กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Business management มีข้อมูลจำนวน 3 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Business management (45)
(1) Third party logistics provider (3PLs) for drug inventory management among Thai hospitals
Kuttimat Chuenpitikul ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Capacity enhancing program of Thai food SMEs
Voranun Suwanpidokkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Marketing integration strategy and marketing outcomes : evidence from software businesses in Thailand
Cheewan Thongsodsang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Strategic marketing learning of hotel businesses in Thailand : an empirical investigation of the antecedents and consequences
Kanyakan Syers ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Critical success factors for ERP implementation of main industries in Thailand
Srivarat Apivessa ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Reengineering the information system in hospital supply chain
Supattra Maunjunchey ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The impacts of logistics factors influencing on lead time in public healthcare facilities in Phoyao province, Thailand
Wasinee Wongyai ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Marketing innovation strategy of travel agency businesses in Thailand : An Empirical investigation of antecedents and consequences
Nasi Chuwiruch ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Development of a business model innovation process for Chinese business corporations in the eastern special development zone
Chidchai Muensriphum ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Influencing factors of community tourism marketing targeting on Sichuan silver age group usage intention
Deng Xu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Influencing factors of health promotion on sport products to Sichuan college students during the post-pandemic era
Du Wenxiu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The Influence mechanism of the rise of the internet celebrity economy on the brand identity of Sichuan rural consumers
Duan Yuyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The Influencing mechanism of sports brands of celebrity endorsement effect on Sichuan fans' purchase intention
Lai Changrong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The Influence mechanism of government regulatory information disclosure on male medical beauty purchase intention in Chongqing
Chen Baojun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The Influence of promoting local red tourism regional brands on Sichuan consumers' purchase intention
Chen Fengliang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Influencing factors of used car purchase intention for Guizhou consumers based on consumer psychology theory
Chen Shu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Influencing factors of live streaming e-commerce on Sichuan agricultural product consumption in the new media era
Deng Yuchen ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Influencing factors of new energy vehicle marketing strategy on Ningxia users' purchase intention
Guo Weiru ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The Impact of corporate human resources policies on Sichuan college students' job-seeking intentions in the post-pandemic era
Liu Chao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) The Influence of the salary management system on private colleges on Sichuan teachers' job retention
Liu Kun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) The Influence of snack food brand image and perceived value on Guizhou consumer purchase intention
Long Xiangyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The Influencing factors of social media on Hebei college students in online impulse purchase intention
Mao Xu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) The Impact of cultural tourism industry policy on Guizhou travelers' usage satisfaction
Tang Chuanchun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The Compatibility of fast-food co-branding strategy affecting Chengdu consumer purchase intention
Xu Yukun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) The Influence mechanism of online short video on Chongqing young people's travel consumption intention
Wu Wei ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Influencing factors of improvement of intangible cultural heritage value affecting consumer purchase intention on cultural products in Deyang of Sichuan
Gong Shu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) The Influence of multi-channel network support on the performance of innovation intention of Sichuan bloggers
Chen Zhen ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Influence of brand building strategies of dental hospitals to improve the satisfaction of dental patients in Guangzhou
Qiu Haowen ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) The Influencing factors on occupational stability of Guangzhou employees in the fast-moving consumer goods industry
Li Qiuling ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) The Strategies to Combat Counterfeit Luxury Goods: A Case Study of Chanel in China
Tao Xinyue ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) A study of the influence of e-commerce development on enterprise management strategies : a case study of Cofco Thailand Branch
Jiasi Zhang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) A study on resiliency of coffee roaster business in northern Thailand region
Taratep Teeparakornpong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) A study on resiliency of coffee roaster business in northern Thailand region
Taratep Teeparakornpong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Cash conversion cycle and firm performance across industries
Napaporn Nilapornkul;Supaporn Kupimai ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(35) Influencing factors of Yinchuan female purchase intention on consumption of fermented alcoholic beverage
Shen Zihan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) The effect of cultural diversity on the competitive advantage of multinational corporations
Guo Yunxia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) The effect of the supply chain integration strategy on the competitiveness of polyurethane enterprises a case atudy of HL New Material Company
Guo Peiyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) The impact of corporate governance structure on financial performance a case study of Alibaba Group
Fu Yanni ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) The impact of green supply chain management on corporate competitiveness of Byhealth Co., Ltd
Shen Zhihua ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) The impact of the 4Ps marketing theory on Cha Baidao marketing revenue
Chen Jingxuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) The financial management model of small and micro enterprises in Haikou City, Hainan Province
Tong Xiaoqiong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) A case study of Huawei s internationalization strategy based on resource-based view
Li Hui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) The marketing strategy of Pangdonglai company in Henan,China
Li Shaobin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Business management – Research (1)
(1) Influencing factors on Yangzhou fertile women for consumption intention of confinement care clubs under the multiple birth policy
Zhang Xiaojie ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Business management. (1)
(1) Influences of Environmental, Social, Governance Performance and Institutional Ownership on Firm Performance: The Moderating Role of Managerial Efficiency
Penprapak Manapreechadeelert ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 9
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,993
รวม 3,002 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 234,624 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 608 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 484 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 72 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 56 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 235,860 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.132
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48