กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Computer games มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Computer games (35)
(1) การศึกษาพฤติกรรมการเล่นผลกระทบและแนวทางการพัฒนาเกมคอมพิวเตอร์สำหรับเยาวชนชายไทย
ดลฤดี คุ้มพูล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Designing and Evaluating Language Support for a Computer Game
Somsong Suparp ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The design and development of online game: changing girls' attitudes towards male using condom
Surapon Boonlue;Jariya Neanshaleay;Sakesun Yampinij;Vitool Samaksaman;Samark Lamsom;Anuwat Cheyklin ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (บทความ/Article)
(4) การสร้างชุดกิจกรรมโดยใช้สื่อเกมคอมพิวเตอร์เพื่อพัฒนาความสามารถในการคิดเชิงระบบสำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6
วิชุตา เจริญสม;Vichuta Charoensom ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) How playing violent computer games affects Thai children
Saisunee Jabjone ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(6) An analysis of youth behaviors related playing computer games
Sompop Wachirapong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) A study of factors affecting game addiction among children and juveniles in Bangkok : case study in Bangkok Noi and Bangkok Yai district
Treerat Yochanung ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) A study of the parenting related to game addiction
Thitipong Anuthaworn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A study of the parenting related to game addiction
Thitipong Anuthaworn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Legal control of game centers and internet cafes
Gorrapatt Wisuitumpawn, 1982- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Legal control of game centers and internet cafes
Gorrapatt Wisuitumpawn, 1982- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) การออกแบบเรขศิลป์สำหรับคอมพิวเตอร์เกม ประเภท เกมแสดงบทบาท
ชวนพ ชีวรัศมี ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Development of an instructional game for English critical reading for high school students
Jiraporn Gotam ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Collaborative educational game with ancient wisdom concept to enhance learning and promote planning skill : A case study of Thai primary school students in Chiang Rai
Natticha Gasonpan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) An analysis of creative process learning in computer game activities through player experiences
Wilawan Inchamnan ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (งานวิจัย/Research report)
(16) Classifying character's action in role-playing game simulation using resilient backpropagation neural network
Piyachai Eamsukawat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Game design factors for adversity quotient improvement in primary school pupils
Siwaporn Boonsamuan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Cross country comparison on customer satisfaction of online game : taking China and Thailand as an example
Yufei Wu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Cross country comparison on customer satisfaction of online game : taking China and Thailand as an example
Yufei Wu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Legal problems on virtual property transaction in online games
Krongvika Aphaivongs ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Legal problems on virtual property transaction in online games
Krongvika Aphaivongs ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Content adaptation in game on demand environment
Ritthichai Jitpukdeebodintra ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) The impact of customer experience on online game purchase intention
Zhiyang Luo ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Flow experience in computer game playing among Thai university students
Supat Sanjamsai. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Research project report the game chromatic number of graphs
Siriwan Wasukree ;มหาวิทยาลัยรังสิต (งานวิจัย/Research report)
(26) The effects of student-associated game-based open inquiry pedagogy with problem-based functional groups digital game environment on twelve graders' chemistry motivation, conceptual understanding, and problem solving skills
Sasiwimon Kitchawalit ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) The effects of student-associated game-based open inquiry pedagogy with problem-based functional groups digital game environment on twelve graders' chemistry motivation, conceptual understanding, and problem solving skills
Sasiwimon Kitchawalit ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Improving English proficiency through Dota 2
Nut Rattanathammawat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) The influence of inquiry learning in electricity problem-based digital game on eleventh graders conceptual understanding, problem-solving skill, and attitude toward physics
Tawat Dontrisanor;ธวัช ดนตรีเสนาะ ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) The influence of inquiry learning in electricity problem-based digital game on eleventh graders conceptual understanding, problem-solving skill, and attitude toward physics
Tawat Dontrisanor;ธวัช ดนตรีเสนาะ ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Usability study of physical user interface in interactive application for potentially applied for upper extremity rehabilitation
Sanya Utthayotha ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Greedy strategy for some normal m x n closing octagons games andwinning strategy for normal 1 x n and 2 x n closing octagons game
Ratinan Boonklurb;Thitiphut Leelathanaki ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (บทความ/Article)
(33) การจัดการความรู้ในการลดจำนวนโพลิกอนของแบบจำลองสามมิติโดยใช้เทคนิคเปเปอร์คราฟ
พิรศุษม์ เกตุเลิศประเสริฐ;Phirasoost Ketlertprasert ;มหาวิทยาลัยวลัยลักษณ์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) An architecture for game to game data transfer using Blockchain
Chanon Yaklai;Vishnu Kotrajaras ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
2Computer games industry (2)
(1) Opinions of white game shop operators in Bangkok toward the evaluation criteria and incentives of the white game shop for youth programme
Ratchakorn Kulsawet ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Perceived effect of violent gaming software on children by their parent in Thailand
Tawadpong Methaveranon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7,811
รวม 7,811 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 24,701 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 13 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 6 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 3 ครั้ง
รวม 24,723 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101