กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Grocery shopping มีข้อมูลจำนวน 3 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Grocery shopping (34)
(1) Exploring cross-cultural grocery shopping behavior with an emphasis on private label brands
Shannon, Randall M. ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Exploring cross-cultural grocery shopping behavior with an emphasis on private label brands
Shannon, Randall M. ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Consumer store choice in clustered grocery locations in an amerging market
Payurin Sawasdironabhakdi ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A study on decision-making styles and souvenir shopping attitudes of international tourists in Bangkok
Atjima Sirirak ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) The impacts of opinion leaders towards purchase decision under different types of product involvement : a cross-cultural study
Pongsiri Tejavibulya ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The influence of perceived price and its antecedents on the need of consumers to purchase condominiums in Bangkok Metropolis
Pan Chudasring ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Perceived product characteristics influences on private labels purchase intention : an empirical study on grocery products in Thailand
Chatkamol Sookchan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Perceived product characteristics influences on private labels purchase intention : an empirical study on grocery products in Thailand
Chatkamol Sookchan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Perceived product characteristics influences on private labels purchase intention : an empirical study on grocery products in Thailand
Chatkamol Sookchan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) ตัวแบบเชิงเหตุและผลของพฤติกรรมการซื้ออาหารอินทรีย์ของผู้บริโภคในประเทศไทย
สุภาวดี ปัตทวีคงคา ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) การศึกษาปัจจัยทางการตลาดที่เกี่ยวข้องกับการตั้งใจซื้อน้ำมันเมล็ดฟักทอง
ภัศยารินทิ์ เลิศอภิสิทธิ;Phatsayarin Lertapisitti ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The study of consumer behavior of purchasing grocery in supermarket in Bangkok area
Kong Teerachutimanant ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Attitudinal and psychological factors affecting perceived value and buying intention for fashion garment in Myanmar market
Aung, Thinn Thinn ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Establishing buying decision model based on color attributes for durio zibethinus L.
Supawadee Theerathammakorn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Factors affecting purchase intention for vegetarian diet of elders in Northeastern Thailand
Anchaleephorn Yimyam;Supasit Lertbuasin ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(16) Thai consumers and their grocery purchases via digital channels
Thitirat Issariyapracha ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) A study of consumer attitudes and behavior towards an automated check-out in supermarkets in Bangkok
Arisara Wongaussawarit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Final research report evaluating factors influencing consumers choices of supermarkets for grocery shopping
Achaleke, Henry Fonji ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (งานวิจัย/Research report)
(19) Intention to Purchase Tire and Wheel of Customers in Thailand
Chanikan Promprasert ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Factors Affecting Online Purchase Intention of Thai Generation Z Towards E-Commerce Platform
Ruksapong Charastrakool ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) What Affect People in Southeast Asia to Choose Electrical Appliances
Shang Hongyan ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Determinants of tourists’ expenditure on tea souvenirs: an empirical evidence from the tea tourism in Thailand
xiaohui fu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Behavioral reasoning perspectives on organic product purchase in Bangkok, Thailand
Nattapa Prathansong ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Behavioral reasoning perspectives on organic product purchase in Bangkok, Thailand
Nattapa Prathansong ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Text sentiment analysis from commodity evaluation data: case study of intelligent refrigerator reviews
Yang, Han ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) A Study of factors influencing Chinese consumers' purchase of Thai products via e-commerce platforms
Liang, Cuiru ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Factors affecting purchase intention on online platform of high school student in Bangkok
Thanaphat Permpornsri ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The effect of brand image toward smartphone purchase intention of consumers in Guangxi the peoples republic of China
Lin, Fangcheng ;มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) The Relationship between online marketing mix factors and customers decision making on purchasing Volkswagen cars industry in Zhengzhou China
Lyu, Qingxian ;มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) The Relationship between digital integrated marketing communication and consumer purchase decisions of online clothing in Guangxi China
Lin, X ;มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Grocery shopping behavior (1)
3Grocery shopping behavior in Thailand (1)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 9
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,163
รวม 3,172 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 234,574 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 608 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 484 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 72 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 56 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 235,810 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.132
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48