กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Business administration มีข้อมูลจำนวน 6 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Business administration (156)
(1) An Empirical assessment of NPD strategies of Thai electronics business: how do the strategies affect market outcomes
Naphat Thipsri ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Building innovative creation efficiency of furniture business in Thailand: an empirical research of its antecedents and consequences
Viroj Jadesadalug ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) An Empirical analysis of organizational transformation capability in Thai electrical and electronic businesses : how does it influence sustained competitive advantage?
Anirut Pongklee ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Global business citizenship and export performance: an empirical study of foreign MNEs in Thailand
Napaporn Chuntarung ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Corporate innovation, creative performance, and sustainable growth: an empirical research of exporting Gems and Jewelry business in Thailand
Pharnnapha Chuebang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Dynamic capabilities and sustainable competitive advantage: empirical evidence from Thailand
Phichai Tangpinyoputtikhun ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Managing absorptive capacity : the effect of spillover channel mechanism and the impact on innovation
Surasvadee Rajkulchai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The determinants of foreign direct investment in Cambodia : case study of multinational enterprises
Ho, Sivyong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Analysis of the competitiveness of the garment industry in Cambodia
Chhean, Potry ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Building brand equity strategy of exporting businesses in Thailand : an empirical investigation of its antecedents and consequences
Areerat Saekoo ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Strategic marketing renewal marketing outcomes and firm performance : an empirical investigation of electrical and electronic businesses in Thailand
Cattaleeya Charpavang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Oraganizational adaptability competency and its antecedents and consequences : an empirical investigation of hotel businesses in Thailand
Sirinthon Korbangyang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) A Knowledge management model for University business incubation in Thailand
Acrapol Nimmolrat ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Marketing leadership strategy marketing outcomes and firm sustainability : evidence from food product businesses in Thailand
Ampasri Phokha ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Dynamic global marketing strategy and firm survival : evidence from exporting jewelry businesses in Thailand
Kittichai Akkarawimut ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Strategic collaborative capability business growth and organizational sustainability : evidence from tourism businesses in Thailand
Nikorn Yasamorn ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Strategic entrepreneurship management competency and firm success : a comparative study of smes in auto andelectronic parts in Thailand
Purit Pongpearchan ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Dynamic service strategy and the antecedents and consequences : evidence from SPA businesses in Thailand
Chattawat Limpsurapong ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The management of traditional Thai desserts to promote the souvenir business in Phetchaburi Province
Nopparat Boonpienpon;Busarin Wongwiwattana;นพรัตน์ บุญเพียรผล;บุษริน วงศ์วิวัฒนา ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(20) Management governance and Firm value : Empirical evidence from electronics businesses in Thailand
Santiparp Sookaneknun ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) การรับรู้ในตำแหน่งของคณะบริหารธุรกิจ ต่อความต้องการศึกษา คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลอีสาน ของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลาย จังหวัดนครราชสีมา
ดุษฎี เทียมเทศ บุญมาสูงทรง;รัชดาภรณ์ ปิ่นรัตนานนท์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(22) Lean apartment management system
Raweerus Jirawaree ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Service creativity strategy and business performance of boutique hotel businesses in Thailand
Anantaporn Puttassa ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Strategic managerial accounting capability for sustainable goal achievement : empirical evidence from ISO9001 manufacturing firms in Thailand
Chonthicha Thammavinyu ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Societal marketing strategy and sustainable marketing success : an empirical investigation of ISO 14001 manufacturing businesses in Thailand
Chotika Chimngamsert ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Strategic target costing effectiveness and goal achievenent : empirical evidence from exporting gem and jewelry businesses in Thailand
Pitachaya Kaneko ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Customer service flexibility strategy and service performance : evidence from cosmetic plastic surgery businesses in Thailand
Rujira Luangsakdapich ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Strategic target costing effectiveness and goal achievenent : empirical evidence from exporting gem and jewelry businesses in Thailand
Pitachaya Kaneko ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Strategic innovation capability and firm sustainability : evidence from auto parts businesses in Thailand
Pankom Sriboonlue ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Synergy among local government, higher education institution, and bank in poverty reduction strategy through empowering Small and Medium sized Enterprises (SMEs) a case study of ceramic, tempeh chips, and sanitair enterprises in Malang City Indonesia
Wanto, Alfi Haris;Boonruam Napachoti ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(31) Building a leadership engagement process for medium-sized private businesses: A case study of manufacturing estates in Thailand
Rungroj Attanit;Chalong Tubsree;Arporn Puvitayaphan ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(32) Managerial professionalism strategy and firm success : An Empirical evidence investigation of hotel businesses in Thailand
Konkanok Donsophon ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Strategic entrepreneurial capability and service success : An Empirical investigation of Spa businesses in Thailand
