กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Customer loyalty มีข้อมูลจำนวน 4 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1customer loyalty (80)
(1) An Analysis of Antecedents of Customer Loyalty and an Examination of Switching Costs as a Moderator Variable : A Study of the Mobile Phone Service Market in Thailand
Tawan Virgripat ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Customer loyalty : the roles of corporate social responsibility, customer-company identification and service quality
Yaowalak Poolthong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) An investigation of the relationships among service quality, customer satisfaction, customer loyalty, and word-of-mouth communication in a retail store in Chachoengsao provience, Thailand
suda Suwannapirom;Sarunya Lertputtarak ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(4) The impact of the absence of interpersonal communication : a case study of internet bankking usage in a Thai University
Jarunun Sumathivit ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) The influence of customer relationship management on health product business : a case of small & medium enterprise in Thailand
Chaiwat Kanitwaranun ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) A case study of a customer loyalty program Advanced Info Service Plc. (AIS)
Kaninya Koh-anantakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Value-driven service quality and its hedonic and utilitarian roles in creating cognitive, conative and affective customer loyalty : A survey-based research targeting Chiang Rai Central Plaza
Chen, Qiuyu ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) คุณภาพการให้บริการที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของลูกค้า กรณีศึกษา บริษัทเซ็นเตอร์ออโต้ลีสจากัดในเขตภาคตะวันออกเฉียงเหนือ
บงกต เงินรวง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The roles played by soft and hard service quality and empathic caring towards patien satisfaction and loyalty : a study of views of patients on private and public hospitals in Chiang Rai
Mee Hnay ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The investigation of key factors influencing customer loyalty in boutique hotels
Chomphunuth Rintharamee ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) The effect of brand experience and customer satisfaction on brand loyalty : a case study of true coffee in Bangkok, Thailand
Nut-Arin Musikapart ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Factors affecting customer loyalty toward sightseeing bus services for school: an application of multilevel structural equation modeling
Sajjakaj Jomnonkwao ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The influence of service quality and brand equity on customer loyalty to 5 star hotels in the Yunnan province of China
Qu, Yuanwei;Supasit Lertbuasin ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(14) Factors influencing the loyalty of parents choosing british burriculum international schools for their children's study in the area of Banglamung Chonburi
Nattiporn Deeponpuk ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The influence of customer relationship management on customer loyal and customer retention in health product business
Chaiwat Kanitwaranun ;Chomchin Chantaraskul ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (บทความ/Article)
(16) The influence of customer relationship management on customer loyal and customer retention in health product business
Chaiwat Kanitwaranun ;Chomchin Chantaraskul ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (บทความ/Article)
(17) AN INTEGRATIVE MODEL OF CUSTOMER ENGAGEMENT PROCESS: THE EMPIRICAL EVIDENCE OF LARGE COMMERCIAL BANKS IN THAILAND
Benjarut Chaimankong;P aitoon Chetthamrongchai;Associate Professor Dr . Tipparat Laohavichien;Professor Dr . Kongkiti Phusavat;Mayookapan C haimankong ;มหาวิทยาลัยธนบุรี (Article/Proceeding)
(18) คุณค่าตราสินค้าเฮ้าส์แบรนด์ที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าในเขตอำเภอเมือง จังหวัดนครราชสีมา
จงจินต์ เจิมจอหอ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) THE MEDIATING ROLE OF TRUST IN THE RELATIONSHIPS BETWEEN CSR AND CUSTOMER BEHAVIOR: AN EMPIRICAL STUDY OF STARBUCKS IN THAILAND
Benjarut Chaimankong;Mayookapan Chaimankong;Natthapong Phinichka;Praoranuj Siridej ;มหาวิทยาลัยธนบุรี (บทความ/Article)
(20) STRUCTURAL EQUATION MODEL FOR FACTORS AFFECTING CUSTOMER ENGAGEMENT AND CUSTOMER DEVOTION TO COMMUNITY PHARMACY
Sujin Nitadpakorn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) The investigation of factors affecting consumer loyalty in the airline industry
Kantatouj Amaranonta. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Research on the influence of logistics service quality of cross-border E-commerce platform on customer loyalty
Linshen Du ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) คุณภาพการบริการและภาพลักษณ์องค์กรที่ส่งผลต่อความภักดีของผู้ใช้บริการโรงพยาบาลมหาวิทยาลัยในภาคตะวันออกเฉียงเหนือ
พิมพ์ปภัทร์ สุดประเสริฐ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) What drives experiential loyalty? A case study of coffee chain stores in Bangkok
Thananporn Sethjinda;Wongphun Laothumthut ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(25) คุณค่าตราผลิตภัณฑ์ที่มีผลกระทบต่อความภักดีของลูกค้า
ฉัตรชัย อินทสังข์;ปิยมาภรณ์ เทียมจิตร ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(26) The effects of motivation and perceived value on tourist satisfaction and loyalty: a case of Chinese F.I.T. tourists to Thailand
Yang Mengjiao ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) ภาพลักษณ์องค์กรและการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ ส่งผลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าห้างค้าปลีก ในเขตภาคอีสานตอนล่าง
