กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Electronic Commerce มีข้อมูลจำนวน 8 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1ELECTRONIC COMMERCE (224)
(1) Marketing and online shop system for Thai SMEs
Ratchanee Theptharathip ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) An electronic payment system via a secure gateway
Alisa Pakdeekasem ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Micropayments for E-Commerce transactions : can they be an alternative to credit cards in Thailand?
Amnuay Ekasdornkorn ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Critical success factors in the adoption of internet banking - a case study of a Thai bank
Jarung Kiatsupapong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Comceptual design of internet banking Pongpun Vannavittayapa
Pongpun Vannavittayapa ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Usability testing tool for e-commerce website
Nantaporn Kulchai ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Usability testing tool for e-commerce website
Nantaporn Kulchai ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) E-Business และการบูรณาการโซ่อุปทาน (ตอนที่ 3)
พฤทธ์ อึงคนึงเดชา;วิทยา สุหฤทดำรง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(9) The future of-commerce security
Pita Jarupunphol;Wipawan Buathong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(10) Multi-agent in e-Commerce
Kunyanuth Kularbphettong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) The Relationship Between Consumer Confidence in the Dimensions of E-branding and Consumer Purchasing Decisions in Thailand
Nalin Denrusamithep ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) A study of uses and gratifications on e-commerce among Thai consumers in Bangkok Metropolis
Sompob Teraumpon ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The Impact of Website Design in Thailand on Consumer Trust and Online Shopping Behavior
Hosein, Nasim Zaide ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) แบบเรียนเรื่อง ความมั่นคงของระบบคอมพิวเตอร์สำหรับพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ในรูปแบบเว็บ
ทัศพร ฉวีสุข ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) ระบบร้านขายสินค้าบนอินเตอร์เน็ต
อรรณพ พิมาณโกมุท ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Adaptive Agent-based Approach to Micropayment System
Surachai Chaiyarangkitrat ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Strategic focus through e-commerce-based operations and performance of e-commerce businesses in Thailand
Peerawat Chailom ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Strategic focus through e-commerce-based operations and performance of e-commerce businesses in Thailand
Peerawat Chailom ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) E-commerce competencies and success of Thai e-commerce firms: A mediating role of multi-channel retailing advantage
Palan Jantarajaturapath ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) E-commerce competencies and success of Thai e-commerce firms: A mediating role of multi-channel retailing advantage
Palan Jantarajaturapath ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Internet electronic commerce for multi-level marketing
Kanon Bhurahongse ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) A survey of customers\' satisfaction towards GEC customer support and electronic purchasing system
Sunan Sunnitilawan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Attitudes of working people toward e-commerce : a survey of Reuters software (Thailand) Co., Ltd.
Pornchanok Arpornviriyavong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Factors influencing working women's decisions to buy an online product : a survey of working women in private organizations in Bangkok
Watsamon Sirinithi ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Customers' attitudes towards goods and services purchasing through the internet (e-commerce)
Srivicha Chimsook ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Determinants of SMEs' e-commerce adoption in Thailand.
Nantanaj Chalayananonda ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) The effect of innovation characteristics on the adoption of e-commerce by small and medium-sized enterprises in Thailand
Passachon Limthongchai ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The effect of competitive strategies utilized on the level of e-commerce adopted by large service enterprises in Thailand
Luckxawan Pimsawadi ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Analysis, design, and development of a web-based application using object oriented technology : a case study of a welding wire purchasing system
Panchompoo Sangchompoo ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Bookstore e-commerce development : a case study of Asia books Co., Ltd.