Sasithorn Kokfai ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Strategic organizational flexibility capability and business survival : An Empirical investigation of tour businesses in Thailand
Pattariya Prommarat ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Employee commitment orientationand firm performance :
Supanaree Piros ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Graduates' performance of business administration program at the National University of Laos
Saratid Sakulkoo ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(37) Nature of the Thai gems & jewelry business activity: Micro-analysis for competitive capability development
Surin Intayot ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(38) Consulting services needed for Chinese investors to develop business in Rayong Province, Thailand
Ju, Yunyi;Nart Nontasak;Markwardt, Ronald A. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(39) Strategy and success of the small medium enterprises in Bangkok and its vicinities
Pornapa Peamchai ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(40) Business process improvement using adjustable parameters on simulation A case study in restarant business
Salinthip Somphanpae ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Development of a world class MBA program in Japan by using blue ocean strategy
Masako Tsuruta ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Development of a world class MBA program in Japan by using blue ocean strategy
Masako Tsuruta ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Personal Resources and Entrepreneurial Intentions: The Mediating Effect of Entrepreneurial Opportunity Identification and The Moderating Effects of Social Resources and Perceived Risk
Dong Bai ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) The Corporate culture factors: improving loyalty and work relationship for employee at factory operations in Mianyang, China
LUO LI ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Impact of service quality on customer satisfaction: evidence from the dining and catering services in Chengdu city, China
Cheng Diyuan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) An Evaluation of new retail 4.0 supermarket service quality and promotion strategy in Haikou of China
Wang Jingduo ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) The impact of retailing service strategy influencing customer loyalty toward supermarket shopping in Hebei of China
Xu, Yan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) The customer satisfaction and expectation on using rural commercial banks at Zhang Ye in China
Chao, Yang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) The Influencial factors of pay satisfaction related to staff turnover intention in rural commercial banks at Yuncheng in China
Yingchun, Cheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Understanding the behavior and satisfaction of the elderly towards the use of internet banking service in Shandong of China
Yuping, Wang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Factors influencing students’ convenience store shopping of fast moving consumer goods at Taiyuan of Shanxi, China
Yaru, Zhang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Impacts of the ASEAN Economic Community on BBA International Programs
Rachaniphorn Ngotngamwong ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (งานวิจัย/Research report)
(53) Business plan for condo space platform
Doungkamol Kittikhajorn ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Discovery of business model transform in commerce using ISA approach with firm information disclosure
Sompong Promsa-ad;Nichnan Kittiphattanabawon ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(55) Price Promotions and Brand Equity: The Case of Luxury Brands
Rachata Rungtrakulchai ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(56) Full Research Report The Cross-Cultural Study of the Effect of Brand Equity and Brand Personality on Customer Value in Fast-Fashion Industry
Rachata Rungtrakulchai ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(57) A Study of Multinational Companies: The Use of Mediation Paradigm on CSR
Tiwa Park;Rungsun Lertnaisat;Vithinut Pakpromin ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(58) Perception Differences in Using Brand Mascot Characters on Products and Services between Thai and Japanese Consumers
Tiwa Park;Yu-Chin Wen;Ekkasit Khemnguad;Pard Teekasap ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(59) Master of Business Administration (MBA) Student Quality Evaluation on Thai-Nichi Institute of Technology : What Matters Most
Wanida Wadeecharoen;Rungsun Lertnaisat ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(60) The Factors Effecting International Tourist Perspective on Destination Satisfaction : The Case of Malaysian Singaporean and Laotial Visiting in Thailan
Wanida Wadeecharoen ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(61) The Factors Effecting International Tourist Perspective on Destination Satisfaction : The Case of Japanese and Korean Tourists Visiting in Thailand
Wanida Wadeecharoen ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(62) Trend of Japanese Manufacturing Investment Inflows Towards Asian Economic Community (AEC). A Case Study of Thaialnd Investment Position and ITS Location Advantage
Wanida Wadeecharoen ;สถาบันเทคโนโลยีไทย-ญี่ปุ่น (งานวิจัย/Research report)
(63) Working intention on overseas state-aided construction projects under the one belt one road policy for Beijing state-owned enterprises
Chen Junhao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) The Influence of contactless delivery service on the continued usage willingness of Sichuan consumers in the post-covid-19 era
Li Wenjun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) Farmer usage intention in adopting the e-commerce distribution model for agricultural products in southwest China
Long Yang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Guizhou consumer purchase intention on national brands under the background of cultural confidence
Yin Bingyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) E-commerce b2c marketing strategy on Sichuan consumer purchase intention to local specialties
Luo Huanyao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Usage intention to use third-party channels for hpv vaccine appointments among chengdu female group
Li Jiani ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Sichuan young women's online loan usage driven by irrational consumption of luxury goods
Sun Mengli ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Influence of short video marketing on consumers' purchase intention of agricultural products in Fujian province under the concept of shared economy
