กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Customer relations มีข้อมูลจำนวน 5 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Customer relations (52)
(1) Design methodology for industrial product toward service manufacturing
N. Janthong;S. Butdee ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(2) The impact of customer relationship management on customer satisfaction retention and firm performance
Veerawong Pipithsuksunt. ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Strategic customer relationship management capabilities and market performance: An empirical study of private hospitals in Thailand
Jantana Sansook ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Customer experience management : the differential roles of search, experience, and reinforcement cues
Charoen Russametummachot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Customer experience management : the differential roles of search, experience, and reinforcement cues
Charoen Russametummachot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Customer loyalty and its relationships with customer based market performance outcomes in a business-to-business context
Papassapa Rauyruen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) AIS customers' interactivity in AIS online advertising
Chittima Sangiamchit ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) A study of the relations between the marketing mix and consumers' attitudes and behaviors : a case study of foreign tourists' expenditure at Jatujak Weekend Market in Bangkok
Duangkamol Lookin ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The influence of customer relationship management on health product business : a case of small & medium enterprise in Thailand
Chaiwat Kanitwaranun ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) A study of service mindset of CRM installed companies
Veera Komalsinghskul ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) A study of customers satisfaction on hotel services of Wora Bura Hua Hin resort and spa
Ajchara Chairit ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Case study of investigate and improve customer relationship management for sales and events management department in Shangri-La Hotel Chiang Mai
Aticha Kwaengsopha ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Customer communication improvement by social customer relationship management through facebook
Panadda Wongdermdee ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Knowledge management and customer relationship management system for developing service quality and customer satisfaction in restaurants
Sriprapa Kruekkrathok ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Knowledge management and customer relationship management system for developing service quality and customer satisfaction in restaurants
Sriprapa Kruekkrathok ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Knowledge management and customer relationship management system for developing service quality and customer satisfaction in restaurants
Sriprapa Kruekkrathok ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Factors influencing customer experience management and customer experience value
Sirin Akaraputipun ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Supplier relationship management for electronics manufacturing service company
Pornthip Chengsuebsant ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Application of neural network for customer lifetime value prediction : a case study in a telecommunication business
Yi Wang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) The application of database management system to CRM development : case study of Suranandana Corporation Company Limited
Thunyaporn Kerdpridee ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) The application of database management system to CRM development : case study of Suranandana Corporation Company Limited
Thunyaporn Kerdpridee ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Customer learning capability of event management businesses in Thailand : an emprirical investigation of the antecedents and consequences
Nattawut Panya ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Customer relationship management capability and marketing survival : an empirical investigation of beauty clinic businesses in Thailand
Rattanaporn Saelee ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The influence of customer relationship management on customer loyal and customer retention in health product business
Chaiwat Kanitwaranun ;Chomchin Chantaraskul ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (บทความ/Article)
(25) An exploratory study assessing the implementation of customer relationship management in boutique hotels
Praew Treejakhajohn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Customer relationship management of tourism small and medium enterprises in Ubon Ratchathani province
Phakping Sarnsanong ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) The analysis of potential penetration & development of Alipay in China using combination of SOR, TAM and TPB model;Analysis of potential penetration and development of Alipay in China using combination of SOR, TAM and TPB model
Yang, Aobo ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) STRUCTURAL EQUATION MODEL FOR FACTORS AFFECTING CUSTOMER ENGAGEMENT AND CUSTOMER DEVOTION TO COMMUNITY PHARMACY
Sujin Nitadpakorn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Building brand awareness through content marketing on a Facebook fan page a case study of Be1Sale
Pisit Methatham. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Revenue base model of customer segmentation for international logistic business
Donnapha Meephol. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) The effect of fairness-based relationship quality on relationship performance and the moderating role of dependence
Suriya Soucksakit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Brand value, promotional activities, customer relationship management factors on : implication on Matress shops in Songkhla province
Kanokrat Chaitada ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) A quasi-experimental investigation of the moderating effects of gamification on the relationship between customer engagement and new service development process involvement
Voravee Ruengaramrut ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) The Stimulus-organism-response (SOR) model for studying hostel customer behaviors
Nittaya Dabjan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Factors influencing student satisfaction and loyalty of the community-based private schools in Myitkyina, Kachin state, Myanmar
Awng Nu La ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Implementation of a customer relationship management system in an industrial equipment company