Benjamat Sroytong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Internet prototype of book selling by web personalization technology
Sasipatra Tangtrongchitr ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Designing an implementation framework of E-business using ebXML standard
Amarat Sawatthaweekul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) A guideline in designing an e-commerce web site usability
Manat Wanaphanpinit ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Electronic commerce system for national laboratory animal center, Mahidol University
Ratri Thepkasetkul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Electronic commerce system for national laboratory animal center, Mahidol University
Ratri Thepkasetkul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) E-Business development to enhance skin care clinic management on service section
Taveechai Chareanchaimonkon ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Design and development of sales promotion web site case study : Toyota, Honda and Nissan
Waelsiri Chomnartikorn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Performance evaluation of three representative models of B2C E-business
Parawee Panochit ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) A structure for a web-based diamond exchange in a jewelry supply chain in Thailand
Pakawan Suphasanya ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Customers' attitudes towards goods and services purchasing through the internet (e-commerce)
Srivicha Chimsook ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) The effect of competitive strategies utilized on the level of e-commerce adopted by large service enterprises in Thailand
Luckxawan Pimsawadi ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) The effect of innovation characteristics on the adoption of e-commerce by small and medium-sized enterprises in Thailand
Passachon Limthongchai ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) The development of a body-ornament shop on the Internet
Suwat Lokaphadhana ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Factors influencing the adoption of internet Banking in Thailand
A-Porn Molee ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Key success factors of e-commerce in Thailand
Benjamaporn Kongchana ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) A new prototype of automated teller machine transaction service of banks in Thailand
Kamonwan Taohai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) ความเป็นไปได้ของการจัดจำหน่ายภาพยนตร์ผ่านการดาวน์โหลดทางอินเทอร์เน็ตในประเทศไทย
ฐิตาภา จุลเสนีย์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Search engine optimization using structured keyword for Thai e-commerce
Pichit Sitthikun ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) A Novel clustering method and its application to e-commerce recommendation systems
Ukrit Marung ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Addressing the antecedents and the post-behavioral attitude formation in predicting online purchasing loyalty : A model-testing empirical study of the online purchasing experience in Thailand and China
Xu, Guokui ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Koreans’ behavior toward online shopping : a case study of gmarket.co.kr
Paniyada Mulalin ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) ระบบพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์บนโทรศัพท์เคลื่อนที่สำหรับผลิตภัณฑ์ชุมชน (OTOP) จังหวัดนครราชสีมา: กรณีศึกษาศูนย์พัฒนาภูมิปัญญาอาชีพปักธงชัย
นางสาวรัฐพรรัตน์ งามวงศ์;ผู้ช่วยศาสตราจารย์รัชดาภรณ์ ปิ่นรัตนานนท์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(53) Active view agents system for electronic commerce
Kesorn Sakulwong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) The effects of interface factors and store environment on consumers’ purchase and revisit intention in an online virtual reality store
Satidchoke Phosaard ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) E-readiness assessment for barcode technology implementation in pharmaceutical department in Thai hospitals
Jiraporn Saesor ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Social media marketing strategy and marketing performance : Evidence from E-commerce firms in Thailand
Kriangsak Chanthinok ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Marketing strategy of B2C E-commerce system in Thailand the case study of TC Company
Li, Mingqiang ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) The Role of e-commerce in the development of the economy in Thailand : bridging the digital divide
Stevenson, Anthony J. ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) E-commerce customer satisfaction evaluation of Chinese third party logistics service providers : case study of Yunnan, China
Li, Xinghui ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Factors influencing selection of brand choices of on-demand delivery services with mobile application - a case study of Thailand
Anchisa Kosumsuriya ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Performance drivers of social media e-tailers on drop-shipping logistice
Tiparin Sinsoponkit ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) This customer is complicated and tedious!!!: investigating maxim flouting and its functions in business E-mail correspondence
Phanruja Limthaworn;Sonthida Keyuravong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(63) Formation of international contracts under the 2005 United Nations Convention on the Use of Electronic Communications in International Contracts
Juthamas Thirawat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Formation of international contracts under the 2005 United Nations Convention on the Use of Electronic Communications in International Contracts
Juthamas Thirawat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) Data-Driven customer relationship management strategy for Chinese customers toward Thai products purchasing through cross-border E-commerce