Shi Mingxia ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) KOL marketing on the purchase intention of Guizhou consumers' beauty brands in the era of self-media
He Ningli ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Sustainable usage intention of knowledge-based app users in Guizhou based on the perspective of perceived value
Yang Shengxia ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Influence of internet top anchors-commerce on consumer purchase satisfaction in Guizhou
Chen Tongxiu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) The Influence mechanism of the new retail model on consumer intention to buy snack food in Guizhou
Qian Wei ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) The Influence mechanism of the integration of industry and education on the satisfaction of talents in Guizhou network engineering
Shen Zhihui ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Competency model of social media marketing for smes using personal knowledge management and experiential learning
Yuehan, Chen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) The Influence of B2C Marketing Strategy on Clothing Sales Improving Word-of-Mouth Promotion of Consumer Purchase Intention in Sichuan
Cai Zijun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) The Student of The Internet Celebrity Economy in College Students Consumption Behavior in Cosmetics Marketing in Sichuan
Gong Yun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) The Influencing factors of Sichuan consumers' usage willingness in online knowledge payment platforms
Du Qingqing ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) The Influencing factors of the usage intention in healthcare institutions for the Sichuan silver hair group
Fu Yingxue ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) The Influence of human resources strategy on the work engagement of Sichuan migrant youth groups
He Jie ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) The Influencing factors of study intention of training courses for secondary-level constructors in Beijing
Huang Bingying ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) The Influencing mechanism of apparel retail marketing management in Chengdu consumers' purchase intention
Liang Siyue ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) The Influencing factors of Sichuan tourism promotion strategies on local travelers’ intentions in the post-pandemic era
Liu Yu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) The Influence mechanism of online word of mouth from thirdparty review platforms affecting Sichuan consumers choice of catering brands
Qiu Weixu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Impact of improving high-speed rail service quality management on the development of small and medium-sized enterprises in Sichuan
Cai Xinming ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) An Empirical Study of Moments Marketing Influencing The Differences in Consumers' Perception of Purchase Consumption in Sichuan
Zhang Miaomiao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) The Influence of salary management on employees' work enthusiasm in Chengdu private colleges
Li Long ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) Influencing factors of Sichuan consumers' sports product purchase intention based on consumer psychology theory
Cai Yong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) The Influencing factors of human resource management intensity on the organizational performance of private universities in Guizhou
Chen Chao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) The Impact of Sichuan SME human resource management strategy on the job satisfaction of financial employees
Chen Peng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) The Influence of online consumer credit finance platforms on Sichuan college students' pre-spending intention
Deng Chao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) The Domestic circulation affecting Sichuan consumer purchase intention on female national beauty brands
Gong Shuqi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) The Influence of ethical and moral management on the identity of members of the Jiangsu civil emergency rescue unit
Guo Chengkui ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) The Influence of parents' purchase intention of online learning courses in primary and secondary schools in Guizhou
Leng Shunqi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) The Influence of online shopping platform promotion strategies on Sichuan college students' clothing consumption behavior
Li Chao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) Impact of service quality on customer satisfaction: evidence from the dining and catering services in Chengdu city, China
Cheng Diyuan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) An Empirical study on the impact mechanism of big data-based precision push models on consumers online buying behavior in the southwest district of China
Luo Shuren ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) A Research on online game marketing strategy based on consumer buying intention in Guizhou of China
Liu Shenghong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) A Study of the influencing factors of Sichuan online consumer shopping experience in purchase intention
Tian Changhao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) A Research on the enhancement of Guangxi traditional high school to smart classroom for developing better students' learning behaviors
Xie Changcheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) The Study on E-Commerce based on agribusiness model for improving the operational satisfaction of community farming business at Shouguang city, China
Liu Changping ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) A Research on female consumer's implusive consumption based on perspective of consumer purchase dicision model in Sichuan, China
Wang Shaobin ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) An Empirical study on the influence mechanism of charitable donations of small and medium-sized enterprises on corporate reputation in Sichuan, China
Gao Shanya ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) An Empirical study on the influence mechanism of internet celebrity stigma on consumers' live streaming shopping purchase decision in Sichuan, China
Wei Chuangdong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) A Research on the consumer perception and government policies on consumers' purchase intention of new energy vehicles in Sichuan, China
Dong Zheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) A Research on influencing factor of full compensation system for employment satisfaction of Henan Citic Big Data Technology, LTD.
