กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Customer services มีข้อมูลจำนวน 4 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Customer services (132)
(1) A Comparative Study of Service Quality of Thai Airways : Domestic Flights vs. International Flights
Opas Karankitikorn. ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A Comparative Study of Service Quality of Thai Airways : Domestic Flights vs. International Flights
Opas Karankitikorn. ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) An Assessment of Passengers' Views of Service Quality in Thai Low Cost Carriers
Chirawan somwang ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) An Assessment of Passengers' Views of Service Quality in Thai Low Cost Carriers
Chirawan somwang ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) An Analysis of Antecedents of Customer Loyalty and an Examination of Switching Costs as a Moderator Variable : A Study of the Mobile Phone Service Market in Thailand
Tawan Virgripat ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Service quality in retail organizations in Thailand
Wipa Wongpoonsin ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The Service Quality of Enterprise Incubation Centers in Thailand
Teerapong Kanasak ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The Service Quality of Enterprise Incubation Centers in Thailand
Teerapong Kanasak ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Foreign tourists\' satisfaction with services and facilities provided at Hua Lampong Railway Station
Pakkanun Siriwanont ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Customer experience management : the differential roles of search, experience, and reinforcement cues
Charoen Russametummachot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Customer loyalty and its relationships with customer based market performance outcomes in a business-to-business context
Papassapa Rauyruen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Passengers' satisfaction with services at Bangkok bus terminal (Southern)
Thianthong Sakuntaniyom,1981- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Customers' satisfaction with services at Tops Market Sukhumvit 19 Branch
Yaowaman Ruttanakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Visitors' satisfaction towards the service at the Visa Section, Royal Norwegian Embassy in Bangkok
Anyamanee Tabtimsri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) In-flight service quality of Thai Airways International
Busaba Udomdee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Customer satisfaction with work permit application services at the Office of Foreign Workers Administration
Panwalee Primkajeepong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Customer satisfaction with work permit application services at the Office of Foreign Workers Administration
Panwalee Primkajeepong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Customers' satisfaction in service of accredited community pharmacies in the Bangkok area
Waraporn Sanguanvorapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Customer satisfaction with international relations services at the Faculty if Nursing, Mahidol University
Boonyarak Chanprasobpol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Customer satisfaction with international relations services at the Faculty if Nursing, Mahidol University
Boonyarak Chanprasobpol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Satisfaction of Thai members with Royal Orchid Plus (ROP) of Thai Airways International Public Company Limited (2007)
Jirapan Sonchaeng ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Customers' satisfaction with services at the Metropolitan Waterworks Authority, Minburi Branch Office
Jutaporn Suksavas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Customers' satisfaction with consulting services at the SMEs Coordination and Services Center, Office of SMEs Promotion (OSMEP)
Kharittha Muangliam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Service relationship double-bond model : customer-business context
Vassana Maprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Customer satisfaction with the counter payment service at the Metropolitan Electricity Authority of Ploenchit District Office
Vipada Poenateetai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Customer' satisfaction with the service of TAT call center 1672
Kattariya Kuntachompoo ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Customer satisfaction with ground services provided by of Nok Air at Don Muang Airport
Kulthinee Suksomtham ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Customer satisfaction with Thammasat University Bookstore : Tha Prachan Campus
Wannarat Charoensri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Satisfaction of Thai Airways International cabin crew toward Chiangmai line Station Hotel
Attapinya Sirikittikorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Satisfaction of customers with services of the Bank of Ayudhya
Komkrit Srikaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Satisfaction of customers with services of the Bank of Ayudhya
Komkrit Srikaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Customers' satisfaction toward the consular section's services at the British Embassy, Bangkok
Mananya Thongnual ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Customer satisfaction with the accounting services at S.T. Statutory Audit Office
Sarunporn Thongsuchot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Customer satisfaction with the accounting services at S.T. Statutory Audit Office
Sarunporn Thongsuchot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Customers' perceptions towards services at NYK Logistics (Thailand) Co., Ltd
Sunee Trithanakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Customers' perceptions towards services at NYK Logistics (Thailand) Co., Ltd
Sunee Trithanakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Service marketing mix factors affecting customers' decission to use TMB Bank's counter service
Voradej Thanimlaksana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Factors influencing clients' satisfaction levels of health examination services at Phayathai 1 hospital
Saowakhon Iamsa-ard ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Customers' satisfaction toward the consular section's services at the British Embassy, Bangkok