Dong, Zhaorui ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Modelling on intention to USE E-BANKING services of international tourist in Myanmar
May Thwe Min Han ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Measuring the competitiveness of ecommerce
Thanapon Thiradathanapattaradecha ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) A study of green logistics for Thai electronic business
Wararat Namwong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) การพยากรณ์ปริมาณความต้องการซื้อสินค้าแฟชั่นออนไลน์ด้วยวิธีเครือข่ายประสาทเทียมเครื่องจักรเรียนรู้เอ็กซ์ตรีม
ลักษณาภรณ์ เกษรทอง;Laksabaporn Kesornthong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Application research of mobile payment in Thai business field
Yaning Xue ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) The study of experiential marketing in Chinese tea E-commerce : the case of Guangxi Yihealth Tea Company
Peiyu Mo ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) The study of experiential marketing in Chinese tea E-commerce : the case of Guangxi Yihealth Tea Company
Peiyu Mo ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Research on the influence of logistics service quality of cross-border E-commerce platform on customer loyalty
Linshen Du ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) The creation of business plan : e-rental service for travel equipments
Kornparn Khormun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) The examination of behaviors in purchasing luxury brand products from online site
Kanokporn Hemjirapatt ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) The study of online influencer/celebrities affects the intention to purchase via Instagram
Kanatthaya Jurairatanaporn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) The Decision-Making Function Into Underground Digital Economy
Tanpat Kraiwanit ;มหาวิทยาลัยรังสิต (งานวิจัย/Research report)
(78) Effect of e-business adoption on relationship quality in travel agency supplier relationship : A perspective of supply chain management
Kolchai Pinyokul ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) The study of two international social commerce companies : Groupon and Zalora
Nawatta Kimwong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Significance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication
Chayanapat Prom-aksorn ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) The examination of foreign customer obstacle and trigger attitude toward buying Thai jewelry online
Piyawat Supanantaroek ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) A study of online business utilization through WeChat of customers in Kunming
Khemmaya Kiniman;Paratchanun Charoenarpornwattana;Xie, Bin Xue ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(83) The study of factors affecting consumers purchasing behavior via online networks In Bangkok
Looji, Ferheeh ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) An analysis of perceived trust risk usefulness and website quality affecting on Indonesian consumers online buying decision for smartphone
Arbin ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) Factors Affecting Thai Consumer Intention in Online Shopping
Yilin Zhang ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Factors influencing online purchase intention among consumers in Phnom Penh, Cambodia
Bunsreyleng, Chhat ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Mobile commerce adoption of micro retailers in emercing economies
Tanikan Pipitwanichakarn ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) Why Thai consumers are not shopping online yet? The various roadblocks facing e-commerce in Thailand
Xie, Lulu ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) Analysis of relationship and volatility between cryptocurrency using VAR-GARCH approach
Nattavorn Thongnoi ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) Online channel, a new channel for student uniform market in Thailand
Thanapol Chunruksa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Study of factors influencing purchase decision of Bangkok people who purchase smartphone online
Kasemsant Chaovanavirat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) Online purchase intention of counter brand makeup products : a study of working women in Bangkok
Rachataporn In-Odd ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) Thai millennial women in Bangkok area decision journey towards purchasing fashion jewelry in online channel
Phanurit Tiyasophonjit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) การวิเคราะห์พฤติกรรมและปัจจัยที่ส่งผลต่อการใช้จ่ายผ่านเงินดิจิทัลเพื่อการท่องเที่ยวของนักท่องเที่ยวไทย ในจังหวัดเชียงใหม่
พิมพ์ลภัทร วัฒนสิมานนท์ ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) Internet Celebrity Promotion Knowledge for Thai Local Cosmetic Business
Ding, Jianwei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) Analyzing consumers\' buying behavior regarding online purchasing in Thailand
Pornpimat Thaworm;Varang Wiriyawit;Wei, Xiaoxia ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(97) Effects of digital banking on employees’ perception of their job security in commercial banking industry
Napapol Somrit ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Consumers through the purchasing funnel of the Instagram store in Thailand
Suppanuch Sukparungsee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) Consumer protection regarding pre-contractual information on E-commerce
Nartchutha Nillek ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) การปรับปรุงกระบวนการหยิบและบรรจุสินค้าในคลังสินค้าธุรกิจอีคอมเมิร์ซ
วศิน เกียรติทนงศักดิ์;Wasin Keiattanongsak ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) Key successful factors affecting online clothing brand in Thailand
Wichaya Sangchan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) Purchasing behavior of diamond jewelry in online to offline commerce