ชนกสุดา ดีใหม่ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Satisfaction and loyalty: a study of business passengers
Dech-siri Nopas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) คุณภาพ ภาพลักษณ์ คุณค่า และการมุ่งเน้นลูกค้า ก่อให้เกิดความพึงพอใจ และความจงรักภักดีแก่ลูกค้าผู้ถือบัตรเครดิต
เสาวลักษณ์ จิตต์น้อม;กุลภา เปรื่องเวทย์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(30) Factors positively affecting customer loyalty: a case study of Shinta Mani Hotels at Siem Reap in Cambodia
Kean, Channtreavatey ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) The impact of brand image and customer values upon buying decisions and brand loyalty of hotels in the Thai tourist industry: a case study of gay men purchasing decision in the Thailand Metropolitan Districts
Hatsadee Wangpimoon ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Research on the impact of consumer price perception and family environment on purchase intention
Qian He ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Factors influencing student satisfaction and loyalty of the community-based private schools in Myitkyina, Kachin state, Myanmar
Awng Nu La ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) The impact of relationship marketing on millennial customer loyalty in the Bangkok hotel industry
Jirapha Krataithong ;Pakakorn Rakrachakarn, ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(35) โมเดลสมการโครงสร้างของปัจจัยที่มีผลต่อความจงรักภักดีของนักท่องเที่ยวชาวต่างชาติ ต่อแหล่งท่องเที่ยวเชิงวัฒนธรรมล้านนา ในประเทศไทย
เยาวภา วงศ์สวัสดิ์ ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Customer loyalty with clean food delivery service providers in Bangkok?
Nitchakan Wattanachit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) An empirical investigation of the impacts of website quality on consumer loyalty: A case of baby boomers
Kittichai Watchravesringkan;Egeln, Laura ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(38) Strategies for enhancing true loyalty of airline passengers and employees through customer-oriented service employees: a study of the low-cost airline business in Thailand
Ekkarat Suwannakul ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) The Influence of Service Quality on Customer Loyalty Outcomes: A Case of Convenience Stores in Myanmar
Khaing Lay Ya Wai ;Phanasan Kohsuwan, ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(40) Factors Affecting The Customer Loyalty of Fitness Industry: A case study of Willsgym Company in China 
Yunru, Zhan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) The impact of customers' emotional experience on customers' repurchase : a case study of taking multimedia restaurants
Ling Wang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) A study of the factors affecting generation Z s loyalty to top 3 e-commerce sites in Thailand
Kawee Charoensuksai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) A study of factors affecting customer loyalty of healthy delivery food
Ratee Bawornmongkolsak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) An integrative model of customer engagement process : the evidence of large commercial banks in Thailand
Benjarut Chaimankong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Exploring the link of service quality, customer satisfaction and customer loyalty for Mandalay Food House
Win Pa Pa Lwin ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Exploring the link of service quality, customer satisfaction and customer loyalty for Mandalay Food House
Win Pa Pa Lwin ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Understanding the Service Quality and Brand Creditability: A Case Study of Laundry Service with Challenging the Behavioral Loyalty in Bangkok Area
Muenjit Jitsoonthornchaikul ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(48) การรับรู้คุณภาพบริการที่ส่งผลต่อความภักดีของผู้ใช้บริการโรงแรม และรีสอร์ท ในจังหวัดนครราชสีมา
ณัฐภัทร บัณฑิตวรากุล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Service loyalty : the role of personality traits and customer-service provider similarity in the Thai context
Jirawat Anuwichanont ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Applying data mining for clustering shoppers based on store loyalty
Malik, Varun;Mittal, Ruchi;Mittal, Amit ;Singh, Jaiteg;Singla, Sanjay ;Kukkar, Ashima ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(51) Factors that influences patient loyalty in private hospitals in Bangkok, Thailand
Imran Looji, Mohammed ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) The Service Experience Designed Factor Affecting Customer Loyalty: A Case Study in The Healthcare Business in Thailand
Tarittawan Chareanporn;Tipavinee Suwanwong Rodbundith;Boontip Boonbumroongsuk ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(53) The Service Experience Designed Factor Affecting Customer Loyalty: A Case Study in The Healthcare Business in Thailand
Tarittawan Chareanporn;Tipavinee Suwanwong Rodbundith;Boontip Boonbumroongsuk ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(54) Determinants of customer loyalty towards Zhang Yiyuan Tea
Zhao, Haoran ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) The Impact of trust building on online purchase intention: The Case of Yunnan Pu-erh tea market
Zhu, Yanrong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Consumers perception and loyalty toward the rebranding of Double Goose brand
Chutikarn Benjamapokai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) The influence of perceived value, user engagement, and emotions on usage intention of Thai Tiktok users
Phakkhaporn Dancharoenpol ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) Analyze and predicting with data mining on customer churn dataset