Anuchit Apichatanakul ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) The role of customer voice in customer evaluation of service recovery
Phimai Nuansi ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) The community perception on CSR activities of chemical industry in maptaphut industrial estste
Nakarin Panthong ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Organization and overall management of promptserve-online marktplace for local services
Sompak Kamkana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) MetaMo : customer relation management
Suthasinee Sribenjachote ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) The impact of customers' emotional experience on customers' repurchase : a case study of taking multimedia restaurants
Ling Wang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) An integrative model of customer engagement process : the evidence of large commercial banks in Thailand
Benjarut Chaimankong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) The Impact of service marketing mix (7PS) towards customer satisfaction on rising Urbas training company in company Myanmar
Nay, Aung Win ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Role of customer participation behavior and doctor is caring attitude as the base for dental service perception to contributing to competitive advantage
Naphatsadol Muangmoon ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Role of customer participation behavior and doctor is caring attitude as the base for dental service perception to contributing to competitive advantage
Naphatsadol Muangmoon ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) The important features of websites selling organic products, the case of Bangkok consumers
Piyanart Lertaswaluk ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Consumer investment in multi-brand service relationship
Sombat Thamrongsinthaworn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Improving the user satisfaction of WeChat official accounts for overseas Chinese through Kano model
Ying, Liang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Factors influencing customer retention in the parcel delivery industry
Wu, Zonghong ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) A causal model of customer citizenship in Thailand retail bank sector
Adirek Vajrapatkul ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Sentiment polarity classification for Thai language reviews in the hotel domain using deep learning
Nattawat Khamphakdee;ณัฐวัตร คำภักดี ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Applying customer knowledge management to enhance customer experience strategies for Chinese hotpot restaurant in Chiang Mai
Liao, Shanshan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Customer relations. (2)
(1) Applying data mining techniques and extened RFM model in customer loyalty measurement
Panwad Bunnak. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Requirement prioritization for software release planning based on customer value with analytic hierarchy process
Alissara Chindapornsopit. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Customer Relationship Management (15)
(1) การจัดการความสัมพันธ์ลูกค้า
วิทยา สุหฤทดำรง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(2) A study of service mindset of CRM installed companies
Veera Komalsinghskul ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) A study of service mindset of CRM installed companies
Veera Komalsinghskul ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) การพัฒนาระบบสารสนเทศเพื่อการติดตามยอดเงินค้างชำระ โดยใช้วิธีการบริหารลูกค้าสัมพันธ์
รัชฎา ขันทอง;มณเฑียร รัตนศิริวงศ์วุฒิ;มาลีรัตน์ โสดานิล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(5) The influence of customer relationship management on customer loyal and customer retention in health product business
Chaiwat Kanitwaranun ;Chomchin Chantaraskul ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (บทความ/Article)
(6) Data-Driven customer relationship management strategy for Chinese customers toward Thai products purchasing through cross-border E-commerce
Dong, Zhaorui ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Mobile salesforce tool for sales and marketing campaign retargeting
Thee Ungsoonern;ธีร์ อั้งสูงเนิน ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) An early response to COVID-19: The case of Phuket tourism business
Chidchanok Anantamongkolkul ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (บทความ/Article)
(9) Re-design of marketing dashboard for supporting marketing manager in data analysis-Thai retailer perspectives
Jatuphol Chawapatnakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) อิทธิพลของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และความรับผิดชอบต่อสังคมที่มีต่อความจงรักภักดีของลูกค้าโรงแรมสีเขียว
ระวีวรรณ ชูกิตติกุล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) บทบาทของการบริหารประสบการณ์ลูกค้ามีอิทธิพลในความสัมพันธ์ระหว่างคุณภาพการบริการ การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ และความภักดีของลูกค้าผลิตภัณฑ์สินเชื่อ ธนาคารกสิกรไทยในจังหวัดสุพรรณบุรี
ณัฐวดี มั่งมี ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลสุวรรณภูมิ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) ปัจจัยนวัตกรรมและปัจจัยการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ การไฟฟ้าส่วนภูมิภาค อำเภอเดิมบางนางบวช จังหวัดสุพรรณบุรี
ชุติมา กลั่นไพฑูรย์;โสรยา สุภาผล;ปภัสรา ติรภู ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลสุวรรณภูมิ (งานวิจัย/Research report)
(13) Comparative analysis of CRM implementation in Mercedes-Benz group and Mercedes-Benz, Thailand
Sosou, Jonas Kwadjo ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) กลยุทธ์การฟื้นฟูการให้บริการและการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ที่ส่งผลต่อ ความภักดีของลูกค้า ธุรกิจโรงแรมในกลุ่มจังหวัดนครชัยบุรินทร์
พรรณพัชร แทนพลกรัง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Service Quality of Cold Chain Logistics based on Customer Relationship Management: A Case Study of Shun Feng Express Co., Ltd.
Liu Xin ;มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4customer relationship management (CRM) (1)
(1) การบริหารลูกค้าสัมพันธ์และคุณภาพบริการที่มีผลต่อการดำเนินงาน:การธนาคารกรณีศึกษาธนาคารไทยในภาคตะวันออกเฉียงเหนือตอนกลางของประเทศไทย
ลัดดาวัลย์ ฉวีนวน ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (บทความ/Article)
5Customer Relationship Management and Customer Experience Management (1)
(1) กลยุทธ์การสร้างแบรนด์ผ่านการรับรู้ทางประสาทสัมผัสของนักสื่อสาร การตลาดในประเทศไทย
รัชภูมิ เผ่าเสถียรพ้นธ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,444
รวม 1,444 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 34,817 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,109 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
รวม 35,929 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.136
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.133