Varaporn Santiwatanakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) Consumer protection regarding online air ticket booking
Worrapan Jantaramard ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) Social commerce : trustworthy, expertise, credibility, and purchase intention in the case of Thailand
Pattharisa Charoenchaipong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) The study of consumers' attitude and behavior toward restaurant utilizing daily deal promotion in Thailand
Tanaphum Srinawakoon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) The purchasing decision factors of online shopping on cosmetics of consumers in Bangkok through official brand website
Thaveeporn Kijsaereekun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) Multi-ring blockchain-based decentralized application architecture
Dendej Sawarnkatat ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) Operation plan of promptserve-online marketplace for local services
Peeraporn Weruwanaruk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) Organization and overall management of promptserve-online marktplace for local services
Sompak Kamkana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) Financial plan for promptserve-online marketplace for local services
Gaan Jirawanichphaisan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) E-commerce marketing mix factors for safe vegetable purchase decision: The second order confirmatory factor analysis
Wisit Rittiboonchai ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(112) A Study on Factors Influencing Digital Natives to Venture to Online Business
Ingyin Hmwe;Araya Nakloung;Supichaya Meesad ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(113) Influential Factors on Intention to Use Internet Banking Among Young Adult Customers in Vietnam
Nguyen Tai Hoan ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) The study on the influence of corporate social responsibility perception on consumer purchase intention in the E-commerce industry
Shuyu Chen ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดออนไลน์ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้า ผ่านช่องทางพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ของกลุ่มเจเนอเรชั่น Y
เรวดี ฉลาดเจน ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) การยกระดับการจำแนกข้อความป้อนกลับของสินค้าโดยตัวจำแนกข้อความร่วมกับการวัดความสำคัญของคำ
วัชรีวรรณ จิตต์สกุล;สุนันฑา สดสี ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
(117) Farmer usage intention in adopting the e-commerce distribution model for agricultural products in southwest China
Long Yang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) E-commerce b2c marketing strategy on Sichuan consumer purchase intention to local specialties
Luo Huanyao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) Influence of internet top anchors-commerce on consumer purchase satisfaction in Guizhou
Chen Tongxiu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) Factors affecting trust in social commerce
Ruijie Zeng ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(121) Key success of E-commerce : a case study of Thai SMEs in clothing industry
Yu Xiao ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(122) The risk perceptions and adoptions of E-Commerce users towards digital currency
Siow Vic Yeo ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(123) Economic, government restrictions, and psychological driving online buying behavior of consumers during Coronavirus Pandemic (COVID-19) in Thailand
Pim Booranapim ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(124) Research on the economic development efficiency of China's rural e-commerce based on DEA-BCC model analysis
Gao, Mioa ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(125) The Impact of digital financial inclusion on the urban-rural income gap in China
Chen, Liangpeng ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(126) An empirical study on e-service quality influencing customer satisfaction among foreign users of Lazada in Thailand
Tun Tun Oo ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(127) Investigation of enables affecting intention to buy cosmetics via live stream for e-commerce in Kunming
Li, Wenzhuo ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(128) อิทธิพลของการยอมรับเทคโนโลยี องค์ประกอบของเว็บไซต์พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ 7Cs และรูปแบบการดำเนินชีวิต ที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการเสริมความงามและสุขภาพผ่านพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
สุภาพร ดงเกิด ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(129) Identification of critical factors on structure and conduct using SCP framework: evidence from Indonesian ICT Industry
Putri Nastiti;Djoko Budiyanto Setyohadi ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(130) Research on general public awareness and understanding of digital asset
Kamonlak Chantarokorn ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(131) Analyze and modeling cross border of exporting coffee product based on logistic management framework
Wu, Jiabao ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(132) The Knowledge model of Chinese language for Chinese e-commerce platform of thai smes entrepreneur
Yuqi Zhou ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(133) Influencing factors of live streaming e-commerce on Sichuan agricultural product consumption in the new media era
Deng Yuchen ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(134) The Influence of social commerce on chinese consumer purchase behaviour: case study from Guangdong Province
Li, Xinlel ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(135) A case study of Tencent s Mobile Payment international expansion based on diffusion of innovations theory