Zhang Yumeng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) A Study on consumption intention for household appliance at double eleven online shopping festival in Guizhou of China
Luo Li ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) An Empirical analysis of factors impacting brain drain and turnover intention among SME employees in Sichuan, China
Dan Yucheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) An Empirical research on cosmetic lipstick sales under c2c e-commerce platform for consumers' purchase intention in Dazhou of China
Ye Zhouping ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) The Empirical study on consumers' recognition through B2C mobile e-commerce platform for brand equity in Sichuan
Zhang Xiong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) Sharing economy : A Study on the factors influencing consumption decision to use farm sharing in Guizhou of China
Zhang Lingzhi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) A Study on job satisfaction and work performance of teacher retention for vocational education in Sichuan of China
Xian Xia ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) The Impact of Dynamic Absorptive Capacity on Firms\' Duality Innovation Capability : the Case of Quanchai Power
Yan Yisong ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) The Impact of Dynamic Absorptive Capacity on Firms\' Duality Innovation Capability : the Case of Quanchai Power
Yan Yisong ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) The impact of mindful leadership on knowledge workers work motivation
Xiaohui Ling ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) Factors influencing salesperson performance in the freight forwarding business in Chonburi, Thailand
Thawinta Pornying ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) Factors affecting employee retention in software development companies for startups
Watcharapon Sarnsanit ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) Factors influencing reuse intentions of the car leasing service business in Rayong
Natcha Ratsamesaranchon ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) Influence of online live broadcast e-commerce marketing strategy on consumers’ purchase intention in Mianzhu city
Deng Wei ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(121) The Influence of intangible cultural heritage product marketing strategy on Guizhou consumers' purchase intention
Li Guanbin ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(122) The Influence mechanism of Sichuan young people's intention to purchase tourism services in the post-pandemic era
Li Jin ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(123) Presence feeling on new media marketing model affecting Sichuan consumers' purchase intention on agricultural products
Ran Li ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(124) The Influencing factors of competitive mobile game products affecting Henan game players' reuse intention
Yang Fan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(125) Influencing factors of marketing strategies of self-media environment affecting Chengdu female consumers' purchase intention on domestic beauty brands
Zeng Xueting ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(126) Promotional strategy on Sichuan consumer satisfaction in domestic smartwatch sales
Zhang Fan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(127) Effects of food promotional strategy on purchase intention of Chengdu parents of primary students for health concerns in complementary food consumption
Zhang Xiao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(128) The Influence mechanism of internet shopping mode on Sichuan consumers' purchase intention of maternal and infant product
Zhao Xuanrong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(129) Factors influencing Thai tourists' intentions to purchase souveniors in Chonburi province : a case study of the Ang-Sila local fish market
Kunthika Sakunwongtana ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(130) Influencing factors of e-commerce live broadcast affecting Sichuan consumers' purchase intention on local agricultural specialties
Zhang Qianqian ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(131) The Influencing factors of innovative digital student management platform on college teacher job satisfaction in Sichuan
Jing Ziqiang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(132) Online marketing strategy optimization of liquor brands affecting Chengdu consumers' purchase intention
Li Sheng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(133) The Influence of e-commerce service platform on Guizhou consumer satisfaction with online shopping of agricultural products
Li Tingyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(134) The Influence mechanism of sustainable intention for Sichuan users on online learning platforms during the post-pandemic era
Wu Yifeng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(135) The Influence of the teacher incentive system in Ningxia private colleges on teachers' job satisfaction
Wu Yucong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(136) Influencing factors of sports and leisure product sales affecting Chengdu college students' purchase intention
Xiao Jun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(137) A Study of the online food image community marketing strategy affecting Sichuan consumer purchase intention
Yu Zhonghua ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(138) The Influencing factors of new energy vehicles affecting Sichuan consumers' purchase intention based on TPB theory
Yue Yang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(139) The Influencing factors of employee motivation in Sichuan private catering distribution enterprises
Zhang Dongliang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(140) The Influence of online sales platforms effect on Sichuan college students' purchase behaviour on electronic products
