กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Hotel management มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Hotel management (57)
(1) A comparative analysis of meetings site selection factors in Bangkok, Thailand
Narong Jennarongsak ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Outsourcing in the hotel business : a case study of the hotel business on Samui Island
Pullop Jarujittipun ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Lifestyle segmentation of boutique accommodation in relation to service quality and customer satisfaction in the Thai hotel industry
Tidti Tidtichumrernporn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) New service development (NSD) strategy, and its antecedents and consequences : an empirical examination of hotel business in Thailand
Nantana Ooncharoen ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) An analysis of transnational corporations in Bangkok hotel business
Panya Punwatanawit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Perception, Attitude and Behavior Towards the Green Leaf Policy ad Perceived by Employees case Study : Imperial Queen's Park Hotel
Yuvadee Jitgosol ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) An Evaluation of a motivational training model in a Four-Star Hotel in Pattaya City
Chalermsri Chantarathong ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) A Study of English verbal communication skills of hotel front office staff as observed by non-Asian
Kasarin Jaisutthi ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Competitive strategy for Luxury hotel resorts in Phuket : gaining competitive advantage through environmentally friendly development
Arnfinn Oines ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Competitive strategy for Luxury hotel resorts in Phuket : gaining competitive advantage through environmentally friendly development
Arnfinn Oines ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Hotel personnel participation in solid waste separation : a case study of hotels in Bangkok
Vitsuta Boonme ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Hotel executive visions and staff participation on environmental management : a case study of Green Leaf Foundation members
Wirinee Wattana ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Research report on critical success factors of economic crisis management : a case study of Phuket Hotels
Kom Campiranon ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (งานวิจัย/Research report)
(14) Research report on critical success factors of economic crisis management : a case study of Phuket Hotels
Kom Campiranon ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (งานวิจัย/Research report)
(15) A guideline for implementing a green meeting : case study of Plaza Athenee Bangkok, a Royal Meridien Hotel
Kamonluk Phophan ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) An effective internal communication of sharing information : case study in sales and marketing department communicate with other departments, Conrad Bangkok
Thanuncha Jitsanong ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Factors affecting qualifications for executives in the Thai hotel industry
Arnut Jaisamrarn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) The effectiveness of marketing communications strategy in luxury hotel in Bangkok : a case study : The St. Regis Bagnkok
Pornsiri Thunyanooraksa ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Standard operating procedure in hotel industry in term of reservation : case study of 5 stars hotel in Bangkok
Temsiri Yurabye ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Event sustainability management system in hotel (ISO 20121) case study : Plaza Athenee Bangkok, a Royal Meridien Hotel
Prinnaporn Bunrangsee ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Assessing pragmatic ability of Thai hotel management and tourism students in the context of hotel front office department
Sonporn Sirikhan ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Strategic marketing learning of hotel businesses in Thailand : an empirical investigation of the antecedents and consequences
Kanyakan Syers ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Virtual adoption in hotel management in Chiang Mai Province
Soni, Nadia ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) An empirical study of the state of performance reality reflected In the ABC (antecedent, behavioral and consequential) theory of service innovation for the myanmar's hotel industry
Latt, Zaw Myo ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) An Empirical study of the service quality phenomenon in driving customer satisfaction and customer loyalty in Thai hotel industry
Aung, Sai Arkar ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) ความพึงพอใจของนักท่องเที่ยวชาวรัสเซียที่มีต่อการให้บริการของโรงแรมในกรุงเทพมหานคร
กฤศนพัชญ์ บุญช่วย ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Factors influencing Thai consumer buying behavior towards online room reservations through online travel agencies
Sabaijom Chitpanorak ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Service creativity strategy and business performance of boutique hotel businesses in Thailand
Anantaporn Puttassa ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Human resource diversity management capability and firm survival : empirical evidence from hotel businesses in Thailand
Nutcha Caron ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) How does Fairmont Le Montreux Palace retain Its Generation Y employees?
Charoenchai Agmapisarn ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (บทความ/Article)
(31) Psychological empowerment job satisfaction and employees commitment of hotel employees in Krabi
Narongchai U-Yhanang ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Managerial professionalism strategy and firm success : An Empirical evidence investigation of hotel businesses in Thailand
Konkanok Donsophon ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) The emergenceof marketing strategies under increased hotel competition : A case study of hotel chains in Patong, Phuket, Thailand
Wilawan Chiammanasombut ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Career Analysis of Hotel General managers A Comparison Study Between Domestic, Independent and International Hotels
Wararak Puetpan ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in Phuket
Supphakan Wattanasantikul ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Skillful use of enterprise risk management (ERM) in leveraging strategy success and balanced scorecard (BSC) - based hotel performances
Kanthita Damkam ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) The Stimulus-organism-response (SOR) model for studying hostel customer behaviors
Nittaya Dabjan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) The impact of social media usage by Thai tourists on hotels in Pattaya area
Kanlayapat Kuansonthi ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) A Study of Differences in the Hotel Industry between International & Domestic 5-star Hotels and the Prospects of Domestic 5-star Hotel Development in Sanya Hainan Province
YI DU ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Impact and effect of ASEAN Economic Community to hotel industry : a comparison of two competitive approach
Thanangorn Somsuk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Exploring the key dimension of service experiences in Thai Hospitality: the hotel service provider perspectives
Manisa Piuchan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (งานวิจัย/Research report)
(42) Employee perception on service robot acceptance in Chengdu hotel industry
Quanrong, Wu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) A Study of the Competitive Strategy of Prachanphang Resort in Laos Based on Porter s Five Forces Model
Zhao Shu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Research on green hotel management and cost management
Shixiang Lin ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Exploring customer satisfaction in wellness accommodations in Thailand: Zero-shot classification and activity-based clustering
Onthana Khrueabunma ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Stakeholders engagement analysis : a case study of Oceanfront Beach Resort
Ploy Atthapornpisarn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Marketing strategies analysis of Thai hotel during the COVID-19 pandemic situation (case study : Oceanfront Beach Resort and Spa)
Supanat Samniang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Management strategies analysis of Thai Hotel case study: Oceanfront Beach Resort and Spa
Puvis Techasriudom ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) The influence of hotel chain logistics on customer loyalty: a case study in the Chinese hospitality sector
Deshun Yu ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Saveone hotel business plan
Ateeta Sarathiwatprapai ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Tourist satisfaction on service quality and service environment of midscale hotels in Mandalay
Myo, Min Oo, 1976- ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) The influencing factors of employee satisfaction Based on Maslow s Hierarchy of Needs a case study of Zigong Hanting Hotel
Wan Yuxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Sentiment polarity classification for Thai language reviews in the hotel domain using deep learning
Nattawat Khamphakdee;ณัฐวัตร คำภักดี ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) The influencing factors of employee turnover intention at JI hotel
Shen Bowen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) A study of the influencing factors of staff turnover in Changsha Hong Tong Hotel
Ming Yongsheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) A case study of the impact factors of customer satisfaction with front desk services at Gaoduan hotel
Shi Borui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Hotel Management Concept (1)
(1) รูปแบบการพัฒนาโรงแรมบูติคแบบบูรณาการอย่างยั่งยืน ในกรุงเทพมหานคร
ภูมิพัฒน์ ทองคำ ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8,267
รวม 8,267 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 67,149 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 16 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 13 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 67,180 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.132
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.165