Zhang Shiman ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(136) The Impact of Social Media Marketing on Consumer Purchase Behavior a case study of TIKTOK
Zhang KaiRui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(137) An Empirical research on cosmetic lipstick sales under c2c e-commerce platform for consumers' purchase intention in Dazhou of China
Ye Zhouping ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(138) The Empirical study on consumers' recognition through B2C mobile e-commerce platform for brand equity in Sichuan
Zhang Xiong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(139) The SWOT Analysis of TikTok in Vietnam
Li Bo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(140) The Live Streaming Platform\'s Business Model : The Case of Douyin Application from Beijing Douyin Information Service Co., Ltd
Rui Cao ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(141) Beauty business model under good governance in the digital era
Siriporn Waname ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(142) Success factors for small and medium sized e-tailers marketing supplementary health products in Thailand
Ehrensberger, Fabian M. ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(143) Influence of online live broadcast e-commerce marketing strategy on consumers’ purchase intention in Mianzhu city
Deng Wei ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(144) Influence of online live broadcast e-commerce marketing strategy on consumers’ purchase intention in Mianzhu city
Deng Wei ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(145) Research on the influence of consumer perceived value and involvement degree on purchase intention in the context of live streaming E-commerce
Zongze Lei ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(146) The Influence of Social Media Marketing on the Online Purchasing Decision Process of Gen Z Consumers During Covid-19 in Thailand
Phanit Phea ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(147) Analysis and development of e-commerce web application
Tyagi, Shivanshu;Yadav, Shashwat;Singhal, Utkarsh;Chaudhary, Himanshi ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(148) Recommender systems in e-commerce
Mohanty, Lopamudra;Saraswat, Laxmi;Garg, Puneet;Lamba, Sonia ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(149) Exploring E-service Quality on Customer Satisfaction in the Online Marketplace
Wannee Trongpanich ;มหาวิทยาลัยราชภัฏอุตรดิตถ์ (บทความ/Article)
(150) Influencing factors of e-commerce live broadcast affecting Sichuan consumers' purchase intention on local agricultural specialties
Zhang Qianqian ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(151) The Influence of e-commerce service platform on Guizhou consumer satisfaction with online shopping of agricultural products
Li Tingyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(152) The Study of the Relationship Between Gamification and Customer Engagement
Bui Ta Binh Nhu ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(153) The Study of the Relationship Between Gamification and Customer Engagement
Bui Ta Binh Nhu ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(154) Research on the Impact of Online Shopping Experience on Consumers\' Willingness to Purchase yu\'e Bao Products
Chengyi Wei ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(155) The Influence of E-commerce Platform Live Streaming Marketing on Consumer Attitudes
Xu Zhang ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(156) The Influence of Anchor Characteristics on Consumers\' Shopping Intention in Live Broadcast Marketing
Jinru Du ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(157) Research on the Influence of Douyin Platform Webcast on Consumers\' Purchase Intention of Beauty Products
Rong Zhang ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(158) Exploring the impact of Chinese customer experience on live streaming shopping in the domestic cosmetics industry
Yin, Pan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(159) A Study of factors affecting the free trade of Thai cocoa products in China's e-Commerce market of HILL TRIBE COCOA COF CO., LTD.
Yu, Yingjiao ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(160) The Positive influence of purchase intention factors on Shopee of Thai students in Chiang Mai
Li, Yanting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(161) Exploring opportunities and challenges of cross-border e-commerce in rural China in the post-pandemic era: based on poverty alleviation through e-commerce
Lei, Huilin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(162) The Influence of internet celebrities' live streaming on consumer purchasing behavior in China
Zhang, Yu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(163) Prediction of customer response in online advertising
Thanawat Lukuan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(164) Assessment of current status and risks among Chinese entrepreneurs engaged in cross-border e-commerce in the Thailand market
Li, Aishan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(165) A Study of factors influencing Chinese consumers' purchase of Thai products via e-commerce platforms
Liang, Cuiru ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(166) A Study of factors influencing the service quality of cross border e-commerce platforms
Zhang, Jianmei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(167) Analysis of China’s comparative advantage and influencing factors in e-commerce trade
Yang, MinYi ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(168) Correlation between customer pressure as well as normative pressure and E-business adoption in Thailand's travel agency
Kolchai Pinyokul;Kanokporn Chaiprasit ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(169) A comparison of online travel businesses
Rungsan Suwannahong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(170) Exploration and exploitation of customer relationship management for Chinese consumer behavior within Xiaohongshu Online Platform