Zhao Yuankui ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(141) The Service Experience Designed Factor Affecting Customer Loyalty: A Case Study in The Healthcare Business in Thailand
Tarittawan Chareanporn;Tipavinee Suwanwong Rodbundith;Boontip Boonbumroongsuk ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(142) The Influencing factors of consumers' purchase decision on Guilin specialty products under the theory of consumer psychology
Su Yi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(143) Influence mechanism of sustainable development of new energy vehicles affecting Chengdu consumers’ purchase intention
Yao Jianan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(144) The Influence mechanism of Sichuan user churn intention of knowledge payment platform
Gu Xuelian ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(145) The Influence of the animation derivative product model on promoting the consumption intention of Chengdu college students
Ran Xia ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(146) Influences of Environmental, Social, Governance Performance and Institutional Ownership on Firm Performance: The Moderating Role of Managerial Efficiency
Penprapak Manapreechadeelert ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(147) Influencing factors of celebrity livestreaming on Guizhou college students' purchase intention in the post-pandemic era
Pan Tingting ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(148) Influencing factors of Yinchuan female purchase intention on consumption of fermented alcoholic beverage
Shen Zihan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(149) Influencing factors of brand recognition of women's clothing consumers in Sichuan under the
Xiao Caiyan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(150) Impact of SME corporate culture development on organizational belonging of Guiyang generation z employees
Zhai Jing ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(151) Influence factors of Guizhou students selection intention on overseas study education services
Yang Binhong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(152) Influencing factors of purchase intention on the healthcare products for the middle-aged and elderly consumers in the Yangtze river delta region in the post-pandemic era
Zhang Hengyu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(153) Influencing factors of purchase intention of internet financial products for Guiyang silver-haired consumers
Zhang Hongyi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(154) Influencing factors of livestreaming marketing on Chengdu consumers' purchase intention based on the SOR model
Leng Sijing ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(155) The financial strategies of Jiugang Group Based on the Corporate Life Cycle
Liu Wei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Business Administration Graduate School Of Commerce (2)
(1) Critical success factors of TQM implementation : A case study of the canadian solar manufacturing (Thailand) Co., LTD.
Xiaochuan, Wu ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The factors predisposing Thai temporary employees engagement to work at movenpick Siam Hotel Na Jomtien Pattaya
Cherbtsgev, Dmitry ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Business Administration Program (3)
(1) การศึกษาแนวโน้มของหลักสูตรบริหารธุรกิจบัณฑิตสาขาวิชาคอมพิวเตอร์ธุรกิจช่วงปีพ.ศ. 2548-2558
วิชัย ภู่วัฒนกุล;Wichai Poovatanakul ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) การวิเคราะห์องค์ประกอบที่มีต่อการเลือกศึกษา หลักสูตรปริหารธุรกิจบัณฑิต สาขาวิชาคอมพิวเตอร์ธุรกิจของสถาบันอุดมศึกษาเอกชนในเขตกรุงเทพมหานคร
สุเมธ ใจเย็น ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) การวิเคราะห์องค์ประกอบที่มีต่อการเลือกศึกษา หลักสูตรบริหารธุรกิจบัณฑิตสาขาวิชาคอมพิวเตอร์ธุรกิจของสถาบันอุดมศึกษาเอกชนในเขตกรุงเทพมหานคร
สุเมธ ใจเย็น ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Business Administration – Research (4)
(1) The Influence of self-media key opinion leaders on Sichuan consumers purchase intention of electronic products
Luo Yingying ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The influencing factors of human resource management of Guizhou private higher education on teachers’ job retention
Ban Lintao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Influencing factors on rural economic development mode affecting the Guizhou workers' home returning intention
Zhang Shijun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The Perspective of Sichuan internet users on the brand value perception of the b2c sales platform
Zhang Sisi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Business administration. (2)
(1) Proactive profit planning of the firms within export businesses of Thailand: Impacts on forward integration and market effectiveness
Nuttavong Poonpool.;Sumalee Limsuwan.;Krittaya Sangboon.;ณัฐวงศ์ พูนพล.;สุมาลี ลิ้มสุวรรณ.;กฤตยา แสงบุญ. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(2) Influential driving factors in corporate performance a case study of small-and medium-sized enterprises in Thailand
Siribuppa U-tantada. ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Business administrationฅ (1)
(1) Strategic organizational creativity of medical and cosmetic businesses in Thailand : an empirical investigation of the antecedents and consequences
Praween Pansuppawatt ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 33
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,432
รวม 2,465 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 180,756 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 652 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 474 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 47 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 42 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 13 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 181,990 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.133
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.48