Pinphong Ruangraweenukit;Polawat Chophuk ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(59) Exploring the impact of perceived value dimensions on repeat purchase intention: A study of processed chicken products in Central Thailand
Thanawut Mewuttisom ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) The influence of hotel chain logistics on customer loyalty: a case study in the Chinese hospitality sector
Deshun Yu ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Assessing passengers\' buying behavioral intentions toward low cost carriers in Thailand
Chawannuch Wungrotjanarut ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Customer satisfaction and loyalty towards restaurants in Thailand
Poranin Techanuban ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Understanding service quality and price fairness to customer loyalty in the coffee shop industry in Thailand
Vepha San ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) The factors influencing customer loyalty to restaurant brands in the catering industry of Henan Province a case study of time-honored brands
Xing Xiangsong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) A study of the influencing factors of customer loyalty to supermarkets a case study of Dennis supermarket
Zhao Jingjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) คุณภาพการให้บริการที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของลูกค้า กรณีศึกษา บริษัท ซีไอเอ็มบี ไทย ออโต้ จํากัด ในเขตจังหวัดนครราชสีมา
สุขสันต์ เสาทองหลาง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) กลยุทธ์การฟื้นฟูการให้บริการและการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ที่ส่งผลต่อ ความภักดีของลูกค้า ธุรกิจโรงแรมในกลุ่มจังหวัดนครชัยบุรินทร์
พรรณพัชร แทนพลกรัง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) An analysis of the factors influencing customer loyalty in the express delivery industry a case study of SF Express in Xinxiang, Henan Province, China
Yang Zhipeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) An analysis of the factors influencing customer loyalty in the express delivery industry a case study of SF Express in Xinxiang, Henan Province, China
Yang Zhipeng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) The effect of service quality on customer loyalty in the fast food industry a perspective of university students in Chengdu City, Sichuan Province, China
Zhang Yuqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) The effect of service quality on customer loyalty in the fast food industry a perspective of university students in Chengdu City, Sichuan Province, China
Zhang Yuqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) The factors influencing customer loyalty to online airline ticket booking a case study of Fliggy OTP platform
Xue Yang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) A study of the influencing factors of new style tea marketing : a case study of Hey-Tea
Shi Guoyin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) The influence of brand experience on the purchase intention of new generation consumers : a case study of Changqing University Town
Zhou Yongqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) A study of the influence of precision marketing on customer loyalty to WeChat
Zu Qianyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) The Effect of Service Quality on Customer Loyalty of Social E-commerce: A Case Study of Pinduoduo
Dong Yifeng ;มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Effect of Service Quality on Customer Loyalty in the Fast-Food Industry: A Perspective from University Students in Hangzhou City, Zhejiang Province, China
Liu Yiming ;มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) A Study of Marketing Strategy Affecting Customer Loyalty of Private Kindergarten in Guangzhou
Pang Huixian ;มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Building customer citizership behavior through multiple selt-congruencies with brand passion as a mediator-a case of LeTAO Thailand Brand Community on Facebook Page
Dolnapa Tumwattana ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) The causal relationship between service quality and trust towards to loyalty a case study of Royal Phnom Penh Hospital
Punyanutch Intarawichian ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Customer loyalty - - Bhutan. (1)
(1) The Effects of environment quality interaction quality outcome quality and relationship quality on customer loyalty in banking industry in Bhutan
Wangchuk Pema;วังชุก เปมา;Phusit Wonglorsaichon ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Customer loyalty - China. (1)
(1) The Impact of ecommerce service quality of B2C E-Commerce on customer loyalty in China
Xinwen, Wu. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Customer loyalty. (3)
(1) The Antecedents of customer satisfaction relating to attitude and loyalty towards online shopping : a case study in Guangzhou, China
Hui, Zhang. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The Relationship among marketing mix, customer satisfaction and customer Loyalty of Chinese tourists to economic hotel of central Bangkok
Yutian, Xie. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Applying data mining techniques and extened RFM model in customer loyalty measurement
Panwad Bunnak. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8,193
รวม 8,193 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 67,241 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 16 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 13 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 1 ครั้ง
รวม 67,272 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.132
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.165