Mananya Thongnual ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Understanding Service Innovation: A Case of Multinational Hotel Chains
Sawitree Sutthijakra ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (บทความ/Article)
(41) A study of service mindset of CRM installed companies
Veera Komalsinghskul ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Customers' perceptions towards Advance Info Service Public Company after takeover by Temasek Holding
Somjit Sirikesorn ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (งานวิจัย/Research report)
(43) Customer perception and customer behaviors of Thai fast food restaurants : a case study of tasty Thai restaurants in Thailand
Supattwarin Thathong;สุพัฒวริณ ทาทอง ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Service perception: from the perspectives of service provider and consumer
Sasirin Sayasonti. ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (งานวิจัย/Research report)
(45) A web portal for banquet and conference room reservation : a case study of hotels in Bangkok
Jeranunt Tantichutinunt ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Service quality and the customer satisfaction chain in the Thai retail banking industry
Piti Tantakasem ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) An Evaluation Passenger and Staff Satisfaction in Airport Service Quality by Comparing Expectation and Perception: The Example of Suvarnabhumi International Airport, Bangkok, Thailand
Paisit Piriyapong ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Customer segmentation analysis based on call detail records using two-stage clustering technique
Sonam Peldon ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Satisfaction of Thai Airways International cabin crew toward Chiangmai line Station Hotel
Attapinya Sirikittikorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Satisfaction of customers with services of the Bank of Ayudhya
Komkrit Srikaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Satisfaction of customers with services of the Bank of Ayudhya
Komkrit Srikaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Customers' satisfaction toward the consular section's services at the British Embassy, Bangkok
Mananya Thongnual ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Customer satisfaction with the accounting services at S.T. Statutory Audit Office
Sarunporn Thongsuchot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Customer satisfaction with the accounting services at S.T. Statutory Audit Office
Sarunporn Thongsuchot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Customers' perceptions towards services at NYK Logistics (Thailand) Co., Ltd
Sunee Trithanakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Customers' perceptions towards services at NYK Logistics (Thailand) Co., Ltd
Sunee Trithanakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Service marketing mix factors affecting customers' decission to use TMB Bank's counter service
Voradej Thanimlaksana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) Service quality and the customer satisfaction chain in the Thai retail banking industry
Piti Tantakasem ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) The analysis design and development of information system of customer service division National Laboratory Animal Centre
Jindarat Varachanonth ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Standard operating procedure in hotel industry in term of reservation : case study of 5 stars hotel in Bangkok
Temsiri Yurabye ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Evaluating customer satisfaction regarding hotel service by using servqual
Pichanan Praypraew ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Foreign patient customer satisfaction with private hospital service
Saranthinee Mongkolrat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Factors affecting customers' buying decision of prepaid phone cards in Bangkok
Darunee Mitrprayoon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Supplier relationship management for electronics manufacturing service company
Pornthip Chengsuebsant ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) Value-driven service quality and its hedonic and utilitarian roles in creating cognitive, conative and affective customer loyalty : A survey-based research targeting Chiang Rai Central Plaza
Chen, Qiuyu ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Predicting student satisfaction through hedonic and utility service quality values in higher education : A case with Mae Fah Luang University
Meng, Qingwei ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) The Investigation of customer behavior at wellness centers in Bangkok
Krongkan Paiboonsin ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) A Study of student satisfaction of service quality in Mae Fah Luang University : An empirical study through adapted servqual
Nang Poe Hnin Phyu ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Critical issues affecting the service quality in water-based tour operator : a case study of marine leisure tourist guide in Andaman Cluster Thailand
Phimnada Fowler ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Critical issues affecting the service quality in water-based tour operator :
Phimnada Fowler ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Customer service flexibility strategy and service performance : evidence from cosmetic plastic surgery businesses in Thailand
Rujira Luangsakdapich ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Factors affecting customer loyalty toward sightseeing bus services for school: an application of multilevel structural equation modeling
Sajjakaj Jomnonkwao ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) A Contingency model of the impact of service convenience on customer perceived value in an experiential service context
Jirapa Phungbangkruay ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Customer relationship management capability and marketing survival : an empirical investigation of beauty clinic businesses in Thailand
Rattanaporn Saelee ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) An exploratory study assessing the implementation of customer relationship management in boutique hotels
Praew Treejakhajohn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) An assessment of service innovative changes at Thailand Post Co., Ltd.