Jiachen Su ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(171) Applying a cultural perspective to promote cross border e-commerce product sales for Chinese consumers
Zhiying, Liu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(172) Comparative analysis of opening and operating Thai-Chinese online stores for small entrepreneurs
Li, Wenting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(173) Comparative analysis of the cosmetics supply chain imported from China to Thailand
Ye, Ping ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(174) The Impact of digital economy on the income gap between urban and rural area in China
Zhou, Bin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(175) Research on the Impact of trade facilitation on the development of China-ASEAN Cross-border E-Commerce (CBEC)
Zhang, Zhewei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(176) Research on the Impact of trade facilitation on the development of China-ASEAN Cross-border E-Commerce (CBEC)
Zhang, Zhewei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(177) A Blockchain-based business concept for fresh food package from farm to table
Vu, Huyen Thi Thanh ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(178) Comparative study on sales of Thai latex pillows on Taobao and Lazada platforms
Zhu, Jiayi ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(179) The Influence of clothing e-commerce live platform strategy on impulse purchase intention of Sichuan consumers
Liao Caiguo ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(180) The Influence of the e-commerce live broadcast marketing model on Sichuan consumer purchase intention in luxury goods
Wang Yi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(181) The Influence mechanism of content marketing of bullet screen video websites on consumer brand loyalty in Sichuan under the community economy
Chen Qi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(182) A Study factors for creating strategies export Thai handicrafts to Chinese via social media of platform Xiaohongshu
Li, Xiaorui ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(183) Analysis of the influencer marketing on Thai consumers' purchase decision on cross border e-commerce platforms of application shein
Shao, Ting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(184) Consumer insights discovery for pet products from online customer reviews analysis in E-commerce market
Arreeya Suwanmosi ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(185) A study of supply chain trust and consumer behavior in social commerce An extended theory of planned behavior analysis in Thailand's digital marketplace
Li, Wei ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(186) A study of supply chain trust and consumer behavior in social commerce An extended theory of planned behavior analysis in Thailand's digital marketplace
Li, Wei ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(187) Analyzing the impact of Shenzhen's cross-border e-commerce platform on consumers' willingness to purchase
Yang, Jiao ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(188) A Value chain analysis of B2B2C cross-border e-commerce for Chiang Mai fruit community enterprise
Yin, Yilan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(189) An appropriate approach to the amendment of electronic transactions law in Thailand : final report for research
Pinai Nanakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (งานวิจัย/Research report)
(190) Framework for choosing a supervised machine learning method for classification based on object categories : classifying subjectivity of online comments by product categories
Villeneuve, Alexandre St-Vincent;Plaisent, Michel ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(191) Determinants of consumer's purchase intention toward personalized cosmetics
Tanawat Thoprasertpong ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(192) Factors affecting purchase intention of beauty products : a user-generated content characteristics perspective
Yunhong Liu ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(193) The impact of e-commerce live streaming marketing on purchase intention
Gu Yang ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(194) Influencing factors of celebrity livestreaming on Guizhou college students' purchase intention in the post-pandemic era
Pan Tingting ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(195) การจำแนกหมวดหมู่สินค้าบนระบบอีคอมเมิร์ซโดยใช้เทคนิคการเรียนรู้เชิงลึกวิเคราะห์ภาพสินค้า
ภาณุภัณธ์ เมฆสุวรรณ์;ฐิติรัตน์ ศิริบวรรัตนกุล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(196) The influencing factors of consumers purchase intention on the Tian Mall International Cross-Border E-Commerce Platform
Chen Lingli ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(197) The factors influencing consumers purchase intentions on short video e-commerce platforms a case study of Tiktok shop
Cui Lufei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(198) The factors affecting the financial performance of Suning.Com
Qiu Zhongjun ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(199) A study of the influence of user perception on user stickiness in content-based mobile social media
Xue Kaiyuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(200) The factors influencing customer loyalty to online airline ticket booking a case study of Fliggy OTP platform
Xue Yang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(201) Influence of augmented reality on user experience in e-commerce
Vusic, Damir;Topljak, Alan;Frank, Domagoj ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(202) The impact of emotional disposition of online comments on consumer purchase intention
Huang Xiulan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(203) A study of the influence of social presence on consumer purchase intention in e-commerce live streaming
