention at JI hotel
Shen Bowen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) The influencing factors of employee turnover intention at JI hotel
Shen Bowen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) The influencing factors of employee turnover intention at JI hotel
Shen Bowen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) A study of the influencing factors of staff turnover in Changsha Hong Tong Hotel
Ming Yongsheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) A case study of the impact factors of customer satisfaction with front desk services at Gaoduan hotel
Shi Borui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) Investigating English Communicative Competence of Hotel Receptionists in EFL Countries
Pitak Tragoolsawang;Nattida Nutaro;Traithana Chaovanapricha ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(101) Investigating English Communicative Competence of Hotel Receptionists in EFL Countries
Pitak Tragoolsawang;Nattida Nutaro;Traithana Chaovanapricha ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(102) Application of deep learning techniques for sentiment analysis in Thai language from hotel customer reviews on social media
Petcharat Phuttakij ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) The Factors Affecting Customer Repurchase Intention of Economic Hotels in Kunming
Hu, Jinrui ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Hotels management (2)
(1) Hotel employee perceptions towards first line manager's leadership competencies in Phuket
Uraipan Socharoen ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Hotel employee perceptions towards first line manager's leadership competencies in Phuket
Uraipan Socharoen ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน -1
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,023
รวม 2,022 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 48,601 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 26 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 5 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 3 ครั้ง
รวม 48,635 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.28