Penpisut Jintasophon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) The analysis of potential penetration & development of Alipay in China using combination of SOR, TAM and TPB model;Analysis of potential penetration and development of Alipay in China using combination of SOR, TAM and TPB model
Yang, Aobo ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) The effects of employee satisfaction on service quality, customer satisfaction, and customer loyalty : a case study of Myanmar Private Banking industry
San San Myint ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Service innovation in boutique hotels: a case study of selected properties in Pattaya
Phaithoon Kosiumnuay ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Service innovation in boutique hotels: a case study of selected properties in Pattaya
Phaithoon Kosiumnuay ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) An analysis of tourist reviews regarding spa business services in Thailand's tourism cities
Aswin Sangpikul ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (งานวิจัย/Research report)
(82) The impact of customer purchasing motivation on customer purchasing intention :
Yun Yang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Investigating the customer service quality through importance performance analysis : the case of China Telecom DL Branch
Shiyu Zhao ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) A study of tour guide competency, service quality, and tourist satisfaction of Chinese tourist
Nisachon Ninpradith;Petcharut Viriyasuebphong;Parameth Voraseyanont ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(85) Impact of service quality on customer satisfaction: evidence from the dining and catering services in Chengdu city, China
Cheng Diyuan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) A study of communication problems in speaking and listening between customer service staff of airline companies and foreign customers at airline companies offices in Silom area
Thinida Paosuphan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Factors of the service marketing mix and after-sales service quality
Amnart Boriphonmongkol;Krisada Chienwattanasook ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(88) A quasi-experimental investigation of the moderating effects of gamification on the relationship between customer engagement and new service development process involvement
Voravee Ruengaramrut ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) Factors positively affecting customer loyalty: a case study of Shinta Mani Hotels at Siem Reap in Cambodia
Kean, Channtreavatey ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) The impact of brand image and customer values upon buying decisions and brand loyalty of hotels in the Thai tourist industry: a case study of gay men purchasing decision in the Thailand Metropolitan Districts
Hatsadee Wangpimoon ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Competency of hotel employees supporting the development of excellent service quality in Pattaya, Chonburi Province
Jindapa Leeniwa ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(92) After-sales service quality in paint industry case study Valspar Thailand Company in Heavy Machine Business
Thanet Danpotivat ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) Implementation of a customer relationship management system in an industrial equipment company
Anuchit Apichatanakul ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) Operational characteristics and time series analysis of a home furniture delivery and assembly service in Indonesia
Wicaksono, Tangguh ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) Using co-creation process to support service innovation: an action research study of a private university in Thailand
Laddawan Leesakun ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) The role of customer voice in customer evaluation of service recovery
Phimai Nuansi ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) Customer order process modeling and redesign
Weerawanna Chaiyarod ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) A study on service quality and customer satisfaction : a comparison between a premium airline and a low-cost long-haul airline
Wittawat Wongsuwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) A study on service quality and customer satisfaction : a comparison between a premium airline and a low-cost long-haul airline
Wittawat Wongsuwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) The comparative study of factors affecting consumer is decisions to select independent and chain restaurants in bangkok
Kaweewat Bootudom;Ajchara Kessuvan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(101) Exploring the service quality factors of spa business in Pattaya, Thailand
Chitlada Pinthong;Arinya Pongwat ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(102) Exploring the service quality factors of spa business in Pattaya, Thailand
Chitlada Pinthong;Arinya Pongwat ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(103) การศึกษาความจุและคุณภาพการให้บริการสถานีขนส่งสาธารณะ กรณีศึกษา ท่าเรือในแม่น้ำเจ้าพระยาในกรุงเทพมหานคร
บุญวณิช อาตม์อุย;Boonwanit Artaui ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) Application of copula and VaR in risk appraisal for customer demand in lubricant oil wholesale business
Chaichana Suedumrong;Komkrit Leksakul ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(105) A develop of vendor selection system for commercial banking industry in Thailand through fuzzy analytical hierarchy process
Vasinee Upaiboon ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(106) An empirical study on e-service quality influencing customer satisfaction among foreign users of Lazada in Thailand
Tun Tun Oo ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) The Impact of service marketing mix (7PS) towards customer satisfaction on rising Urbas training company in company Myanmar
Nay, Aung Win ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) Impact of service quality on customer satisfaction: evidence from the dining and catering services in Chengdu city, China