Huang Zongxiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(204) A study of the influence of online interaction on consumer bhavioral intention in online shopping
Xue Kaiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(205) A study of the influence of consumer pre-purchase cognitive dissonance on purchase intention in social e-commerce
Zeng Jianxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(206) An analysis of the impact mechanism of live-streaming marketing on Chinese college students purchase intentions
Bao Lei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(207) A study of the influence of precision marketing on customer loyalty to WeChat
Zu Qianyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(208) The Structural Equation Model of Causal Factors Affecting Purchasing Decisions in E-commerce Live-Streaming of Chinese Gen Z Consumers
Wang Qilin ;มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงราย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(209) The key factors influencing purchase intention of Gen Z foreigners for e-commerce apps : a comparative study of Shopee & Lazada in Bangkok
Kaung Myat Thu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(210) The Impact of E-commerce on regional labor market in the era of Digital Economy: A Case study of employment in internet-related industries in China
Li, Hanyan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(211) The Impact of E-commerce on regional labor market in the era of Digital Economy: A Case study of employment in internet-related industries in China
Li, Hanyan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(212) The impact of social media marketing on consumer purchase behavior a case study of TIKTOK
Zhang KaiRui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(213) The factors influencing customer satisfaction in mobile banking
Kiran Kumar Moragudi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(214) A study of the influence of WeChat friend interaction on consumers purchase intention
You Xiaoxi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(215) A study of social media marketing strategies on youngsters purchase intention
Mohammed Sahil ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(216) Research factors affecting the intention to buy consumer products by Lazada applications under the COVID-19 crisis in Bangkok
Paveeruk Korwisetpichit ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(217) Impact of e-commerce platform shopping experience on online marketing performance of clothing enterpris : the role perceived value as an intermediary
Enzhuo Sun ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(218) A study of impact of consumer-perceived value on the sales and marketing performance of skincare enterprises in the context of e-commerce live streaming using consumer trust as a mediation
Shaohao Pan ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(219) Developing strategic guidelines of e-commerce instruction and management for Beijing Open University
Yan, Xu;Aree Ussavanuphap ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(220) Factors determining the behavior intention to use traditional and live streaming E-commerce platforms in China: The Unified theory of technology acceptance framework
Chen, Taiyu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(221) A Comparative study of chatbots in terms of service function requirements and customer satisfaction according to the KANO model on the Sino-Thai E-commerce platforms
Li, Peiwen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(222) A case Study of the impact of digital marketing strategies on brand expansion of Haoyun e-commerce
Guo Zheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(223) A case study of the impact of blockchain technology adoption on cross-border trade efficiency of Tianlong Trading
Zhao Baikang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(224) A case study of the impact of digital transformation strategies on export performance of Haifeng Machinery
Gao Chuanfeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Electronic commerce - - Bhutan. (1)
(1) Evaluation of the internal and external factors affecting the adoption of e-commerce by SMEs in Bhutan
Dorji Tsewang;เตวัง โดจิ ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Electronic commerce - China. (1)
(1) The Impact of ecommerce service quality of B2C E-Commerce on customer loyalty in China
Xinwen, Wu. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Electronic commerce - Myanmer. (1)
(1) The intention to adopt electronic commerce by small and medium sized enterprises in Yangon city, Myanmer
Thura Win ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Electronic Commerce Payment Protocol (1)
(1) ระบบการชำระเงินที่ง่ายและเหมาะสมสำหรับพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ในประเทศไทย
สุรเทศ ไตรติลานันท์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Electronic Commerce Protocols (1)
(1) การจ่ายเงินแบบ micropayment โดยใช้วิธี agent-based
อุไรลักษณ์ ยุวธิติเจริญวงศ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Electronic commerce – Maternal and infant product – Research (1)
(1) The Influence mechanism of internet shopping mode on Sichuan consumers' purchase intention of maternal and infant product
Zhao Xuanrong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Electronic commerce. (1)
(1) การพัฒนาแพลตฟอร์มอีคอมเมิร์ซรูปแบบใหม่เพื่อการรับฝากซื้อสินค้าออนไลน์
ชุติพนธ์ หวลถนอม;ณัฐชา สลัดแก้ว;สุพจน์ จันทร์วิพัฒน์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 12,154
รวม 12,156 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 377,525 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 26 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 17 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 377,578 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.165