กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Fashion มีข้อมูลจำนวน 20 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Fashion (5)
(1) A cross-cultural study of fashion clothing behaviors : specific situations and in-group differences among career women in cosmopolitan city contexts : the impact of self-construals and attention-to-social-comparison-information on conformity and individua
Thinada Piamphongsant ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Market location analysis : a study of teenager fashion retailers in Bangkok
Anyaporn Purikeart ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) ทิศทางการจัดการศึกษาด้านแฟชั่นและสิ่งทอ : แนวคิดการจัดการศึกษาในกระแสเศรษฐกิจสร้างสรรค์
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.ใจภักดิ์ บุรพเจตนา ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (บทความ/Article)
(4) A study of the factors that influence customer decision regarding the purchase of clothing from online channels
Sukit Hongnaruchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Luxury fashion brands in Thailand : a study of on-line purchase behavior
Karnchanok Itthirojanakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Fashion and art (1)
(1) ผีตามคนเข้าเมือง
ธัญญ บัวระภา ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Fashion apparel and accessories (1)
(1) Consumers' attitudes and purchase decisions towards crowdsourcing design sites for fashion apparel and accessories
Thanaphon Sukumpanumet ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4fashion brand (1)
(1) Product Development System in Pattern Construction System, Standard Body Measurement and Suitable Fitting Allowance for Thai Ladies Brand in Fashion Industry
Foengfurad Mungtavesinsuk ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (บทความ/Article)
5Fashion clothing (1)
(1) Thai female teenagers' trend, attitude, and purchasing criteria for fashion clothing
Bunyada Lertnapasait ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6fashion competitive enhancement project (1)
(1) การศึกษาสภาพปัญหาและความต้องการพื้นฐานในการประกอบกิจการของอุตสาหกรรมการผลิตเครื่องแต่งกายสำเร็จรูป ในเขตนนทบุรีและกรุงเทพมหานคร
เทพนารินทร์ ประพันธ์พัฒน์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลสุวรรณภูมิ (งานวิจัย/Research report)
7Fashion design (3)
(1) Redevelop and create new value for second-hand clothing
Xu Wang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Investigating and generating the evaluation method between human fashion aesthetic and generative AI
Hsi Yeh Wang ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Investigating and generating the evaluation method between human fashion aesthetic and generative AI
Hsi Yeh Wang ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Fashion ecommerce (1)
(1) Factors that influence ordering online and collecting offline for fashion products
Jamorn Jaroencheep ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Fashion goods (1)
(1) Social commerce and the fashion goods purchasing behavior of Thai female on Instagram
Thaphanee Rojrungrueangkit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10fashion industry (1)
(1) Product Development System in Pattern Construction System, Standard Body Measurement and Suitable Fitting Allowance for Thai Ladies Brand in Fashion Industry
Foengfurad Mungtavesinsuk ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (บทความ/Article)
11Fashion jewelry (1)
(1) Thai millennial women in Bangkok area decision journey towards purchasing fashion jewelry in online channel
Phanurit Tiyasophonjit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12fashion lady shoes (1)
(1) Emotional customer analysis among Europe, China and Thailand fashion shoe brands
K. Tangchaidee;S. Butdee ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
13Fashion merchandising (6)
(1) Brand preference, product involvement and marketing mix effect on Thai female consumers' buying behavior for fast fashion clothing
Punja Prasertsri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) การพยากรณ์ปริมาณความต้องการซื้อสินค้าแฟชั่นออนไลน์ด้วยวิธีเครือข่ายประสาทเทียมเครื่องจักรเรียนรู้เอ็กซ์ตรีม
ลักษณาภรณ์ เกษรทอง;Laksabaporn Kesornthong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Guidelines for using marketing mix and social media marketing of small online businesses: A case study of fashion products in the EEC Region
Pijitar Nongyai;Sirinya Wiroonrath ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(4) Investigation of how Kate Spade (Thailand) undertakes marketing to minimize gray market international imports
Thapana Kongkaprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Vietnamese consumers attitude toward H
Ha My Phan Thi ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) quality analysis of shopee seller portal and semi-supervised learning approach for automatic detection and fashion product category prediction using fc -yolov4
Yamin Thwe ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
14Fashion mobile application (1)
(1) Key success factors creating engagement among customers and fashion mobile application
Chattraporn Petchdemaneengam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Fashion mobile application engagement (1)
(1) Key success factors creating engagement among customers and fashion mobile application
Chattraporn Petchdemaneengam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
16fashion product (1)
(1) Application of Quality Function Deployment in Sport Bra Product Development
Chutima Waisarayutt;Sudawan Siritaweechai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (บทความ/Article)
17Fashion products (1)
(1) การออกแบบสิ่งทอสร้างสรรค์จากการพัฒนาเส้นใยกัญชา
นันทิยา ณ หนองคาย ;พิทักษ์ พรมหมสถิตย์ ;ทัศนียา นิลฤทธิ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
18Fashion retailer (1)
(1) Market location analysis : a study of teenager fashion retailers in Bangkok
Anyaporn Purikeart ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
19Fashion shoe brands (1)
(1) Purchasing behavior and decision making on Instagram for Thai SMEs fashion shoe brands by Thai female consumers in Bangkok
Phupana Kandchand ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
20Fashion supply chain (1)
(1) Disruption management in fashion supply chain
Ratnayake, Ratnayake Mudiyanselage Shalini Navodika ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 53
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 17,197
รวม 17,250 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 526,696 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,552 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 205 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 96 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 6 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 528,562 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.165