Cheng Diyuan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) The Effects of Service Quality on Customer\'s Satisfaction in Low-Cost Fitness Center in Semarang, Indonesia
Suyatman ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) Exploratory of tourists\' expectation on airport service quality: classification and regression tree approach
Thanapong Champahom;Natnicha Nisaisuk;Norarut Runkawee;Natcha Limpasirisuwun;Dissakoon Chonsalasin ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(111) Determinants of customer-oriented behavior in the Thai healthcare context
Panisa Lanjananda ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) The perception of service quality, service marketing mix, and appearance mix of international tourists : a case of five star hotels, Pattaya Chonburi
Airada Dangprasirt ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) Research on the influence of customer perceived value on consumption behavior under catering O2O model
Wu Yinye ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) Service loyalty : the role of personality traits and customer-service provider similarity in the Thai context
Jirawat Anuwichanont ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) Unveiling patterns in the night market A machine learning and deep learning approach to customer analysis
Thandar Phyo ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) Unveiling patterns in the night market A machine learning and deep learning approach to customer analysis
Thandar Phyo ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) A Study of factors influencing the service quality of cross border e-commerce platforms
Zhang, Jianmei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) A causal model of customer citizenship in Thailand retail bank sector
Adirek Vajrapatkul ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) Consumers attitudes towards human and AI customer service by Booking.com
Warit Chiang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) The effect of demographics on customer expectations for service quality in the hotel industry( A case study of 3-star hotel in phuket,Thailand)
Xiaoting Chen ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(121) Functional and psychological factors affecting customer engagement of using mobile self-ordering applications at restaurants
Jutikarn Na Nongkhai;จุติกาญจน์ ณ หนองคาย ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(122) Functional and psychological factors affecting customer engagement of using mobile self-ordering applications at restaurants
Jutikarn Na Nongkhai;จุติกาญจน์ ณ หนองคาย ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(123) Actors affecting customer satisfaction : A case study of coffee and beverage shops in King Mongkut s Institute of Technology Ladkrabang
Suphannachada Tongcha ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(124) Actors affecting customer satisfaction : A case study of coffee and beverage shops in King Mongkut s Institute of Technology Ladkrabang
Suphannachada Tongcha ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(125) The public transportation fare structure improvement at Ko Chang in Trat province, Thailand
Soopparada Tepmanee ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(126) Development of autonomous mobile service robot as a reception in department stores
Supachai Vongbunyong;Tanakorn Teerabundit;Natkamon Khantee;Kitti Thamrongaphichartkul ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(127) The impacts of restaurant innovativeness and nostalgia on brand loyalty with perceived service quality as a mediator
Viphasiri Jantasri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(128) The factors influencing customer satisfaction in mobile banking
Kiran Kumar Moragudi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(129) The causal relationship between service quality and trust towards to loyalty a case study of Royal Phnom Penh Hospital
Punyanutch Intarawichian ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(130) The causal relationship between service quality and trust towards to loyalty a case study of Royal Phnom Penh Hospital
Punyanutch Intarawichian ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Customer services - - Indonesia (1)
(1) Factors creating customer satisfaction at Foreign Investment Tax Offices in Indonesia
Rohmawan Anang;อนัง โรมาวัน ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Customer services - - Quality control. (1)
(1) Strategic management of marine sports tourism based on service quality scale in vietnam
Nguyen, Tra Giang ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Customer services. (15)
(1) The Impact of ecommerce service quality of B2C E-Commerce on customer loyalty in China
Xinwen, Wu. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The Service quality, corporate image and marketing mix affecting customer satisfaction and re-purchase intentions in motor insurance industry in Kunming, China
Xueqingyi, Zhou. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (งานวิจัย/Research report)
(3) Function-oriented business process improvement framework for customer relationship management section in large scale organization
Suprangtip Poonun. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Requirement prioritization for software release planning based on customer value with analytic hierarchy process
Alissara Chindapornsopit. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Passengers' satisfaction with service quality : a case study of Thai Airways International's domestic flights
Wilas Mankongvanichkul. ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Significant attributes from multiple regression and marginal effects on multinomial logit model for chemical servitization
Tanyaporn Kanignant.;Pongsa Pornchaiwiseskul;Kamonchanok Suthiwartnarueput. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 14,429
รวม 14,431 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 363,912 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 26 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 17 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 6 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 363,964 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.165